Hier ben ik het op zich mee eens, maar ze zei dat ze naar concerten gaat om alleen maar de muziek en een mooie stem te luisteren. Dat kun je ook op de radio doen. Ik wil toch wel een beetje een show als ik naar een concert ga. Hoef ook echt geen kostuumwissels en danseressen en weet ik wat voor extra’s, prima als het gewoon muzikanten op een podium zijn en verder niks. Maar als een artiest/band alleen de liedjes doet en niks qua interactie of dingen hier en daar wat anders speelt dan op hun albums ben ik wel teleurgesteld hoor, hoe mooi iemand dan ook misschien muziek heeft staan maken.
Ik was ooit bij een concert waar de zanger de hele avond achter een gordijn stond?! Je zag alleen de andere bandleden die een beetje hun ding deden. Scheen algemeen bekend te zijn, en het was muzikaal allemaal top hoor, maar zo raar.
Hahaha, whut? Dat is dan wel weer een soort showelement
Dat is echt ontzettende persoonlijke mening.
Was laatst bij een concert tori amos en daar draait het vooral om haar pianospel + improvs en de band en beetje sfeerlicht show. Maar dat is totaaal anders dan op de radio / of Spotify. Die vrouw is zo geniaal op de piano. Daarom kun je zelfs gerust naar stuk of 3 shows gaan want de setlist is ook iedere keer anders.
@max deed sia ook niet zoiets? Of iig onherkenbaar toen ze nog op trad?
oh geen idee, dit was omdat de zanger heel verlegen was volgens mij. A perfect circle was dit, maar die zanger zit ook in oa Tool.
Maar dat is dan toch precies wat ik zeg. Als ze improviseert en telkens wat anders speelt is het toch niet alleen maar haar liedjes spelen zoals ze ook op haar albums staan, maar dus juist een show neerzetten.
Ik heb helaas wel eens bands gezien die dus echt alleen maar hun liedjes spelen en verder helemaal niks extra geven. Dan kwam ik echt de zaal uit met het gevoel dat ik net zo goed thuis hun album aan had kunnen zetten. Er kon nog geen “hello Amsterdam” vanaf bij wijze van spreken. Vond dat echt zo teringsaai en zonde van mijn geld…
Tickets voor usher variëren tussen de 100 en 450 euro, echt zo duur! En met de tickets van 100 euro mag je een verrekijker meenemen want je ziet geen fuck!
Ja echt niet normaal, ik wilde wel gaan maar moet dan rekening met verblijf-, vervoers- en eetkosten. Dure grap dit.
Ah sorry, ik las het verkeerd haha.
@max ohja die ken ik wel idd! Haha wat gek.
Die beide bands muzikaal erg goed ook.
They call me
u s h e r
r a y m o n d
(kon me even niet inhouden toen je Raymond zei)
Ik snap echt helemaal niks van de voorverkoop van John Mayer, ik zat er direct om 10 uur in dus dat was helemaal top. Alleen elke stoel die ik aanklik op de ring is minimaal rond de € 200,- terwijl de duurste tickets volgens ticketmaster max € 150,- zijn. Ondertussen lijkt het uitverkocht dus heb ik nog niks.
Nou die kaarten voor John Mayer laat ik aan me voorbij gaan hoor. Veeel te duur. Overal zitplaatsen en de betere plekken zijn €300 zelfs tweede ring is nog €200 ofzo, dan laat maar hoor. Gekkenwerk.
Ja ik begrijp er ook niks van. Vrijdag maar eens kijken.
Oh en proberen bij Qmusic in de middagshow! Verloten ze ook tickets.
Ja ik ga het later deze week nog proberen bij de reguliere verkoop. Maar dit is echt zo vreemd.
Ja schrok gewoon. Had 4 stoelen naast elkaar maar 250 per stuk doe normaal…
Snapte ook niks van het systeem. Werd er gestrest van. Wilde gwn 4 van de goedkoopste maar dat kon je niet ff snel aanklikken vond ik. En dit was voor verkoop??
Ja het was echt vaag, de prijzen veranderden volgens mij ook nadat ik de code had ingevuld?
Zie nu ook pas die lijst met prijzen die ze vantevoren bekend hadden gemaakt, kwam totaal niet overeen met wat er op de plattegrond te zien was.
Ik denk niet dat ik vrijdag nog een poging doe.
Hadden jullie dan niet de Platinum tickets aangeklikt? Want als je de presale code gebruikte om de reguliere plekken te unlocken waren er wel gewoon tickets voor ~100-150 euro. Bij mij viel het internet uit dus ik moet ook vrijdag weer een nieuwe poging wagen.
Zou dit niet dynamische pricing zijn? Dan passen ze de prijs aan op de vraag…
Oh ik had me ook aangemeld voor die presale dacht ik, maar niets gezien. Dacht eigenlijk ook dat het morgenavond was. Maar als ik die prijzen zo zie laat dan maar, 100,- is toch wel de max en dan zit je vast achter een pilaar
Ik had mij ook aangemeld voor de presale en zat stipt klaar. Het leek alsof er nog enkele stoelen vrij waren van 130 ofzo, dus dacht joe ik ga gewoon alleen dan. Maar dat lukte al niet, steeds als ik een stoel aanklikte was ie al weg.