Ja vorig jaar met Harry Styles . Stond ik daar dan voor de deur met tickets die al gescant waren.
Oh nee wat rot!
Hé?! Dat was toch juist onmogelijk met ticketswap?
Ja was er behoorlijk zuur van . Gelukkig kan ik het dit jaar inhalen.
Eh ja nou nee. Dit omdat ticketswap de barcode niet veranderd. Je upload gewoon een pdf bestand en that’s it. Het is eigenlijk heel makkelijk om te doen. Ticketswap kan je wel je geld terug geven maar dat is ook maar een schrale troost op zo’n moment. Bij harry styles gebeurde het heeel veel. Ze hebben wel de optie secureswap, waarbij de barcode wèl veranderd wordt maar daar wordt lang niet altijd gebruik van gemaakt.
Wow wat raar eigenlijk. Ik vroeg mij al af hoe dit zou werken want ik had een fysiek kaartje en moest dan via mijn digitale bestelling de ticket doorverkopen, maar als ik daar met mijn fysieke kaartje alsnog op kwam dagen hoe zouden ze dan kunnen zien dat ik het al had doorverkocht?
Dat is een flinke lek in het systeem. Dan moet je alsnog maar vertrouwen op de goedheid van mensen.
Ik koop eigenlijk alleen kaartjes van mensen die bijv al een stuk of wat kaartjes verkocht hebben. Dat zijn mensen die dus bijvoorbeeld 10 werkende kaartjes verkocht hebben. Ik kan na de tijd altijd aangeven of het gewerkt heeft of niet. Dus dat is mijn tip.
Haha, ik ken ze pas sinds covid maar van wat ik op Tumblr lees haken de oude fans ook af hoop echt dat het nieuwe album wat is.
Ja niet dus, want je verkoopt hetzelfde kaartje. Dus in principe kan je ook je digitale ticket gebruiken. Het is echt puur op vertrouwen. Gelukkig heeft ticketmaster nu ook een doorverkoop optie maar daarvan vind ik het irritant dat je geen melding krijgt als er een op komt te staan, en volgens mij stopt dat een week voor het concert (dat was in ieder geval toen zo).
Vanochtend ook nog kaartjes voor Stand Atlantic in Eindhoven gekocht, ga gezellig met mn ouders haha.
John Mayer komt volgend jaar weer naar Ziggodome! 21 maart
Wel dure kaartjes, vanaf € 100 zag ik…
ik probeer me nu in te schrijven voor de presale. Had problemen met mijn telefoonnummer maar is nu gelukt.
Mij lukt het ook niet met mijn telefoonnummer. Hoe heb je dit opgelost?
Via mijn smartphone lukte het niet maar via chrome op mijn laptop wel! Dus link even openen op ander device kan helpen
Wat is de juiste link?
Haha same! Ik heb een kaartje voor Utrecht. Ben geen enorme fan, maar leek me wel een keer leuk.
Waren er nog anderen van hier gister bij Avril Lavigne? Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vonden.
Ik vind mezelf best een saaie doos maar ik zit nu serieus te overwegen om mijn kaartjes te verkopen. Ik ga naar concerten juist voor de muziek en luisteren naar iemands mooie stem en houd helemaal niet wanneer er veel acts worden uitgevoerd. Zou met mijn moeder gaan en die is best preuts en als ik nu de filmpjes voorbij zie komen dan denk ik dit is voor haar te sexy
Ik wil juist super graag heen! Ineens ben ik sinds een half jaar echt fan!
Als je hem echt wil verkopen ben ik heel erg geïnteresseerd!
Ik ben nooit naar Lady Gaga geweest en wel naar Beyonce maar dat vond ik ook tegenvallen omdat het cabaret leek. Ik houd gewoon van muziek zonder veel gedoe eromheen. Beyonce haar ballads vond ik wel mooi
Ik laat het je wel weten als ik het toch ga doen