Ja ik ga naar Hamburg! Ik was gisteren zo onder de indruk, ik dacht bij mezelf, dit kan niet de laatste keer zijn dat ik dit aanschouw! Ik had zitplekken maar heb nu een ticket voor de B-Hive gekocht.
Super leuk!
Ik heb net 5 weken vakantie gehad dus kan nu niet aankomen met nog een vrije dag
Heel veel plezier
Al die fans die helemaal wild worden voor de 11 jarige dochter van Beyonce. “We want to see Blueee”.
Ze zet haar zelf op t podium, maar toch vind ik het creepy.
Haha ja en het boeit me ook weinig. Mijn vriendin en ik zondag “waarom gilt iedereen ineens zo?” “Blue staat op het podium” “ah ok”
Vind het niet creepy maar ik kwam voor Beyonce, niet voor het kind van.
Ben er eerlijk gezegd sowieso niet zo van zijn als mensen hun jonge kinderen steeds inzetten tijdens een optreden. Vond het een ander verhaal bij bijvoorbeeld het memorial optreden voor de drummer van de Foo Fighters die toen meedrumde. Dat Dave Grohl zijn dochter van 17 ook mee optreedt als achtergrondzangeres (en heel soms een duet) vind ik alweer minder erg.
Ik ben er ook geen fan van inderdaad.
Leuk juist als je samen met je ouders muziek kunt maken en dat je diezelfde passie deelt
Ja, thuis, voor familie en vrienden.
Haha exact mijn gedachte
Lijkt me echt eng dat je publiek zo wild wordt van je 11jarige.
Op dit forum past dit denk ik beter in het opbiecht topic, maar zijn er mensen die kaartjes voor Taylor Swift gaan proberen te bemachtigen? Ze schijnt vandaag Europese tourdata aan te kondigen, ben wel een beetje bang voor de prijzen😬
Ik! Heb haar ooit in Londen live gezien en vond het toen een goede show.
Jaaaaaaa en als ze niet naar Nederland komt dan ga ik naar een ander land. Heb al dealtje gesloten met twee vriendinnen hahaha.
Maar heb het gevoel dat Taylor Swift in Nederland verder niet echt leeft?? Dus hoop dat dat in ons voordeel is met tickets bemachtigen
Ja ik ben ook zo in Duitsland hoor als ze niet naar NL komt! En ik hoop het maar, anders komend jaar ticketswap maar in de gaten houden.
Jep! Maar het zou me ergens niet verbazen als ze Nederland compleet overslaat.
2x ArenA zelfs!
En zou me niet verbazen als ze net zoals Harry Styles enzo ook nog een avond op reserve houdt.
Ik hield de hele dag m’n telefoon in de gaten, kondigt ze het net aan als ik onder de douche sta hahahahaha
5 en 6 juli 2024 dus in nederland.
Ik wil Paramore tourdates.
En ze komt ook in Gelsenkirchen, Duitsland. Zal voor veel mensen ook goed te doen moeten zijn! Dus 3 mogelijkheden in de buurt, zou toch te doen moeten zijn met tickets.
Jaa Ik sta nu in de rij bij ticketmaster voor een of andere code waarmee je kaarten kunt kopen (als je geluk hebt haha)