Concertentopic

Idk ik ga gelukkig naar shows voor 15 euro

1 like

Overal op de wachtlijst. Zit je dan als iemand die sinds haar dertiende fan is. Joe. En je kan dan verder ook gewoon niks meer doen he.

2 likes

Wachtlijst :frowning:

Vraag me ook af wat het betekent als je bent ingeloot. Want zijn er dan bijvoorbeeld 120.000 kaarten in totaal en ook zoveel mensen ingeloot?
Of zijn er dan 30.000 mensen ingeloot en die mogen dan max 4 kaarten kopen en als die dat dan gedaan hebben (dus sommigen misschien ook maar 1 of 2 kaarten gekocht) dat dan de wachtlijst mensen mogen?

Ik snap dat ze iets willen doen aan al die rare opkopers, maar dit is ook een raar systeem. En het lijkt wel of het hierdoor nog meer gehypet wordt, waardoor nog meer mensen zich inschrijven.

Ik sta ook op de wachtlijst maar ik kan mij niet voorstellen dat ze de arena echt drie dagen helemaal vol krijgt. Zelfs bij Beyonce was het niet helemaal uitverkocht, waar gaat ze mensen vinden die zoveel geld kunnen betalen. Ik denk dat het ook een manier is om mensen op te hypen. Als je namelijk door de wachtlijst bent en je kan een kaartje kopen dan denk ik dat je dit wel heel snel zal doen zonder echt naar de prijzen te kijken.

1 like

Nou wait for it. Denk dat ze het nog wel vaker kan uitverkopen. Er is ook geen concert in België.

10 likes

En er zullen zat mensen uit het buitenland naar Nederland komen om haar te zien. Ook genoeg mensen die er dan een paar daagjes Amsterdam van maken of een eurotrip naar enkele concerten van haar.

3 likes

Was het niet zo dat Beyonce te duur was en het daarom niet uitverkocht raakte?

1 like

Vraag me alleen af in hoeverre je Taylor nog met Beyonce kan vergelijken. Taylor is de meest gestreamde vrouwelijke artiest op Spotify met 92 miljoen maandelijkse luisteraars, Beyonce 52,61 miljoen. En denk dat Beyonce ook een ander publiek aantrekt, volgens mij is Taylor wat meer “mainstream” zegmaar.

Overal staat dat geselecteerd zijn voor kaartverkoop niet betekent dat je ook kaartjes krijgt, dus er zijn sowieso meer mensen geselecteerd dan dat er kaartjes zijn. Denk eerlijk gezegd dat je met wachtlijst voorlopig nog niet aan de beurt bent en misschien ook wel nooit aan de beurt komt :see_no_evil:

2 likes

Maar deze tickets zullen denk ik ook gigantisch duur zijn. Ik denk inderdaad dat er veel buitenlanders gaan komen voor het concert.

Ik bedenk mij nu dat ik echt niet met Taylor Swift zou willen ruilen, wat een druk zou ik voelen om al die avonden te moeten presteren. Angst om ziek te worden, diarree te krijgen of je stem te verliezen

2 likes

Weet niet hoor, maar Beyoncé was twee keer volledig uitverkocht. Als je denkt dat een artiest van formaat Taylor Swift/Beyonce de arena niet meermaals krijgt uitverkocht heb je denk ik moeite met begrijpen hoe groot ze zijn. Net zoals dat je in een bubbel zit als denkt dat Beyonce geen mainstream artiest is.

14 likes

Ik denk dat je je vergist in de hoeveelheid mensen die wel genoeg geld heeft om dit te kunnen betalen. Of het ervoor over heeft of 100-200 per kaartje te betalen.

En ja er zullen ook mensen uit het buitenland komen. Maar de echte die-hard fans betalen toch wel en andere mensen hebben het geld ervoor (over).

Alle concertkaartjes van de afgelopen jaren zijn takkeduur en heel veel verkoopt ook nog enorm snel uit.

4 likes

Ik denk dat 100/200 zelfs nog als erg goedkoop zal worden bestempeld door de fans.

2 likes

Naar alle waarschijnlijkheid tussen de 86-247,50 maar is idd nog niet officieel

1 like

Ik sta op de wachtlijst maar ik heb geen idee waar ik op wacht eigenlijk. Als je wordt geselecteerd mag je dan ook 10 kaartjes kopen? Wanneer worden mensen uit de wachtrij toegelaten?

1 like

Ik denk dat er pas mensen van de wachtlijst af worden gehaald als er tegen alle verwachtingen in kaartjes overblijven. Zelfs als er nog een extra show komt betwijfel ik of je toegang krijgt.

M’n vriend en mijn ouders zijn er wel doorheen dus mag het woensdag gaan proberen. Zelf wel op de wachtlijst.
Hoop wel dat de prijzen nog bekend worden voordat ze in de verkoop gaan

Ik ben er ook doorheen, maar heel irritant dat er nog steeds geen prijzen bij staan. Mn vriendinnen en ik willen wel, maar niet voor de hoofdprijs. Als ik er dan al doorheen kom, moeten ze meteen reageren of ze wel of niet willen voor die prijs haha.

1 like

Maximaal 4 tickets per persoon.

1 like

Ik neem aan dat het in de komende dagen wel bekend wordt. Ik ga best wel vaak naar concerten en het is altijd van tevoren bekend hoeveel het kost. Geen garantie dat dat nu ook is, maar ik verwacht het wel.

1 like