Toch niet normaal meer die prijzen voor een concert. Het is bijna een niche evenement zo!
Ja en vooral ook een mega stijging bij grote (en fucking rijke) artiesten die het niet nodig hebben!! Bij kleine concerten/podia zie ik echt niet zon zieke prijsstijging, wel een beetje maar hoe populairder hoe hoger de prijs relatief ook ineens is.
Hoe kan je voor 150 euro pas naar John Mayer en tegelijkertijd voor 15 euros naar een beginnend artiest op een kleiner poppodium hier in de stad.
Ja echt om te janken. Ik mocht eerder graag concerten bezoeken maar heb er gewoon geen geld meer voor (over). En met alleen ticket ben je er nog niet. Ik woon in Groningen en moet vaak reizen, dus dat erbij, plus een drankje en wat te eten. Kost een vermogen
@Evenveel Nou idd! De kleinere of opkomende artiesten kunnen dat geld ook heus goed gebruiken. John Mayer ligt er echt niet wakker van als er wat centen minder binnenkomen
In de VS is echt dikke ophef over Ticketmaster en prijzen die zich dus aanpassen naar de vraag. Heb een tijdje in die tiktokvortex gezeten en toen claimden de venues (meen ik me te herinneren iig) dat het niet naar hen ging en artiesten beginnen zich uit te spreken tegen Ticketmaster dus ik gok dat het ook zeker niet allemaal naar hen gaat⊠Zoals Hayley van Paramore onder anderen.
Als we die kant opgaan hier dan ben ik echt pissed . Vind het nu al dĂșĂșr genoegâŠ
Met Harry Styles was dat ook ja. In de presale kostte een pit ticket âŹ168. Een dag later kostte datzelfde ticket ineens heet dubbele. Echt bizar gewoon.
het is toch al wel langer bekend dat Ticketmaster niet voor maffia onder doet
Ik ben enorme John Mayer-fan en wil echt dolgraag gaan. Maar bijna 400 euro voor een kaartje⊠gun ik Ticketmaster niet, dan maar niet hoor.
Er is nu ook een Mojo presale bezig voor wie een poging wilt wagen. Laat je vooral niet verleiden door Platinum Tickets want je wordt er echt gigantisch mee genaaid. Tickets John Mayer - SOLO do 21 mrt. 2024 20:00 Ziggo Dome, Amsterdam
Ik vanochtend (nadat het gisteren niet is gelukt):
Hey Mojo presale laat ik dat proberen. Ik alles klaar gezet blijf expres thuiswerken etc, word ik om kwart voor tien gebeld door het werk met een spoedsituatie. Vervolgens heb ik dus de hele presale gemist.
Ik geloof dat dit een teken is dat ik komend jaar niet naar John Mayer ga.
Ik was er in de Mojo presale net supersnel doorheen en kaarten kunnen kopen. Wel tweede rang, want de goedkoopste kaarten waren al ruim âŹ100
Huh dat heb ik gemist. Dacht dat het morgen pas wasâŠâŠ
Nee was vandaag om 10 presale en die loopt tot morgen 09:30 (maar volgens mij is alles al weg) en dan morgen om 10:00 reguliere verkoop
Ik heb stress, want ik ben nog nooit bij zoân groot concert geweest haha.
Is het te doen om tijdens het concert van Harry Styles te parkeren in de Arena?
Hebben jullie tips voor eventueel betere opties?
Op welke dag ga je heen? En ga je ook het centrum nog in, of alleen âs avonds naar het concert?
Wij hebben met Ed Sheeran hier geparkeerd:
Je moet dan nog een klein stukje lopen, maar volgens mij kon je toen in de arena alleen parkeren als je zoân parkeerkaart via ticketmaster had gekocht. Weet niet hoe dat bij Harry is.
Oh helemaal niet over parkeertickets nagedacht . Er zijn in ieder geval meerdere parkeergelegenheden rondom de arena, en gezien de ook jongere doelgroep, denk ik dat het wel goed moet komen met parkeren.
Ik parkeer voor concerten vaak bij ParkBee Centerpoint. Ik kan daar eigenlijk altijd meteen wegrijden, en heb bij P7 een keer 45min in de file gestaan enkel om de parkeerplaats af te rijden.
Iemand die het zo nog gaat proberen voor John Mayer? Ik zie niet precies waar ik zo moet zijn, want krijg nu alleen die tering dure premium tickets te zien.
(Ik doe dit nooit dus snap er niks van )
Jaaaa ben helemaal zenuwachtig hahaha. Ik doe gewoon via Ticketmaster
Ik ga regelmatig naar concerten in ziggdome, arena of afas en parkeer dan altijd in P5. Koop ook nooit vooraf bij ticketmaster een parkeerticket, nog nooit over nagedacht ook.
P5 ben je vaak zo weg, sta eigenlijk nooit in de file om weg te komen. Wat ik wel zou doen, is als je geparkeerd hebt direct een evenemententicket bij de automaat kopen, anders sta je na afloop in de rij.