Concertentopic

Ik was ook in Berlijn! En ja, vond haar idd echt heel mooi ook

1 like

Elke keer als ik de melding krijg van een ticket op ticketswap is ie weg als ik klik… en ik klik METEEN :rage:

Mocht hier iemand van zijn kaartje voor Fever Ray af willen :raising_hand_woman:t2:

De melding van ticketswap komt later dan dat het kaartje op ticketswap komt. De enige manier om een (gewild) kaartje te kopen, is ticketswap de hele tijd open houden op het concert en verversen.

1 like

Ik had vandaag op mn werk ook de site open en soms zag ik dus het kaartje wel mobiel, maar juist niet op de pc… Dan kwam het pas op de site als ie al verkocht was en mobiel zag ik nog wel ā€œgereserveerdā€.

1 like

Kans dat je t al weet maar staat ook op Rewire de week erna mocht dat voor je werken.

Wat @Taartje zegt is overigens maar deels waar, ligt heel erg aan hoe snel je telefoon/internet is. ā€˜t is mij tot nu toe altijd gelukt met meldingen namelijk, zelfs al was er een vriend van me tegelijkertijd als een malle aan het refreshen.

1 like

Ik heb niet de beste mobiele telefoon… Denk je dat mobiele data beter is dan de gemiddelde wifi?

Oh wat tof van rewire! Dan zit ik alleen in Berlijn (ook leuk natuurlijk).

Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van, ik vroeg het net aan m’n vriend en de conclusie was dat het eigenlijk gewoon puur geluk is allemaal en dat internetsnelheid er misschien toch niet zoveel mee te maken heeft omdat er altijd lag kan zijn :clown_face: Mijn ervaring is in ieder geval dat refreshen niet per se beter werkt (en je jezelf er compleet gek mee maakt ahaha).

Welk internet sneller is kan je t best checken met zo’n speedtester, hangt dr echt heel erg van af.

1 like

Omg het is gelukt!! Heb nu 2 keer een los kaartje kunnen bemachtigen en beide keren doordat het kaartje lang op ā€œgereserveerdā€ stond en ik als een idioot stond te refreshen :sweat_smile:

8 likes

Ik ga half april naar Stromae, verheug me al maanden erop, lees ik vandaag dat hij al paar concerten de afgelopen weken heeft moeten cancelen vanwege ziekte :slightly_frowning_face:

1 like

Ja ik hoopte de eerste keer dat het gewoon griep was, maar nu er weer 3 zijn afgezegd begin ik m wel te knijpen. Wat ik wel aso vond is dat ze het maar 3 uur van tevoren hebben afgezegd. Hoop niet dat ze dat in Nederland ook doen. Hoop echt dat het doorgaat, maar zo niet dat we het gewoon de dag ervoor weten. Mijn vriend is dan jarig, en dan hebben we nog gewoon tijd om wat anders te doen.

2 likes

Ik heb kaartjes binnen voor Jungle! Wil ze al zo graag live zijn!

1 like

Ja idd ik knijp ā€˜m ook wel. Ik heb ook liever een dag van tevoren dan drie uur… maar ja fingers crossed!

1 like

Zat een beetje op Ticketmaster te scrollen en kwam dit tegen:

Die naam op die locatie :joy:

9 likes

Stromae gaat niet door :frowning:
Edit: ahhh ben niet alleen sad over dat het niet doorgaat natuurlijk, ook zijn ā€˜health state’ als reden klinkt best heftig.

2 likes

Nooooo, ik kwam met hezelfde nieuws hier. Ik baal er zo van!

Ik zat heel erg te twijfelen of ik nog zou gaan (zwanger, dus neigde naar niet gaan, dus misschien kan ik er nu wel heen…), maar alsnog balen voor m’n vriend enz met wie we wel zouden gaan. Ik heb die kaartjes al heel lang volgens mij. Maar hoop dat hij er weer (snel) bovenop komt!

Dat sowieso!

Deze kaarten heb ik al meer dan een jaar

1 like

Oh nee wat zonde maar helemaal wat onzettend beroerd voor hem. (Hebben jullie er officieel bericht van gehad? Want ik lees het hier.)

1 like

Ik zag het net op Facebook en hoor het toevallig net bij RTL BoulevardšŸ˜†, officieel bericht moet nog volgen!

1 like

Zag op op zijn Instagram.
Je kunt bij ticketmaster volgens mij wel al restitutie aanvragen.
Keek zo uit naar zijn concert! Hoop voor hem dat ie snel opknapt!

2 likes