Ja haar fanbase is echt huge, terwijl ze niet erg relevant meer lijkt. Dit klinkt onaardiger dan het overkomt maar ik ben vaak verbaasd dat ze zoveel fans heeft die haar helemaal super fantastisch vinden. Ik snap niet zo goed waarom, waar dat precies vandaan komt.
Nou, ze brengt nog steeds muziek uit en mensen vinden dat leuk? Het is niet alsof ze 15 jaar geleden één album heeft uitgebracht en sindsdien niks meer heeft gedaan.
En kun je deze vraag niet bij alle artiesten stellen? Schijnbaar vinden mensen het leuk om er naar te luisteren, hoeft toch niet veel dieper te zijn dan dat
In vind haar echt zingen alsof ze elk moment doodgaat, ben ook echt verbaasd dat ze zo populair is
Nee maar ik ben er dus wel verbaasd over omdat ik nooit iets van haar hoor verder en haar fans echt die hards zijn en haar helemaal adoreren. Gaat verder dan iemands muziek tof vinden. Was gewoon nieuwsgierig waar dat vandaan komt.
Snap dit inderdaad wel, bij artiesten als Harry Styles of Taylor Swift snap ik het nog een beetje dat er zulke stans zijn, omdat die gevoeld overal zijn en elke song die ze uitbrengen een hit wordt. Lana hoor je eigenlijk maar zelden wat van en ze heeft ook maar echte hit gehad (die ik me kan herinneren in ieder geval). Niet dat ze een one hit wonder is, ik weet dat ze daarna gewoon albums heeft uitgebracht die goed zijn ontvangen, maar dat ze zo snel zo’n grote zaal uitverkoopt en zoveel zulke diehard fans heeft vind ik ook best bijzonder
Ja, precies! Dit bedoel ik ook.
Mocht er iemand heeeeeel toevallig kaartjes voor Lana verkopen dan neem ik ze graag over haha
Ik ben dus ook razend benieuwd naar het concert in Hyde Park volgende week zondag, of ze kan leveren op zo’n groot podium. Ik heb haar in 2013 voor het laatst gezien in de HMH maar als gillend tienermeisje kon het me denk ik niet veel schelen of het zuiver was of niet Will report back
Spoiler Glastonbury 2023 Lana
Lana Del Rey - Born to Die (Glastonbury 2023) - YouTube
Het gaat voor Lana redelijk goed.
Dat had ik bij Avril Lavigne. Het was op sommige momenten zo rammend slecht en vals. Niet te doen.
Had je deze van te voren gereserveerd of kun je daar gewoon inrijden?
Gewoon inrijden! Heb dit nu 2x gedaan en beide keren konden we op het dek parkeren, maar er is ook nog een parkeerkelder daar
Ik volgde dit op Tiktok, echt zo tof dat het haar gelukt is. Echt wel een powermove hoe ze dit gewoon voor elkaar gekregen heeft.
Heerlijk zo’n zelfverzekerde vrouw en ze gaat die zaal ook wel inpakken.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de setlist van Lana morgen. Mijn vriendinnen en ik hebben echt geluk gehad met de tickets en staan golden circle! Hoop dat ze veel Born to Die, Ultraviolence & Honeymoon gaat doen!
Voor diegenen die gaan vanavond, heel veel plezier. Ik hoop dat Lana in de actieve modus is en dat ze haar mond opent (komt wel goed als ik vorige data heb gezien). Laat je recensies ASAP achter, ben zo benieuwd.
Ze is in ieder geval al te laat
Hahaha hoe kan zij zo vaak te laat zijn echt
Ja ze zou zelfs eerder beginnen haha maar dat is niet helemaal gelukt
Bijna alle (grote) artiesten komen te laat, ik vind een half uur acceptabel…dat hoort er een beetje bij.
Als het een uur te laat is wordt het vervelend.