Concertentopic

Jaaa ik was er ook! Ik vond het geluid wel echt tegenvallen tbh. En de mensen om me heen ook want die bleven eerst steeds zitten :joy: maar uiteindelijk ging iedereen gelukkig wel staan en meedansen

1 like

Wat is nou de etiquette van zitten/staan tijdens concerten? Als je staat blokkeer je het zicht van degene achter je, staan jullie de hele tijd? of alleen bij dansliedjes als iedereen staat?

Ik was er en wat was het weer fantastisch. Geluid was matig, had slechter gekund, maar hoorde op de 2e ring nog wel veel galm

Waar wij zaten bleef ook iedereen zitten tot de laatste 5 nummers en dat vond ik wel echt heel jammer, nog nooit zoveel gezeten bij Bruce.

En zo vet dat ie Trapped en Detroit Medley speelde.

Hoop stiekem nog aan kaarten voor zaterdag te komen

1 like

Ik vind dit altijd heel dubbel. Heb hier ook wel eens discussie over gehad met vriendinnen. Als je het hele concert staat vind ik je tbh egoĆÆstisch. Als ik zitplekken heb, dan ga ik meestal buiten de rij staan. Dus bij de trap. Er zijn namelijk genoeg mensen die slecht ter been zijn en daarom zitplekken nemen. Anderzijds denk ik ook dat af en toe staan wel moet kunnen.

1 like

Maar vaak mag je niet bij de trappen staan omdat je dan het zicht ook blokkeert voor de mensen die schuin moeten kijken. Ik vind het lastig want ik wil inderdaad ook niet egoistisch zijn maar ik wil ook kunnen dansen. Was een keer bij een ruzie waarbij sommigen gingen staan en de rij erachter ging klagen dat ze niets konden zien en toen zeiden die meiden die stonden laat ons dansen het is een concert.

Nou same, weet nog dat ik als twaalfjarige voor het eerst met m’n ouders naar Bruce was en dat ik helemaal verbaasd was dat op het moment dat het eerste nummer ingezet werd iedereen ging staan en ook het hele concert lang bleef staan.

En ja ik vond het ook geweldig dat hij Detroit medley en Trapped deed!

2 likes

Ik was er ooook

1 like

Ik snap niet zo goed dat mensen dan geen staanplaatsen nemen als ze willen dansen. Als ik zitplekkeb heb vind ik het ook irritant als mensen voor me zouden gaan staan want dan denk ik neem dan gewoon lekker staanplaatsen?

19 likes

Ik weet dat ook niet zo heel goed. Ik ga over 2 weken ongeveer naar Harry Styles, normaal zou ik staanplekken hebben voor een concert waar idd gedanst kan worden maar op dit moment zwanger (23 weken) en dus zitplekken gekozen, maar wil wel wat dansen haha!

En denk dat hij een concert als dit er eigenlijk alleen jong publiek is dus moet ook wel kunnen denk ik…

Bruce is natuurlijk een ander verhaal en heeft een wat breder publiek fans natuurlijk!

1 like

Staanplaatsen zijn wel vaak als eerst uitverkocht, ik had vorig jaar noodgedwongen zitplaatsen voor een concert maar vond het heel ingewikkeld

Ik was laatst bij Macklemore en daar zei hij na het eerste nummers iets van ā€œVoor iedereen die zit, jullie zijn bij een hiphop concert, dus ga lekker staan!ā€. Dat vond ik wel heel chill, want ik heb de hele avond kunnen dansen. Bij staplaatsen zie ik over het algemeen niet zo veel, dus dat vind ik dan ook weer zonde. Iedereen was daar ook wel jong en ging lekker staan, dus dat paste goed in de vibe.

Liever dat de mensen voor me gaan staan, dan dat ze hun week zitten te bespreken. Dat vind ik altijd zo ergerlijk.

2 likes

Woehoe ik heb kaartjes! Dank voor de tip!

2 likes

Ja ik heb ook kaartjes voor de Sugababes, op de woensdag, super leuk! Was er bijna voor naar Londen gegaan, want daar traden ze ook op, maar dat ging helaas niet door want een vriendin kon toch niet. En Paradiso is ook wel een toffe locatie, niet zo enorm groot!

11 likes

Ik ooook! Voor de disndag. Zonder @Baratheon had ik het niet geweten.

2 likes

Ik ook voor woensdag, omdat ik het hier van de week las :heart_hands: :partying_face:

4 likes

Ik ga ook de woensdag :star_struck: groot verschil met de O2 in grootte inderdaad

1 like

Ja herkenbaar, ik was ook 12 toen ik voor het eerst mee ging en toen hadden we altijd zitplekken en ik weet nog dat we bij sommige nummers echt op de stoelen stonden. Ik durfde ook echt niet te gaan staan, bij de toegift dacht ik wel op een gegeven moment fuck it, ik wil dansen, springen en alles.

Mijn man was gister voor het eerst mee en hij snapte tot gister niet waarom ik zo een fan ben en waarom ik heel Europa door reis om hem te zien. Nu iets beter, haha.

Kreeg nog wel de opmerking van 'm: Jij hoort niet op de 2e ring, jij moet in de pit staan.
O.a. bij Johny 99 met de whoehoe en ik zat mee te doen met mn arm en niemand ons stuk deed dat en hij dacht dat ik gek was, tot ie de pit in keek en zag dat iedereen daar meedeed, haha

3 likes

Ik heb zojuist staplaatsen voor Bruce gekocht via ticketmaster, zin innn

6 likes

Ik zie Bruce Springsteen 11 juni in Landgraaf. Zoveel zin in maar door jullie enthousiasme nog meer!

3 likes

Dan ga ik ook weer, zoveel zin in al​:heart::heart:

Ja ik ben maar een klein beetje fanšŸ™ˆ

3 likes