Concertentopic

Ik ga in april 2x naar Metallica in mn eentje en vind dat ook wel spannend haha (in de ArenA en ik heb gezellig een zitplaats in mn eentje (want de staanplaatsen waren al uitverkocht))

5 likes

Dat soort mensen die hierover blijven zeuren zijn vaak mensen die niet alleen kunnen zijn en niks alleen zelf durven. Het liefst ga ik met iemand naar een concert maar als niemand mee wil of kan en ik vind een artiest leuk dan koop ik staanplaats plekken. Soms ontmoet ik daar mensen en soms niet maar niemand let op de ander je komt voor een artiest en ik kan daar zo van genieten.

7 likes

Ik heb ticketalert aanstaan van Ticketswap, maar elke keer als er een ticket vrijkomt en ik tik direct de ticket(s) aan, zijn ze al weg. In een nano seconde. Hoe kan dat?

1 like

Omg same …
Snap er ook niks van. Ik klik soms echt meteen als ik de melding krijg :sob:

1 like

Ik heb dit ook altijd en heb echt het gevoel alsof er soms vertraging inzit. Wat tot nu toe altijd heeft gewerkt is de pagina continu refreshen als de tickets gereseveerd zijn. Heel vaak wordt de betaling niet voldaan en komen ze alsnog online en dan heb je ze! Heb al meer dan 10 tickets op die manier gekregen.

4 likes

Ohh nice! Thanks voor de tip!

2 likes

Is zo! Ik had die ellende met Harry Styles. Mijn vriendin kreeg steeds eerder de meldingen dan ik. En soms was dat echt 20 seconden.

3 likes

Continue refreshen kan wel het gevolg hebben dat je tijdelijk geblokt wordt oid. Had ik vorig jaar. Toen kreeg ik op wifi niks meer binnen maar op mobiele data wel. Heel irritant…

Klopt! Ik heb zo weleens royal Blood kaartjes weten te scoren! :grin:

Ja had ik ook!

1 like

heel m’n fyp staat vol met filmpjes van taylor swift openingsavond. Ik zou echt willen dat ze ook eens internationale data bekend maakt (en dan natuurlijk wel naar nederland komt, al komt ze dan waarschijnlijk in de arena :skull_and_crossbones: )

7 likes

Jaaa same, vind t echt kut dat ze deze tour aankondigde als internationale tour en ondertussen alleen USA data bekend heeft gemaakt. Zelfs Canada is nog niet bekend.
Hoop echt heel erg dat ze naar NL komt, maar mocht ze hier niet komen dan ga ik denk ik naar een show elders in Europa.

2 likes

Michael Buble gister was zooo goed! In het begin had ik wel het idee dat hij wat zoekend was ofzo? Maar ik ben geen Henkjan Smits dus wellicht ligt dat aan mij :joy:. Heb ook echt hardop gelachen, echt heel leuk!

4 likes

Gekke vraag, maar heeft iemand hier het voorverkoop linkje gekregen van Acda en de Munnik? :face_with_hand_over_mouth:

Ik wil heel graag gaan en ben bang dat het zaterdag supersnel uitverkocht is hahaha

Ik! Ik stuur je een DM! :smiley:

1 like

Het zag er ook tof uit met de band. Ik twijfelde ook te gaan vanwege jeugdherinneringen maar wat waren de kaarten duur zeg.

1 like

Zou ik hem ook misschien mogen? :see_no_evil:

Heb je een DM gestuurd.

2 likes

Zou ik m ook mogen?

2 likes

Oehh ik ben ook geïnteresseerd! Ik moet zaterdag werken dus dan grijp ik sowieso mis.

1 like