Ik ga vanavond naar Tokio hotel en ik had er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik vind de nieuwe muziek 10x niks en het boeit mij niet zo meer. Maar ik ga met mijn 2 beste vriendinnen, die ik beide door TH ken. En vroeger had ik een internetbestie die ik ook door de band ken en zij stuurde mij na jaren plots een berichtje of ik ook ga en hoelaat ik er ben. Ik weet dat er ook nog een hoop anderen zijn die we kennen van de andere concerten. En nu heb ik er weer helemaal zin in, doordat het fan zijn van die band toch heel veel heeft gebracht qua vriendschappen en het echt heel gezellig gaat worden met iedereen.
Nog meer mensen bij Arctic Monkeys geweest? Het was zoooo fantastisch
Jaaaa waaauwie
Ach wat jammer, nu is ook het concert voor Stromae op 22 en 23 november afgelast vanwege zijn gezondheid.
Men krijgt automatisch het geld terug gestort, je kunt het dus niet laten staan tot een nieuwe datum.
Klinkt wel ernstig voor hem.
Ik was gister naar Giveon in AFAS, echt supergoed live maar man wat heb ik me geërgerd aan de gen z/tik tok generatie die hij blijkbaar met name trekt. Ik kon niks zien door alle telefoonschermen in de lucht. Mensen die facetimeden, anderen die letterlijk het hele concert vastlegden op Snapchat sad.
Nieuwe datum gaat er ook niet komen. Zijn tour is helemaal afgelopen.
Dat is echt bij èlk concert (uitzonderingen daar gelaten) tegenwoordig. Bij billie eilish in londen stond ik bijna helemaal vooraan maar ik kon gewoon nìks van de opening zien doordat echt iedereen filmde. Ik vond dat zo jammer want dat is juist het tofste van een concert
Ja en ze schreeuwen zo erg!! Hartstikke leuk als mensen meezingen, maar dit is gewoon een wedstrijdje wie schreeuwt het hardst
Ja maar soms als iemand ziek is of zoals tijdens corona kon je je kaartjes vasthouden tot er een nieuwe datum bekend was, ook al was de tour afgelopen toch?
Eddie Vedder deed dit, dat was echt fijn. Er werd ook goed op gecontroleerd, je werd eruit gezet als je toch je telefoon gebruikte.
Misschien gaat hij wel nooit meer touren
Dat gekrijs is idd zo irritant. Niks mis met meezingen enzo, maar tegenwoordig lijkt het wel op mensen gemarteld worden zo erg krijsen ze.
Bij ABBA wordt dit ook streng aangehouden. Ergens wilde ik het laten zien aan het thuisfront maar heb erdoor meer genoten.
Ik dacht dat ik gewoon oud werd maar ik heb me hier de laatste tijd ook aan staan ergeren ze schreeuwen echt over de muziek heen, heel irritant.
Ik was vandaag naar Sam Smith en het was geweldig!!! Echt wauw wat een show.
Maaaaaar… ik vond het publiek een beetje tam? Ik dacht dat de dresscode wel extravergant zou zijn dus ik had wat uitgepakt, maar ik was 1 van de weinige en ik stond in een groepje waarbij er amper/niet gedanst werd? Ook met handen in de lucht dan was ik de enige die dat steeds deed? Ik ging wel los hoor, maar het was echt vreemd omdat er mensen om me heen stil en soms zelfs met armen over elkaar te kijken.
Oh en met onholy werd er vet veel gefilmd, terwijl daarvoor ben je toch niet bij een concert? Echt vreemd, wordt er zo een nummer gespeeld,maar dan sta je tussen standbeelden
Leuk, ik was er ook! Vond het een heel vette show, ben schor van het joelen bij elke nieuwe outfit haha.
Vond het ook verbazingwekkend hoe veel mensen bij de opening en unholy inderdaad met hun telefoon stonden. Op een gegeven moment stond ik achter een meid die elk nummer minutenlang filmde. Toen zijn we maar wat opzij gegaan want het danst ook niet lekker als iemand als en standbeeld voor je staat te filmen
Jaa maar is dat niet omdat ze gemiste shows van de tour inhalen? Althans, dat denk ik hoor… nu is zijn hele tour gecanceld en die was pas 2 maanden bezig, dus ik denk dat daar ook geen beginnen aan is
Ja vond ik ook!! Maar hen was zò goed en het was zò een toffe show, holy shit. Ik heb echt gehuild ook. Die filmpjes van tiktok vond ik echt uit zn verband getrokken, want het doet echt lijken alsof hen de hele tijd op het podium rond paradeert in een string en met diens billen schud maar het viel echt wel mee allemaal. En er zit ook een boodschap achter, die je op tiktok niet mee krijgt. Jammer dat ze de context daarvan niet laten zien (maar goed, tiktok.)
EDIT: OEPS ik gebruikte de verkeerde pronouncs 🥹 excuus
Ik was er ook en wat is die goed zeg! Ik ging met een vriendin mee en ik vond de liedjes altijd wel leuk, maar ik ben nu helemaal fan. Hele vette show en die outfits
@Sjern wij voelden ons ook een beetje overdressed haha.
We stonden gelukkig wel op een plekje waar mensen dansten en er stond een mega fan achter me, was echt leuk om die te zien losgaan
Ik heb ook echt de hele avond zo ultiem genoten van de show. Ik irriteer me vooral aan mijn eigen bekrompenheid dat ik twijfelde voorafgaand aan de avond door alle tik tok filmpjes en media. Zo’n eenzijdig beeld wordt er neergezet in media en zonde en slecht dat ik daardoor beïnvloed werd. Het was precies wat ik er van gehoopt had. Hen stond zo te genieten op het podium, voelde echt alsof hen totaal zichzelf was in alle opzichten, oogde ook zo dankbaar en lief. De hele opbouw van kleine liedjes naar uiteindelijk een mega show met dansers, de outfits. En diens stem! Wauw!!