Concertentopic

Hier staat dat je mail krijgt voor de stad waarvoor je geregistreerd hebt, dus niet random een van de steden.

Waitlisted voor Amsterdam haha wat kut… had ook niet m’n voorkeur vanwege geluid maar vreemd dat je dan voor een ander land wel wordt toegelaten.

Ik sta ook op de wachtlijst in Amsterdam helaaaas

1 like

Sta ook op de wachtlijst

1 like

Ik heb Amsterdam en Munchen :slight_smile:

Ik sta op de wachtlijst, maar ik snap eigenlijk niet echt hoe er überhaupt nog extra kaarten kunnen komen. Ze heeft al een extra show toegevoegd. Het is toch heel onwaarschijnlijk dat er nog een 4e komt?

Nu maar duimen dat ik ingeloot wordt voor Londen :crossed_fingers:t2:

Als je op de wachtlijst staat is het nul kans op kaarten .

3 likes

Dat denk je of dat weet je? We weten toch niet hoeveel mensen zijn ingeloot.

Lees net dat er 4 miljoen mensen hebben ingeschreven op de 3 concerten in amsterdam, ongekend

@Timeless ja dat denk ik. Neem aan dat ze miss iets meer mensen hebben ingeloot dan kaarten.

Op alle drie m’n mails uitgeloot, maar via m’n vaders e-mail wel ingeloot. Heb alleen geen idee hoe dat gaat en of de tickets op naam staan

Gaan de concerten voor Taylor zo zijn dat alles op naam komt / omslachtig terugkoopprogramma en dat de kaartjes niet last-minute nog aangeboden kunnen worden?

2 likes

Waar lees je dit? 4 miljoen is wel bizar veel, denk ook dat veel mensen met meerdere adressen ingeschreven hebben.

1 like

Ze komen neem ik aan op de naam te staan van diegene van wie het account is en dus het emailadres dat daarbij hoort.

Ja en ook andere landen, mn vriend zei het. Zal zo even link vragen.

2 likes

Ja, in de voorwaarden staat nu dat je ze niet kan doorverkopen en dat je de naam waarop ze staan niet kunt wijzigen.

@Bailey

Dat Taylor Swift populair is, blijkt wel uit de hoeveelheid aanmeldingen voor deze loting. Voor de twee Nederlandse concerten schijnen er 4 miljoen gegadigden te zijn

Wachtlijst :frowning:

Ik heb nog niks terug van Amsterdam, wel ingeloot in Parijs en Gelsenkirchen

Ho sorry per ongeluk gequote

1 like

Ik vermoed dat 't net zoals bij Harry Styles is en dat de kaartjes pas kort van te voren in je TicketMaster account komen te staan

1 like

Ik walg echt ontzettend van die Amerikaanse praktijken die ook steeds meer voet aan Europees grondgebied krijgen. Meeloten om misschien een ticket te kunnen bemachtigen, tickets op naam, achterlijke voorwaarden m.b.t. ruilen /doorverkopen van tickets en straks nog dynamische ticketprijzen. Ik hoop echt dat de EU uiteindelijk wat aan dat laatste gaat doen.

5 likes