Ja was erg goed!
Hoe vond jij het @Freya?
We kunnen niet naar een concert dus nu staan onze kaartjes al een tijdje te koop via guts. Maar wat een kut iets is dat zeg, je kan het ook niet goedkoper maken en vraag me af of mensen het weten te vinden. Een uitverkocht concert maar via hun (wat mij betreft slecht zichtbare) doorverkoop ding meer dan 100 kaartjes te koop. Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Ja echt Ticketswap. Had van de week een kaartje daar te koop gezet voor de helft vd prijs en die was binnen een uur weg, en het was maar 1 plek van een behoorlijk niche concert.
Kan niet, bij Guts krijg je pas de dag van te voren je stoelen toegewezen en op de dag zelf de QR code. Doorverkoop kan daarom dus alleen via hun eigen platform, omdat je dus nog geen tickets hebt.
Stom, vind het ook gewoon zonde van het kaartje ofzo (naast het geld), nu komt er dan ruim 100 man minder dan zou kunnen, zo zonde
Update: heb de kaartjes toch via guts verkocht! Stonden er ruim 400 te koop dus we hadden echt geluk dat iemand net die van ons had aangeklikt.
Kun je misschien een marktplaats/vinted advertentie plaatsen en dan verwijzen naar Guts? Ik ken het zelf niet maar het klinkt heel irritant
Ja al gedaan op marktplaats, maar ja zal wel niks worden. Ik heb het net nageteld en er staan 161 tickets te koop. Echt stom
Of misschien op het forum vragen of iemand interesse heeft⌠wel echt balen inderdaad
Ik probeer nu te kijken op guts maar ik snap er geen fuck van
Wat voor concert is het?
ChefâSpecial!
@Vlek ja hè, ik kon hun doorverkoop platform ook niet echt vinden maar misschien ben ik dan een slechte zoeker
Oh mijn collega is groot fan! Zal t morgen aan haar vertellen, misschien dat zij nog wil gaan
Ja dat zou ik voortaan ook doen als iets via guts is!
Ben van mijn geloof afgestapt en toch maar weer tickets besteld via ticketswap hopelijk deze keer meer succesâŚ
Heb kaartjes voor Waterparks in November, nu al zin om weer tussen alle 15-jarigen te staan.
Was je er in juli ook? Vond de fans echt verschrikkelijk toen. Gelukkig zijn hun shows verder altijd wel leuk en goed!
Heb ze vorig jaar in Bristol gezien! Vond het inderdaad wel heel leuk. Was met een gast die ik een maand eerder bij een ander concert had ontmoet en hij was helemaal in de war dat er bijna alleen maar jonge meiden waren
Ah wat tof! Heb wel medelijden met hem haha Volgens mij waren er een stuk minder 15-jarigen bij hun shows voor Corona. Oh well.
Heb je daar slechte ervaringen mee?