Concertentopic

Heb op Tiktok heel wat Amerikanen voorbij zien komen die voor Londen kaartjes willen kopen, ook omdat ze daar afsluit
Maar idd zullen ook genoeg Europeanen zijn hoor

Ugh, als die Amerikanen gewoon wegblijven

Ja hoewel daar natuurlijk ook duizenden fans naast kaartjes hebben gegrepen dus misschien dat ik in die situatie wel hetzelfde had gedaan :joy::joy: maar idd stomme Amerikanen blijf weg!!

Mijn notities momenteel

1 like

Nederland is binnen! Ik ben ingeloot :smile:

1 like

Ik heb nog niks😭

wachtlijst :smiling_face_with_tear:

1 like

ingeloot in Amsterdam, Gelsenkirchen en MĂŒnchen. Ik ga met twee anderen die ook voor Gels. zijn ingeloot dus dat moet hopelijk lukken, als we het alle 3 proberen. Weet niet of zij ook voor Amsterdam zijn ingeloot.

1 like

Kak, niet ingeloot voor Amsterdam.

2 likes

Ook. Fuck man enige kans om paramore ook te zien.

1 like

Nog steeds niks help

Hier staat dat je mail krijgt voor de stad waarvoor je geregistreerd hebt, dus niet random een van de steden.

Waitlisted voor Amsterdam haha wat kut
 had ook niet m’n voorkeur vanwege geluid maar vreemd dat je dan voor een ander land wel wordt toegelaten.

Ik sta ook op de wachtlijst in Amsterdam helaaaas

1 like

Sta ook op de wachtlijst

1 like

Ik heb Amsterdam en Munchen :slight_smile:

Ik sta op de wachtlijst, maar ik snap eigenlijk niet echt hoe er ĂŒberhaupt nog extra kaarten kunnen komen. Ze heeft al een extra show toegevoegd. Het is toch heel onwaarschijnlijk dat er nog een 4e komt?

Nu maar duimen dat ik ingeloot wordt voor Londen :crossed_fingers:t2:

Als je op de wachtlijst staat is het nul kans op kaarten .

3 likes

Dat denk je of dat weet je? We weten toch niet hoeveel mensen zijn ingeloot.

Lees net dat er 4 miljoen mensen hebben ingeschreven op de 3 concerten in amsterdam, ongekend

@Timeless ja dat denk ik. Neem aan dat ze miss iets meer mensen hebben ingeloot dan kaarten.

Op alle drie m’n mails uitgeloot, maar via m’n vaders e-mail wel ingeloot. Heb alleen geen idee hoe dat gaat en of de tickets op naam staan