Concertentopic

Oeh Arlo Parks! Wat tof :heart_eyes:.
Ik heb haar gezien als voorprogramma bij Billie Eilish. Echt zo goed!

1 like

Oooh Bob Vylan, zo leuk!

In oktober ga ik naar Stand Atlantic en Waterparks en ik overweeg kaartjes te kopen voor Modernlove. Instagram laat me ook echt niet met rust met advertenties voor hun tour.

2 likes

Ahh tof! Ik heb haar vorig jaar gezien op Pukkelpop gezien en vond haar ook echt heel goed inderdaad :heart:

@Pippin Jaa, afgelopen weekend op DTRH gezien en het was zó tof! Zou ze eigenlijk vorig jaar al zien maar dat ging toen niet door vanwege iets met een visum dus ik was nu extra hyped ook. En tijdens de show noemden ze dat ze in oktober in Amsterdam stonden en toen heeft iedereen waarmee ik was direct na afloop een kaartje gekocht hahaha. En tof ook, Stand Atlantic en Waterparks!

3 likes

Het is een schema met welke datum plus stad wanneer in de verkoop gaat, allemaal op verschillende dagen/tijdstippen. Met daarbij dus de code en link. Je mag gelukkig zelf kiezen! Met de code kan je max. 4 tickets kopen.

Geen info over prijzen en geen plattegrond

1 like

En wat als alle staanplaatsen al weg zijn en je alleen nog hele dure golden seats ofzo kan kopen, dan ben je alsnog de lul dus?

Tenzij je dat niets uitmaakt natuurlijk

In november naar The Vices!

5 likes

Ik ga zaterdag naar The Beths in Rotown en in november naar Explosions in the Sky :blush:.

3 likes

Naja, dan kan (hopelijk) mee doen aan de general sale. Alleen dat hoor je dus pas na de pre-sale, of je bent ingeloot voor de general sale.

1 like

Wat een fantastisch concert van Lana Del Rey in Hyde Park. Denk dat het zoveel beter tot z’n recht kwam in deze setting dan in een concertzaal. Chille sfeer, ruimte om te dansen en goed geluid! Gelukkig de moeite waard.

23 likes

Is er hier iemand die toevallig 2 kaartjes voor Coldplay verkoopt? :smiling_face_with_three_hearts: Kleine kans, maar not shot is always mis :wink:

Hoe gaat het met de Swifties in de trenches? Ik heb gefaald in ronde 1. Haat alle VIP packages met een passie.

Ohh heb je meer info? Qua prijzen enzo. En heb je nog meerdere kansen? Ik mag het morgen proberen voor Parijs

3 likes

UK prijzen voor de mensen die zich net als ik afvragen of ze een nier moeten gaan verkopen of niet:

Ticket prices are currently on sale for Friday, June 21 at Wembley Stadium:

• Ticket presale seated ticket - £58.65 - £194.75 each
  • Ticket presale general admission standing - £110.40 each
  • Tickets presale front standing left ticket - £172.25 each
  • Ticket presales front standing right ticket - £172.25 each

(volgend The mirrorhttps://www.mirror.co.uk/lifestyle/going-out/music/taylor-swift-ticket-prices-eras-30428820)

4 likes

@Olifantje95 dit klopt ja, prijzen voor Edinburg zijn ongeveer hetzelfde.

Met de album pre-sale heb je toegang tot alle UK/Ierland pre-sales tot je 4 kaartjes hebt gekocht. Dus mag het nog 12 keer proberen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dankje! Aan de ene kant wel fijn dat je zo veel kansen hebt maar lijkt me ook mega stressvol. Hopelijk gaat het lukken!

1 like

Thanks! Ja, aan de ene kant zal het beter zijn voor het systeem, aan de andere kant is het niet goed voor mijn gemoedstoestand :joy:

1 like

Hier is het gelukt! Kon uit alles kiezen.

7 likes

Wouw, wat voor plekken heb je?

HEBBES

6 likes

Zitplekken, helemaal prima. Jij?