Nou moet zeggen dat ik het niet echt gewend ben. Zeker 35 grote artiesten gezien maar niemand die zo laat kwam. Sommigen 5 minuten maar dat was wel het maximale maar hopelijk maakt ze het goed met een mooie show!
Ik vind het altijd een beetje ongeïnteresseerd staan. Al die mensen zijn er voor jou, waarom kun je dan niet gewoon op tijd komen.
Ik vind het toch wel een beetje afhangen van het genre. Ik zie rock- en metalartiesten toch wel vaker op tijd beginnen. Toen ik bijv. de Foo’s zag, Queens of The Stone Age en Ghost waren ze allemaal op tijd.
Oh, ik vind een half uur echt lang. Ik vind 10 minuten (max 15) acceptabel. Heb volgens mij ook nog nooit meegemaakt dat iemand zo laat begon
Ja, rappers daarentegen zijn vaak te laat ben altijd blij verrast als ze op tijd zijn, je houdt er toch rekening mee
Ben na 7 liedjes maar naar huis gegaan. Vond het niet mega bijzonder. Voor mijn gevoel was het geluid ook best slecht
Ik heb echt nog nooit gehad dat een artiest te laat begon, mss hooguit 5 minuten? Vind dat echt niet acceptabel
Nou ANYWAY. Ik neem aan dat ze begonnen is inmiddels
Het is al afgelopen! Er staan al best wat videos op insta maar ik vond de setlist een beetje mwuah. Ben daardoor wel blij dat ik niet gegaan ben.
Las ook dat ze wederom op het podium stond en het leek alsof ze weer iets verloren was, maar dat ze wel loepzuiver zong.
Ik vond de setlist ook matig. Heb veel hits gemist… en ze was af en toe ook weg? Je hoorde haar wel zingen maar je zag haar niet. En veel stukjes zong ze zelf niet maar liet ze het publiek doen, een beetje is oké maar vond het opvallend. Ze stond ook een beetje verloren op het podium (maar kan aan mij liggen). Ben dus een klein beetje underwhelmed. Heb alsnog de ogen uit mijn kop gejankt bij een bepaald nummer en vanuit de Golden Circle konden we het goed zien.
Wow zoveel moeite gedaan voor (dure) tickets en dan niet eens alles afkijken, wat zonde
Gingen er meer mensen eerder weg?
Volgensmij is ze al meerdere shows haar vape verlopen en gaat ze er dan naar opzoek
Hahah is dit echt??
Hoe was naaz dan?
Hahahaha ja
Vandaag krijgen degene die zich aangemeld hebben voor Taylor Swift bericht toch? Ben benieuwd!
Jaa vanmiddag! Ben heel benieuwd
Is er een tijd bekend?