Waarom ga je dan überhaupt naar een concert? Kun je net zo goed de radio aanzetten.
Usher zal waarschijnlijk morgen een datum voor Parijs aankondigen. Ik sta klaar met mijn kredietkaart
Van de week een kaartje voor 5 Seconds of Summer gekocht, is de vijfde keer of zo dat ik ze ga zien
Ik ook!
Maar ik maak mij niet te druk om kleding, vergeleken daarbij is echt alles wat ik aan die basic
Ik zie nu dat er best veel doorverkooptickets voor sam smith staan op ticketmaster. Os dat betrouwbaar?
Ohhh ik ben door dit bericht ook even gaan kijken naar filmpjes maar ik heb hetzelfde als jij… Ik ga het liefst ook het liefst naar ‘ingetogen’ concerten en je doet mij echt geen plezier met Beyoncé, lady Gaga of recent Robbie Williams waar ik voor m’n man heen ging. Ik houd bij Sam Smith ook juist van de kleine nummers… Ik ga met 2 anderen, eens kijken wat zij vinden en anders mijn kaartje verkopen
Hoezo zijn er zo veel mensen opeens zo verbaasd over de show van Sam Smith? Als je Unholy hoort of ook maar iets recentelijk hebt gezien dan is het toch niet zo raar dat het een uitbundige show gaat worden? De dagen van rustige pianoliedjes zijn echt al een tijdje voorbij.
Die had hij überhaupt dus? Want ik zat ook beetje met verbazing de berichten te lezen haha. Maar ken dan ook niks van voor unholy.
Ja echt way back when. Stay with Me is echt al 10 jaar oud.
misschien handig om dan even te checken voordat je kaarten koopt
Helemaal mee eens, beetje naïef inderdaad van me. Alleen heb ik deze kaartjes gekocht al voor dat hen nieuwste album uit kwam. Unholy was net uit en dat vind ik echt een geweldig nummer. Dus die toen bekende nieuwe versie kan ik heel erg waarderen. Ik denk ook wel dat internet een vertekende versie geeft van hoe de verhoudingen van concert zijn, zie ze overal reppen over 1 deel vd show. Dus volgens mij overdrijf ik ook gewoon een beetje en wordt t vast wel een geweldige avond
Ja bij Ticketmaster krijg je een nieuw ticket met nieuwe barcode. Is dus betrouwbaar
Sam Smith gebruikt trouwens they/them voornaamwoorden dus misschien wel fijn als we hier niet naar hen verwijzen met hij/hem (:
Ik heb mijn tickets nog niet, maar ik ga waarschijnlijk ook naar Sam Smith
Ja dat heeft die ook in een interview verteld, en hen was toen ook een stuk slanker en hen zei dat die altijd honger had omdat dat lijf helemaal niet bij hen paste.
Omdat veel mensen niet durven toe te geven dat ze androgyne acts eigenlijk niet kunnen handelen. Het is inderdaad precies hetzelfde als een Lady Gaga act maar blijkbaar zit die fobie dat iemand niet gelabeled kan worden er diep in bij bepaalde mensen.
Ik vind het goed dat je dit aankaart in dit gesprek, maar hoe gaat dat nu precies werken? Moeten we van iedere artiest nu gaan onthouden welke voornaamwoorden gewenst zijn? Vind dat echt lastig want ik krijg er error van en ik vind het ook gewoon verwarrend omdat het telkens anders is voor ieder individu. Dus ik wil ook graag meegeven dat als ik hij/hem gebruik of zij/haar ik dit niet met opzet doe maar ik ook niet altijd up to date ben. Mag met deze disclaimer dan wel hij/hem en zij/haar gebruiken?
Klinkt bijna net zoals een naam, iets wat wisselt per persoon, die onthoud je toch ook? Zou wat zijn als je iedereen Kees noemt omdat het te verwarrend is omdat dit voor ieder individu anders is. Misschien een beetje een lullig voorbeeld, maar ik denk dat het wel net zo vervelend overkomt op een non-binair persoon dat je voornaamwoorden onthouden te lastig vindt.
—-
Ik ben afgelopen zondag naar Macklemore geweest en het was echt een toffe show! Het was een leuke mix van oude en nieuwe nummers, dus lekker meezingen en dansen. Vind zijn nieuwe album ook wel weer heel goed, het is een beetje anders dan eerst, maar wederom veel diepgaande teksten. Hij weet het wel goed onder woorden te brengen. Ook knap om te bedenken dat hij in 2020 weer drugsproblemen had door covid en daar weer uit is gekomen en zo’n album heeft geschreven.
Nouja dat is gewoon echt niet zo ingewikkeld toch? Wat @kali ook zegt, je wordt echt niet gelyncht als je iemand in eerste instantie bij de verkeerde voornaamwoorden noemt omdat je het niet weet. En als je er dan door iemand op gewezen wordt dat die persoon andere voornaamwoorden gebruikt denk je ‘oké noted’ en dan gebruik je de goede voornaamwoorden? En once again, echt niet erg als je je per ongeluk een keer vergist maar om bij voorbaat geen moeite te willen doen vind ik vrij bizar. Vind het voorbeeld van @George ook wel goed. Als jij ergens nieuw komt werken en iemand noemt je consistent Sandra terwijl je Iris heet, en als je dan zegt ‘goh ik heet eigenlijk Iris’ en die persoon zegt ‘ja dat kan wel zo zijn maar ik vind al die namen maar verwarrend dus ik noem iedereen met blond haar Sandra,’ dan voel je je toch ook niet serieus genomen? Als die persoon het wel probeert maar zich af en toe verspreekt is het een ander verhaal, maar om te zeggen ‘oke bedankt voor de info ik doe er niks mee’ is gewoon echt vrij kut.
Nou, nee? Je bent nu toch ‘up to date’? Waarom wil je zo graag de verkeerde voornaamwoorden gebruiken?