Weet niet hoor, maar Beyoncé was twee keer volledig uitverkocht. Als je denkt dat een artiest van formaat Taylor Swift/Beyonce de arena niet meermaals krijgt uitverkocht heb je denk ik moeite met begrijpen hoe groot ze zijn. Net zoals dat je in een bubbel zit als denkt dat Beyonce geen mainstream artiest is.
Ik denk dat je je vergist in de hoeveelheid mensen die wel genoeg geld heeft om dit te kunnen betalen. Of het ervoor over heeft of 100-200 per kaartje te betalen.
En ja er zullen ook mensen uit het buitenland komen. Maar de echte die-hard fans betalen toch wel en andere mensen hebben het geld ervoor (over).
Alle concertkaartjes van de afgelopen jaren zijn takkeduur en heel veel verkoopt ook nog enorm snel uit.
Ik denk dat 100/200 zelfs nog als erg goedkoop zal worden bestempeld door de fans.
Wacht ff, maar niemand weet dus nog wat die kaartjes uberhaupt kosten? Jeeeezus
Naar alle waarschijnlijkheid tussen de 86-247,50 maar is idd nog niet officieel
Ik sta op de wachtlijst maar ik heb geen idee waar ik op wacht eigenlijk. Als je wordt geselecteerd mag je dan ook 10 kaartjes kopen? Wanneer worden mensen uit de wachtrij toegelaten?
Ik denk dat er pas mensen van de wachtlijst af worden gehaald als er tegen alle verwachtingen in kaartjes overblijven. Zelfs als er nog een extra show komt betwijfel ik of je toegang krijgt.
M’n vriend en mijn ouders zijn er wel doorheen dus mag het woensdag gaan proberen. Zelf wel op de wachtlijst.
Hoop wel dat de prijzen nog bekend worden voordat ze in de verkoop gaan
Ik ben er ook doorheen, maar heel irritant dat er nog steeds geen prijzen bij staan. Mn vriendinnen en ik willen wel, maar niet voor de hoofdprijs. Als ik er dan al doorheen kom, moeten ze meteen reageren of ze wel of niet willen voor die prijs haha.
Maximaal 4 tickets per persoon.
Ik neem aan dat het in de komende dagen wel bekend wordt. Ik ga best wel vaak naar concerten en het is altijd van tevoren bekend hoeveel het kost. Geen garantie dat dat nu ook is, maar ik verwacht het wel.
Ik hoop het! En dan nog uberhaupt die wachtrij. Het voelt echt als een loterij zo
normaal zit ik in de stress bij het kopen van tickets, maar dankzij die inschrijving heb ik er een extra stressmomentje bij gekregen. En nu maar hopen dat die sms met de code echt komt (en op tijd). Ik heb geluk dat ik vakantie heb, maar die dag van de kaartverkoop wordt alsnog een hel. Maar ik heb het er voor over (als het lukt)
Snap ik! Hopelijk lukt het!
Dit staat bij de FAQ:
Wat zijn de prijzen en soorten voor dit evenement?
De prijzen worden bepaald door de organisatie en zijn afhankelijk van artiest, evenement en locatie. Prijzen zullen niet altijd worden bekendgemaakt voorafgaand aan de verkoop. In sommige gevallen zal de organisatie de prijs bepalen aan de hand van marktwaarde.
Er staat hier letterlijk boven dat 4 miljoen mensen zich hebben aangemeld. Zelfs al zou de helft uit dubbele accounts bestaan zou er nog meer dan genoeg animo zijn. Bij Lana Del Rey zeiden ze ook dat zij nooit de Ziggo Dome in een weekend kon uitverkopen en daar stonden 130.000 mensen in de rij en zo populair is zij nou ook weer niet.
Hm denk dat je dat aantal van 130.000 wel met een korreltje zout kunt nemen. Genoeg mensen die zowel op hun telefoon, laptop, computer en tablet tegelijk proberen.
Maar goed, stel al blijft er een fractie over is het nog steeds genoeg voor drie dagen arena. Dit zit 100% meteen vol. Lana was ook binnen 10 min uitverkocht.
Ik mag meedoen aan de pre-sale in de UK omdat ik midnight CD via de webshop heb gekocht.
Alleen dat moet via een AXS account. Zojuist account aangemaakt, maar ik kan geen creditcard toevoegen als betaalmethode. Tenminste er zou een knop moeten staan waar via je een creditcard kan toevoegen, maar die knop staat er bij mij niet. Gewoon niet.
Meer mensen er last van? Uiteraard AXS gemaild, maar maandag start de voorverkoop al en ik ben bang dat ik niet op tijd antwoord krijg.
Ik heb ook een pre-sale code en bij mij staat dat het via ticketmaster verloopt en ik een ticketmaster account moet hebben met hetzelfde mailadres. Is dat bij jou anders?