Weet ik niet eigenlijk, maar die week ervoor was ik in afas en daar was het echt heel lekker koel!
Gaan er vanavond nog meer mensen naar The Offspring?
Of naar Post Malone?
Ja ik! Ben heel benieuwd
Heb jij zit of staplekken? Heel veel plezier!!
Ik ben in 2019 ook geweest en toen was er nog geen golden circle. Mijn vriend en ik stonden toen helemaal vooraan en het is nog steeds een van de beste concerten die we gezien hebben haha. Dus nu hebben we golden circle kaarten om dat gevoel te blijven houden
Bizar wel het prijsverschil, ik heb toen 65 euro per kaartje betaald en nu 117 oid.
Wij hebben zitplekken. Wauw wat gaaf dat jullie helemaal vooraan stonden! Super vet. Snap wel dat je dan nu voor golden circle tickets bent gegaan haha.
Jij ook veel plezier!!
Wij hadden gister GC. Echt een heeele goede show .
Mag ik vragen hoelaat jullie er waren en of jullie goed vooraan stonden?
Zo benieuwd! Lees alleen maar goede dingen haha
Ja ik! Met mn man mee die als een gek al de hele week meedoet aan de loterij op TS. Hij heeft net eindelijk tickets gescoord. Zin in!
Ohhhh wat tof! Gefeliciteerd! Ik ga ook met mijn man heen haha, ik heb vorig jaar augustus tickets gekocht
Mijn vriendin stond om 12 uur al voor de ziggo dome . Ik ben later aangesloten (uur of 6). Toen we binnen kwamen hebben we merch gehaald, spullen in kluis gedaan, naar het toilet gegaan en drinken gehaald en meteen door. We stonden vrijwel helemaal vooraan. Er stond geloof ik een rij voor ons gezien vanaf het linker podium, en 2/3 rijen gezien vanaf het midden podium.
Haha diehard super tof! Wat een mooie foto’s ook!
Hahaha ja heel die hard! Thanks! Veel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe je het vindt
ik heb een kaartje over voor het stijf uitverkochte royal blood concert 6 juni in paradiso! verkoop voor de normale prijs
Ik zie net dat de sugababes in september optreden in Paradiso heerlijk jeugdsentiment
Oooh echt? Daar wil ik heen!
Ohh zo leuk
Ook omdat ze weer in de originele bezetting zijn
Ze komen ook naar Milkshake Festival
Omg op mijn verjaardag ook!! Goals
Bruce was vet Wie was er nog meer bij vanavond? Had rekening gehouden met slecht geluid in de Arena maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel mee vond vallen