Concertentopic

Ja, dat klopt. De groep pre-sale is opgesplitst: helft via ticketmaster en de andere helft via AXS. Dat stond ook benoemd in mijn mail.

edit: UK dates, ticket inventory will be split evenly between the official ticket providers Ticketmaster and AXS. Your unique non-transferable access code has been randomly assigned to AXS . For UK dates, your unique code will be valid for purchase **only on AXS.

Oh bij mij staat precies ticketmaster waar bij jou AXS staat…

For UK dates, ticket inventory will be split evenly between the official ticket providers Ticketmaster and AXS. Your unique non-transferable access code has been randomly assigned to Ticketmaster . Your unique code will be valid for purchase only on Ticketmaster.

Hopelijk lukt het nog. Zou anders meteen even mailen… Kan het anders via Paypal?

Edit: staat er bij jou ook een emailadres waar je naartoe kan mailen wanneer je de pre-sale code niet hebt ontvangen? Misschien kun je hen nog proberen, mag toch hopen dat zij wel snel reageren

1 like

Ik heb gemaild. Er zou een knop ‘add payment methode’ moeten staan volgens de FAQ van AXS, maar die knop staat er dus niet bij mij.

Ik wilde hem vooral toevoegen zodat ik sneller kan betalen als het eenmaal zover is. Dus nu er maar op gokken dat het zonder ook snel kan.

1 like

Ik heb dus helemaal geen mail gekregen voor Amsterdam, terwijl ik me wel geregistreerd heb :smiling_face_with_tear:

Ik krijg wel een code voor Parijs en voor alle data in de UK. Wil al jaren naar Schotland dus Edinburgh here I come.

Welke artiesten? Zo mysterieus!

4 likes

Heb jij wel mail gehad van de UK? Ik had me wel aangemeld voor Schotland maar kreeg een mail dat je later bericht kreeg volgens mij.

1 like

Ja dit is voor de pre-sale waar je je afgelopen september voor kon aanmelden door midnights te pre-orderen via de uk website (of door je via een verstopte link gewoon aan te melden zonder aankoop). Dus dat is weer anders dan de reguliere verkoop waar je je vorige week voor moest registreren.

Zojuist pre sale code voor de UK gekregen! Dus niet de code voor de general sale voor de duidelijkheid.

1 like

Wat staat er in?? Maakt het nog uit welke steden je hebt aangegeven als preference of mag je 't voor alle proberen?

Hahaha, ik dacht dat er een tof concert was geweest dat besproken werd of iets spannends was gebeurd bij een concert oid, met meer dan 100 nieuwe berichten. Wat een anticlimax…

3 likes

Loop Earplugs!

2 likes

Hahaha ja dit dacht ik ook :’)

Zijn er ook nog mensen met kleinere concerten op de agenda? Ik heb vooral dingen voor het najaar staan, Arlo Parks in september, Bob Vylan in oktober, Yaeji en Ashnikko in november en The Haunted Youth in december. En ik zou eigenlijk naar 100 gecs maar die hele tour is gecanceld jammer genoeg :frowning:

En ik overweeg nog om kaartjes te kopen voor Allah-Las, Paris Paloma, Destroy Boys, Loose Ends (festivalletje in Utrecht) en Hink (festivalletje in Paard in Den Haag)

@En_17_Anderen ik vind Loops ook fijn maar die zal je ook niet op tijd hebben dan, verder vond ik Alpine wel prima altijd en die verkopen ze ook gewoon bij de Kruidvat!

5 likes

Oeh Arlo Parks! Wat tof :heart_eyes:.
Ik heb haar gezien als voorprogramma bij Billie Eilish. Echt zo goed!

1 like

Oooh Bob Vylan, zo leuk!

In oktober ga ik naar Stand Atlantic en Waterparks en ik overweeg kaartjes te kopen voor Modernlove. Instagram laat me ook echt niet met rust met advertenties voor hun tour.

2 likes

Ahh tof! Ik heb haar vorig jaar gezien op Pukkelpop gezien en vond haar ook echt heel goed inderdaad :heart:

@Pippin Jaa, afgelopen weekend op DTRH gezien en het was zó tof! Zou ze eigenlijk vorig jaar al zien maar dat ging toen niet door vanwege iets met een visum dus ik was nu extra hyped ook. En tijdens de show noemden ze dat ze in oktober in Amsterdam stonden en toen heeft iedereen waarmee ik was direct na afloop een kaartje gekocht hahaha. En tof ook, Stand Atlantic en Waterparks!

3 likes

Het is een schema met welke datum plus stad wanneer in de verkoop gaat, allemaal op verschillende dagen/tijdstippen. Met daarbij dus de code en link. Je mag gelukkig zelf kiezen! Met de code kan je max. 4 tickets kopen.

Geen info over prijzen en geen plattegrond

1 like

En wat als alle staanplaatsen al weg zijn en je alleen nog hele dure golden seats ofzo kan kopen, dan ben je alsnog de lul dus?

Tenzij je dat niets uitmaakt natuurlijk

In november naar The Vices!

5 likes

Ik ga zaterdag naar The Beths in Rotown en in november naar Explosions in the Sky :blush:.

3 likes

Naja, dan kan (hopelijk) mee doen aan de general sale. Alleen dat hoor je dus pas na de pre-sale, of je bent ingeloot voor de general sale.

1 like