Lower ring soort van aan de zijkant, had na 4 pogingen een lijstje met vakken die ik wou en dat is gelukt!
Wat zijn jullie tips? Waren jullie al ingelogd voor je naar de wachtrij ging of erna pas? Hoeveel browsers en apparaten etc hadden jullie open?
Wauw! Gefeliciteerd
Welke categorie had je geselecteerd (PL1? Vip packages?) en kon je dan lower ring selecteren? En via Axs of ticketmaster?
Was al ingelogd. 1 browser en 1 venster want dit was een pre-sale dus het had geen zin om er meerderen te openen. Zag zelfs mensen die helemaal geen kaartjes konden kopen doordat ze te veel tabbladen open hadden staan. Verder geen tips, het is vooral geluk hebben en afwachten!
Wat fijn dat jullie tickets hebben!! Wij gaan morgen Parijs en Wenen proberen en dan woensdag Gelschenkirchen, Hamburg en Amsterdam… Je zou denken dat het met zoveel kansen wel ergens moet lukken maar ik vind t erg spannend
Zelfde als wat @papierhier zegt, ingelogd en mijn betaalmethode al aan mn account gelinkt. Ik had de eerste sale tabbladen op meerdere laptops maar zag wel meteen dat mijn queue voor beide precies hetzelfde waren en volgens mij zorgt het inderdaad ook voor problemen als je dat doet. Mijne waren via Ticketmaster.
@Timeless Je kon niet echt iets specifieks selecteren. De opties waren de staan vakken, de VIP packages en dan seated, side seating en obscured seating.
Ik denk dat side seating meer naar de voor en achterkant van het stadium is maar weet het niet helemaal zeker, ik heb uiteindelijk seating gekozen en dus kaartjes een beetje in de hoek.
Je selecteert dus welke van de bovenstaande opties je wilt, hoeveel kaarjtes en dan krijg je (als er nog genoeg kaarten zijn) een selectie aangewezen en kun je op de kaart zien welk vak het is en heb je twee minuten voordat de kaartjes weer vrij gegeven worden. Voor de eerste twee presales had ik dus wel kaartjes aangewezen gekregen maar op plekken dat ik dacht, is dit wel wat?
Volgens mij was het in Amerika zo dat je ect stoelen moest selecteren en dan had je de kans dat iemand anders eerder door de betaling was met diezelfde stoelen, dus aan de ene kant wel beter maar voelt ook echt een beetje alsof je blackjack aan het spelen bent als je kaarten toegewezen krijgt die je niet wil en er voor moet kiezen opnieuw te zoeken
Volgens mij kun je alleen met VIP packages echt parallel aan het podium zitten, tijdens het zoeken heb ik een paar kaartjes bekeken en sommige van die plekken zijn niet eens dat ik denk, wouw dit zijn de extra kosten waard. En voor zover ik weet krijg je er ook alleen troep bij. Maar goed, Taylor krijgt geen geld van merch dus ze zal het ergens vandaan moeten halen
Sorry als dit allemaal standaard is en ik open deuren sta in te trappen, ik realiseerde me afgelopen week dat ik nog nooit stadium kaarten zelf heb gekocht, iemand anders met wie ik ging was altijd eerder door een queue dan ik dus dit was voor mij allemaal nieuw haha.
Bedankt! Dit helpt zeker haha. Ik ben ook compleet nieuw in de wereld van tickets kopen voor een groot concert.
Hoe link ik mijn betaalmethode aan mijn account, ik kan nergens die optie vinden?
Ik kon op Ticketmaster.nl nergens vinden hoe het moest… mijn pre-sale kaartjes waren via de Engelse website.
Ik doe een poging om TS tickets voor Parijs te kopen. Slechts 127.000 wachtenden voor me!
Deze ronde gaat hem vast niet worden, dus om 11:00 uur poging twee.
Edit: Ik lees dat sommige mensen zelfs meer dan 500.000 wachtenden voor zich hebben. Hoeveel codes heeft Ticketmaster wel niet verstuurd dan? Er kunnen max 40.000 mensen in dat stadion.
Is dit pre-sale ook of general sale? Want als dit de pre-sale is moet je nagaan hoeveel mensen gaan proberen met de general sale 🫠
Ik heb er 641861 voor me momenteel
General sale! Zelfde proces als Amsterdam morgen (daar heb ik alleen geen code voor).
@Olifantje95 Holy fuck
Wow, bizar?!
Als ik op die link klink nu, dan kom ik gewoon in dezelfde wachtrij waar ik al sinds 09.00 in sta. Zie ik iets verkeerd om de sale van 11.00 in te gaan?
Zijn er nog steeds geen prijzen bekend voor amsterdam?
Ik zag dat de Parijs prijzen tussen de €70-€250 liggen en de vip pakketten tussen de €277-€827. Weet niet zeker of het klopt hoor!
Oh krijg nu een mail dat de verkoop voorlopig gestopt is
Ik vind het zo irritant dat daar niks duidelijk over is, geen plattegrond geen prijzen niks. Een vriendin van mij is uitgeloot en wilt heen, en ik ga met haar mee. Voor haar maken de prijzen niks uit maar voor mij wel maar ik kan nu niet echt een schatting wat nog oke is.
En het vervelende is het zijn ook dynamische prijzen dus ze kunnen de hele tijd veranderen