Concertentopic

We kunnen bijna al een forum meet beginnen haha

Klopt het dat je alleen niet zelf een rij/stoel kunt kiezen?

2 likes

Mij lukte dat inderdaad niet, alleen de rang. Maar heb ook niet heel uitgebreid gekeken moet ik zeggen.

AEDMREUNIE23 is de code, vraag me af of er met de gewone verkoop weer nieuwe kaartjes vrijkomen want alles is nu al bijna uitverkocht

Wooow A&M was met 2 minuten al uitverkocht.
Gelukkig voor de vrijdagshow wel kaarten kunnen krijgen!

1 like

Ik sta nog in de wachtrij, nu voor donderdag. Hopelijk lukt dat wel.

1 like

Ik ook! Voelt altijd zo spannend haha. Ik werd vanuit de wachtrij voor vrijdag door gelinkt naar die van donderdag. Nou ja de dag maakt me verder niet zo heel veel uit.

2 likes

Ik heb nog 2 zitplaatsen 2e ring goud voor zaterdag, mocht iemand geen kaarten kunnen krijgen.

Edit: Gereserveerd voor @jasmijntheetje

2 likes

Sta nu alweer zo lang in de wachtrij dat die 26e ondertussen ook al wel uitverkocht moet geraken

1 like

Oehhhhhh interesse! :slight_smile:

1 like

https://www.ad.nl/show/na-run-op-tickets-acda-en-de-munnik-doen-drie-keer-ziggo-dome-en-kijken-naar-meer~a7afff79/

2 likes

Gelukt voor de 26e! Niet zulke goede plaatsen alleen dus dat vind ik wel jammer :pleading_face:.

3 likes

Wie weet kan je uiteindelijk nog aan betere kaarten komen in de doorverkoop oid!

1 like

Ik verkoop twee kaartjes voor het nu concert van Stromae op vrijdag 14-04-2023. Het gaat om fysieke kaartjes voor staplaatsen. Ik heb nu net een fikse longontsteking waarvan het herstel nog wel even gaat duren, dus vandaar dat ik ze verkoop :frowning:.

Edit: verkocht :slight_smile:

1 like

Ai, wat naar voor je! Beterschap en sterkte :heart:.
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik heb wellicht wel interesse!

1 like

Ik was gisteren bij Damien Rice en het was weer zooooo mooi :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes: hij stelt echt nooit teleur.

In mei nog Stromae op de planning, verder op dit moment niks gepland

6 likes

Tof!! Leuk dat je daarheen was!
Ik heb ook zin om weer een concert te plannen. Misschien Sophie Straat of Benny Sings, even kijken nog. Iemand anders een leuke (niet mega mega concertzaal) aanrader?

1 like

Ik heb eindelijk weer wat dingen staan! Binnenkort Sophie Straat, Black Box Revelation en Froukje (in het Concertgebouw!) en later in het jaar nog naar Arlo Parks en Ashnikko, en misschien dat ik ook nog naar Machine Girl ga

@Leuk123 geen idee of het verder je ding is maar al deze dingen zijn iig niet in megazalen!

4 likes

Wij waren ook, alleen in Berlijn en dat was ook echt zo zo zo mooi! Vond Silvia Perez Cruz ook echt heel indrukwekkend.

1 like

Er zijn 2 extra datums bijgekomen voor Acda en de Munnik!

3 likes