Ze doen het erom hoor
Heb de mails voor Hamburg en Gelsenkirchen binnen en ik mag meedoenš
Eventim dus geen ticketmaster, maar die volgt vast snel.
Same!! Maar heb ook al mensen gehoord die daar waitlisted zijn
Ik mag voor Gelsenkirchen wel, voor Hamburg niet. Nu nog wachten op Amsterdam
Ik heb ook een code voor Gelsenkirchen, ook heel chill dat daar 2 extra shows zijn! Zou voor mij ook veel dichterbij zijn dan Amsterdam (al hoop ik daarvoor ook nog wel op een code
)
Zie net dat er wel al een 3e show in Amsterdam bij gekomen is, dus die mails mogen nu ook wel komen
Ik heb Munchen wel, helaas Gelsenkirchen niet, dat is wel veel dichterbijā¦
En Paramore als voorprogramma!!
Yes! Gelsenkirchen ingeloot en dus 3 datums i.p.v. de al aangekondigde 2.
Zijn over heel Europa data bij gekomen.
Heb me volgens mij ook voor Parijs en Dublin in geschreven, ook nog niks van gehoord.
Dit was dus mijn nachtmerrie.
Ik wil heel graag Paramore zien maar niet in het voorprogramma van Taylor.
Ga je na de tijd weer weg nee grapje doe maar niet
Ik ben ook geselecteerd voor Wenen, ben alleen bang dat mān geluk nu wel een keer op is
Heb van Duitsland nog niks gehoord
Ik heb mn email van Nederland nog niet eens binnen? Jullie wel?
Hebben jullie al ergens prijzen van kaartjes gezien?
Ik heb een mail van de UK van AEG dat je uiterlijk 14 juli hoort of je bent ingeloot? Tenminste volgens mij staat dat er. En dat als je wordt ingeloot, je op voorhand 1 datum en 1 stad, krijgt toegewezen. Dus dat je niet kan kiezenā¦
Nee van Nederland heb ik nog niks gehoord!
@Bailey nee ik zie dat de concerten wel in TicketMaster zijn toegevoegd maar zie alleen een aftelklok
Wat is dit voor onzin eigenlijk? Die kaarten zijn teringduur en dan mag je geeneens zelf kiezen waar je heen wil? Vind dit echt een absurd en nodeloos ingewikkeld systeem zeg.
Denk dat heel veel Amerikanen zich daarvoor hebben ingeschreven en dat er veel te veel vraag is. Maar of dit dan de oplossing isā¦
Ik denk dat er sowieso heel veel vraag is, weet niet wat Amerika hiermee te maken heeft. Genoeg mensen binnen Europa die ook Engeland proberen.