Concertentopic

Ah super fijn om te horen! Ik heb zelf geen tiktok en heb geen andere filmpjes gezien dan wat er op diens insta staat, maar het was nog beter dan verwacht! Ja, ik vond hen zoooo stralen op het podium en zichzelf, maar dat miste ik dus wat in het publiek. Ik had zelf meer verwacht dat mensen een beetje gekleed waren zoals je naar milkshake gaat met veel bloot en daarom voelde ik me dus erg overdressed
En miss kwam het ook omdat ik alleen was, anders heb je toch al iemand waarbij je wel meer jezelf kan zijn.

1 like

Ik ben ook bij Sam geweest en ohhh wat was hen weer goed! Zo anders dan diens vorige concert, maar weer zó steengoed. Wij hadden staanplaatsen en vonden het publiek ook een beetje tam. Er werd om ons heen wel een beetje gedanst, maar had wel een ‘losser’ publiek verwacht. Er stonden ook een paar vrouwen van middelbare leeftijd naast ons en die waren echt geshockeerd tijdens Unholy. :sweat_smile: :joy:

3 likes

Haha dit had ik wel willen zien! Klinkt als een vette show!

2 likes

Ik ook! Schaam mij eigenlijk zo dat ik mij erdoor heb laten beinvloeden. Het was zo fantastisch, de stem, opbouw, interactie met de dansers en zangers. Ik heb nog nooit iemand live zo goed horen zingen. De outfits waren fantastisch ook en hen was ook heel lief. Ik vond wel bij een liedje de dansers “heftig dansen” het was echt droogneuken. Unholy was echt wel een knaller!

Bij grote artiesten zie ik juist heel vaak dat er veel mensen komen die een paar hits kennen en geen superfan zijn, waardoor het niet zo los gaat. Eigenlijk zie ik mensen alleen losgaan wanneer de sterren niet superbekend zijn. En met filmen vind ik het irritant als velen het doen maar mijn favoriete liedjes wil ik stukjes van filmen; en dat kijk ik ook zelf terug dus ik vind het dubbel

4 likes

Ik vond de fotos en filmpjes van Sam Smith echt zoooo tof. Maar nooit bedacht om naar een concert te gaan van hen. Volgende keer in de gaten houden.

2 likes

Hahaha er zat een boomer voor me die niet wist wat hij met zichzelf aan moest tijdens unholy en heel ongemakkelijk op Google ging zitten scrollen om maar niet te hoeven kijken :joy:

1 like

Ah ja snap ik, zeker als je alleen bent voel je je daar dan bewuster van. Merendeels (inclusief ikzelf haha) liep idd in z’n casual ik kom net van werk outfit
 wel weet heel mooi hoe hen echt benadrukte dat het een safe space was waar iedereen zichzelf mag zijn. Ik zat op 2e ring en daar stond het publiek wel echt meer dan ik bij andere concerten gewend ben te dansen ipv zitten. Maar snap wat jullie bedoelen vanuit de zaal, dat had ook gewoon echt los kunnen gaan qua show.

1 like

Ja ik vond ook dat heel veel mensen lang stonden in de zitgedeeltes en aan het dansen waren. Dat vond ik wel heel leuk want vaak zit iedereen.

Het was ook wel echt bloedheet in de zaal :joy:. Vriendin van mij had een mesh top aan met daaronder een bh. Op een gegeven moment trok ze die mesh top gewoon uit want het was niet te doen zo heet. Stond ze in dr BH te dansen. Vonden veel mensen ook wat van volgens mij hahaha. Ik vond het echt stoer dat ze dat gewoon deed!

2 likes

Gaat er nog iemand naar Omar Souleyman vanavond?? Echt zin in :partying_face:

4 likes

Hahaha ja ik was ook echt bang dat mensen out zouden gaan! En water halen die je niet zo snel. Dat was wel slecht hoor! Of miss ligt het ook aan de plek waar je staat?

Wij stonden niet heel ver vooraan en konden makkelijk naar de bar. Maar bij lewis capaldi bijvoorbeeld stonden wij helemaal vooraan en toen werd er wel water uitgedeeld, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nu ook wel gebeurde.

Ik zag het wel gebeuren vooraan

1 like

Bij lewis capaldi gingen er wel echt vet veel mensen onderuit. Ik zat op de tribune en zag het om de haverklap gebeuren

2 likes

Klopt, maar dit was nog voordat de show begon!

It’s BEY day! Ben onderweg naar Brussel.

21 likes

Oooh veel plezier!! :honeybee:

2 likes

Het was zo leuk, wat een show! Heb alleen tijdens de interludes gezeten.

3 likes

Leuk! Ik ben volgende maand aan de beurt, ben benieuwd!

1 like

Is dat eigenlijk altijd in de Ziggo dome of vooral bij de staanplaatsen? Echt slecht eigenlijk.

1 like