Concertentopic

Nou nu heb ik zelf ook maar een kaartje gekocht voor de sugababes :grimacing::grimacing::grimacing:

4 likes

Ik heb het tweede gedaan :grimacing:
Mijn man ging wel mee naar Rammstein en Stromae, maar hier had ie geen zin in hahaha

3 likes

Late reactie maar het was zooo leuk! Wat een show, ik kon echt merken dat hij veel beter in zijn vel zat dan in 2019 en daardoor ook echt losser op het podium stond. We kwamen om 16:30 aan en stonden uiteindelijk tweede/derde rij, alleen early access mensen voor ons. Vind het ook altijd zo’n gemoedelijke sfeer vooraan, echt leuk.

3 likes

Ik doe het maar hier, zit erna te denken over kaartjes te kopen voor Daniel Arends zijn nieuwe show, high class bitch. Ik vind zijn shows op netflix wel leuk! Iemand hem live gezien en beviel dat?

In oktober 2 shows achter elkaar op dezelfde avond. De eerste show was erg goed, ging over zijn leven nu met gezin en zijn eigen familie en dat soort dingen. Aardig wat gelachen. De show erna was meer aburdistisch en wat raarder. Ook best grappig maar vond het iets minder grappig, én er zat direct achter mij een man keihard te hoesten (het was nog redelijk corona tijd) dus voelde me sowieso erg afgeleid en geirriteerd. Kan ook meegespeeld hebben want in de zaal werd gewoon veel gelachen. Hij kan wel goed mensen uit het publiek belachelijk maken dus dat is altijd leuk. Je weet het nooit of het leuk gaat zijn maar grote kans van wel. Ik vind ook echt dat je bij hem kan zien dat hij het al zo lang doet, lijkt niks gemaakt of opgedreund (wat ik bij patrick laureij bijv zo vind).

Ik zou ook wel naar zn nieuwe show willen maar in Rdam al uitverkocht en niet zo’n zin om te reizen.
Heeft hij een nieuwsbrief ofzo? Want ik weet het steeds maar toevallig dat hij tourt zoals nu weer via het forum.

De eerste keer dat ik hem zag was een paar jaar geleden, toen vond ik dat hij absurd veel met kanker schold. Vind ik sowieso niet oke, maar hij deed het ook nog eens heel vaak. Toen was ik niet zo enthousiast. Ben later nog een keer gegaan tijdens corona omdat het theater heel dichtbij was, toen was het wel gewoon een hele leuke show met goede grappen. Hangt er dus denk ik echt een beetje vanaf.

Ik vind hem echt hilarisch. Heb ook eens op de eerste rij gezeten en toen maakte ie wel een kleine opmerking (droeg een knalrode jurk, domme keuze :tipping_hand_woman:) maar niks rots. En dan nog ja je kiest er zelf voor om daar te zitten.

Vorige keer dat ik hem zag ging hij hélemaal een man en dochter van 20 ofzo superrare en gore dingen vragen. Komt vanzelf als reactie op wat die mensen zeggen. Maar iedereen moest keihard lachen :grimacing:.

Ik ben een keer geweest, vond zijn shows op netflix tof en toen dacht ik leuk ik ga heen. Ik vond hem toen best wel tegen vallen. Hij ging steeds heel lang op hetzelfde onderwerp door, dus dat was een beetje suf. Zou er niet zo snel nog een keer heen gaan, maar dit is ook wel lang geleden, denk iets van 2016/2017.

Ik ga maandag naar Harry Styles in de ArenA, maar tegelijk zijn er concerten in Afas en Ziggo dome. Wat raden jullie aan voor vervoer? Mn vriend wou ons brengen met de auto, maar misschien is met de auto naar zuid en dan metro naar bijlmer een beter idee?

Ik ben zo een eigenwijze die dan toch met de auto gaat, haha.

Ik heb in al die jaren pas 2x vast gestaan. Ik parkeer altijd bij P5 en probeer dan altijd in de buurt van de uitgang te parkeren, waardoor ik vaak wat sneller weg kan en dan bij aankomst in de garage al een uitrijkaart kopen voor €15.

Ik woon ongeveer 40 minuten rijden van de Arena en meestal ben ik 1-1,5 uur na het concert weer thuis.

1 like

Ja mijn vriend gaat zelf niet mee, dus gaat puur om wegbrengen. Vorig jaar was ik in Arnhem bij Red Hot Chili Peppers en toen stond ik 1,5 uur vast en heb hun eerste 2 nummers gemist :frowning:

1 like

Sowieso doen wat voor jou goed voelt en het minste stress oplevert!

De Kiss&Ride bij de Arena ken ik niet, dus geen idee of dat te doen is.

Ik zou zeker de trein of metro pakken!

1 like

Als het alleen om brengen gaat zou ik inderdaad bijvoorbeeld naar Zuid gaan en daar de metro pakken. Dan kom je in ieder geval niet vast te staan in de stroom auto’s die weg wil bij het Arenagebied. Een collega van mij stond namelijk gigantisch vast bij Bruce Springsteen en dat is ook niet chill haha.

Metro zal ook wel druk zijn, maar scheelt voor jou misschien alsnog wel. Heb ook vaak gehoord dat mensen ipv Bijlmer Arena naar een halte verderop lopen wat dan de halte vóór Arena is, waardoor je er al in zit wanneer de rest daar instapt. Weet alleen niet welke haltes dat zijn haha.

Ik zou van te voren een parkeerkaart kopen voor de Arena P1. Vorige 2 keer toen ik er was kon ik heel snel die garage uitrijden na afloop

Is Duivendrecht ook een optie? Is vanaf de Arena ook nog wel te lopen, mocht de metro heel druk zijn. En anders maar 1 halte. Zet daar zelf altijd de auto neer.

Het is dus puur om af te zetten, mijn vriend gaat daarna naar een vriend in Hoofddorp, dus we gaan Duivendrecht of Zuid proberen!

Whoehoeeeee kaartje voor Niall Horan is binnen! Bij Amsterdam kwam ik er maar niet doorheen en was toen ik er eindelijk doorheen kwam al uitverkocht. Antwerpen was ik zo doorheen en dus ga ik daar maar heen

4 likes

Taylor swift heeft haar Zuid-Amerikaanse data aangekondigd. Vriendin van m’n broertje komt uit Argentinië dus die is super excited, maar vandaag bekend gemaakt en dinsdag al in de verkoop. Hoop dat de Europese data niet alsnog 6 maanden op zich laten wachten

5 likes

Hoop ook dat ze naar NL komt, door m’n dochter ben ik om en wil ik haar nou ook live zien :smiling_face_with_tear:

4 likes