Dit was dus mijn nachtmerrie.
Ik wil heel graag Paramore zien maar niet in het voorprogramma van Taylor.
Ga je na de tijd weer weg nee grapje doe maar niet
Ik ben ook geselecteerd voor Wenen, ben alleen bang dat mân geluk nu wel een keer op is
Heb van Duitsland nog niks gehoord
Ik heb mn email van Nederland nog niet eens binnen? Jullie wel?
Hebben jullie al ergens prijzen van kaartjes gezien?
Ik heb een mail van de UK van AEG dat je uiterlijk 14 juli hoort of je bent ingeloot? Tenminste volgens mij staat dat er. En dat als je wordt ingeloot, je op voorhand 1 datum en 1 stad, krijgt toegewezen. Dus dat je niet kan kiezenâŠ
Nee van Nederland heb ik nog niks gehoord!
@Bailey nee ik zie dat de concerten wel in TicketMaster zijn toegevoegd maar zie alleen een aftelklok
Wat is dit voor onzin eigenlijk? Die kaarten zijn teringduur en dan mag je geeneens zelf kiezen waar je heen wil? Vind dit echt een absurd en nodeloos ingewikkeld systeem zeg.
Denk dat heel veel Amerikanen zich daarvoor hebben ingeschreven en dat er veel te veel vraag is. Maar of dit dan de oplossing isâŠ
Ik denk dat er sowieso heel veel vraag is, weet niet wat Amerika hiermee te maken heeft. Genoeg mensen binnen Europa die ook Engeland proberen.
Heb op Tiktok heel wat Amerikanen voorbij zien komen die voor Londen kaartjes willen kopen, ook omdat ze daar afsluit
Maar idd zullen ook genoeg Europeanen zijn hoor
Ugh, als die Amerikanen gewoon wegblijvenâŠ
Ja hoewel daar natuurlijk ook duizenden fans naast kaartjes hebben gegrepen dus misschien dat ik in die situatie wel hetzelfde had gedaan maar idd stomme Amerikanen blijf weg!!
Mijn notities momenteel
Nederland is binnen! Ik ben ingeloot
Ik heb nog niksđ
wachtlijst
ingeloot in Amsterdam, Gelsenkirchen en MĂŒnchen. Ik ga met twee anderen die ook voor Gels. zijn ingeloot dus dat moet hopelijk lukken, als we het alle 3 proberen. Weet niet of zij ook voor Amsterdam zijn ingeloot.
Kak, niet ingeloot voor Amsterdam.
Ook. Fuck man enige kans om paramore ook te zien.
Nog steeds niks help