Concertentopic

Janken, was echt snel door de wachtrij heen maar er is niks beschikbaar :sob:

Edit ohhh yes er was ineesn een extra datum en nu heb ik tickets :partying_face::partying_face:

@Blush jij ook gelukt?

Ik parkeer altijd in Duivendrecht! Is vanaf 18:00 gratis en je kunt dan vanaf Duivendrecht met de metro 1 halte, maar je kunt ook gewoon lopend. En vanaf Duivendrecht ben je ook zo weg, om de Arena sta je vaak vast met wegrijden

3 likes

Je kan je auto altijd wel ergens kwijt! Wat mij geruststelt met dit soort dingen is dat je desnoods altijd nog een Uber kan nemen vanaf je parkeerplek naar de Arena als je toch verder weg staat dan gepland. Gewoon genoeg tijd incalculeren, als je te vroeg bent doe je gewoon vast ergens een drankje :+1:

2 likes

Weet niet of dit mag, maar als iemand nog 2 kaartjes wil. Ik heb er 2 over voor de 21ste.

Kaartjes verkocht :blush:

2 likes

Nee, niet gelukt! Maar gezien de prijzen vond ik het geen ramp :eyes: Ben er al twee keer geweest gelukkig. Degene die mee zou gaan ziet hem ook liever met band, dus prima zo!

1 like

Lana Del Rey kondigt een concert aan in Hyde Park London, ik ga proberen kaartjes te bemachtigen in de presale! Laatste concert werd gecanceld en daarvoor ben ik in 2012 geweest. Zo leuk dat ze weer een live concert geeft!

4 likes

Whaah, het was echt niet te doen! :joy: Ik kwam automatisch wel in de rij voor het 2e concert maar daar ook niet gelukt. Gelukkig heb ik via mn broer nog 2 kaarten dus ik ga in ieder geval :partying_face:

2 likes

Ik kan bevestigen dat je een betrouwbare verkoper bent :yum: (ik kocht in 2019 jouw overtollige kaartjes haha)

1 like

Wejooo ik schrik wel van die platinumprijzen van John Mayer… Dacht dat het bij Harry Styles al erg was, maar dit is nóg veel erger :grimacing:

1 like

Heb je ze nog? Ik ben er niet meer doorheen gekomen. Dus heb interesse! (Tenzij het platinum tickets zijn, haha)

Jaa, toch een kaartje gekocht voor Sam Smith! En volgend weekend naar s10!

1 like

Het is gelukt, kaartjes voor Lana Del Rey in Hyde Park! Mocht iemand nog een tip hebben voor een betaalbaar hotel in de buurt, let me know!

7 likes

Hoe? op Ticketmaster zie ik dat de (pre)sale nog niet is begonnen?

Ik heb via de Lana Del Rey nieuwsbrief een mail gekregen over toegang tot de pre sale. Morgen is er een ticketmaster pre sale zag ik en donderdag de officiële verkoop.

1 like

Ik hoor vandaag ineens op de radio weer over Nirwana tuinfeest en hoor dat er een aantal bands komen die ik chill vind. Is de zaterdag al uitverkocht??? Huilll. Heb maar alvast een alert aangezet op ticketswap :upside_down_face:

1 like

Sta sinds corona op de wachtlijst van One Ok Rock en ze komen eindelijk weer naar Nederland en mn vriend wilt mee. Ik ga al sinds 2014 alleen en nu kan ik eindelijk samen gaan!!

3 likes

Ik vind premier Inn hubs altijd wel chill en goeie prijs kwaliteitsverhouding.

1 like

Toch maar weer kaartjes voor chef’special gekocht, hopelijk kunnen we deze keer wel echt gaan. Verkoop is gelukkig niet weer via guts :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ik! Ik vond het ook superleuk en heb ook echt alles meegezongen haha. Vind dat altijd zo’n speciaal gevoel zo’n volle zaal die gewoon elk woord meezingt. En ik wist al dat het maar ongeveer een uur zou duren dus ik was niet teleurgesteld daardoor ofzo

1 like

Ik was er ook, vond het zo onwijs leuk! Op zich is 16 nummers niet heel gek voor een concert in een zaal als de Melkweg, maar ze heeft het inderdaad vrij rap gedaan allemaal. Uiteindelijk was ik wel lekker op tijd thuis hahaha.

Alleen een beetje jammer dat ze Elvis Song niet heeft gedaan, dat is een van mijn favorieten.

5 likes