Concertentopic

Ik zat ook nog te twijfelen om kijken of ik nog kaarten kon krijgen, maar ivm het nieuws de afgelopen tijd toch besloten om het af te wachten…
hoop dat hij hier goed van hersteld, zeker gezien zijn eerdere mentale problemen.

Ik heb stromae vorig jaar in de AFAS mogen zien, en een ding hij is wel echt het wachten waard!

Er moet haast wel wat ernstigs zijn, het is niet alsof hij niet al meer dan een jaar wist dat deze tour gepland stond. En het is ook echt gecancelled, niet uitgesteld, zoals ik het lees :disappointed: Hoop dat hij ok is…

1 like

Vind het echt sneu voor hem, hoop dat hij snel weer beter is :cry: vind het ook heel jammer, had me er heel erg op verheugd! Maar is niet niks als hij zo’n tijd van tevoren het al canceld

Aah ik vind het ook echt zo jammer! Ik hoop vooral dat het goed gaat met zijn gezondheid, want het klinkt inderdaad niet zo best. Inmiddels ook officieel via Ticketmaster gekregen.

Ik kreeg net een mail van eventim dat Stromae toch verlegd wordt, en niet gecanceld is? Snap er niets meer van… in Berlijn trouwens, niet in NL. Stond hier gepland voor 12 mei

Ik ben benieuwd of zijn optreden op dtrh wel zal doorgaan.

Staat er ook een datum bij? Misschien voor op de lange termijn? Dat gebeurt wel vaker, dat je dan later bericht krijgt met de nieuwe datum.

Gaan er hier mensen naar tori amos?

1 like

Nee, nog geen verdere info

Misschien morgen! Ik houd ticketswap in de gaten. Heb haar overigens al 10+ live gezien sinds 2009 haha. Veel plezier iig!

2 likes

Yes morgen! Eerste keer dat ik Tori ga zien, veel zin in

2 likes

Oh, nu wel echt afgezegd @ellegirltalk :disappointed:

1 like

Er zijn vanochtend weer wat tickets vrijgekomen en ook infinity tickets verkocht (20 euro en dan weet je bij het ophalen pas waar je zit). Dus vandaar denk ik!

2 likes

Hoe vond je het?

Ik ga vanavond @Freya

2 likes

Ja, dat zijn echt de diehard fans haha.
Sommige doen alle shows van deze europese tour. Tori stelt eigenlijk nooit teleur.

2 likes

Long shot, maar ik ben op zoek naar twee Blink182 kaartjes. Ze gaan niet via Ticketswap helaas dus mocht iemand er (t.z.t.) van af willen, ook als het op het laatste moment is, dan neem ik ze graag over!

1 like

Kans dat jij mijn kaartje hebt gekocht op TS, ik had m voor de helft van de prijs online gegooid omdat ik dacht m niet meer te kunnen verkopen, maar als ik t goedkoop deed een kans had haha.
Baal er echt van dat ik niet kan, maar zit te slecht in mijn vel voor een concert :cry: Zelfs Tori, echt mijn favo live artiest. Volgende keer beter.
Veel plezier vanavond!

Haha echt? Was het plek op stalles?
Wat ontzettend jammer, dat was ook mijn twijfel maar ga met de trein (sinds eeuwen) ipv auto. Tori is ook mijn favo live artiest. Dankjewel! Hoop dat jij je snel wat beter voelt.

1 like

Is er iemand hier die toevallig 2 tickets verkoopt voor Avril Lavigne?! 🥹🫶🏻

Ik vond Tori Amos echt top vanavond! Was ook wel tevreden met de setlist, wel leuk dat die elke show weer anders is.

2 likes