Concertentopic

Wat een fantastisch concert van Lana Del Rey in Hyde Park. Denk dat het zoveel beter tot z’n recht kwam in deze setting dan in een concertzaal. Chille sfeer, ruimte om te dansen en goed geluid! Gelukkig de moeite waard.

23 likes

Is er hier iemand die toevallig 2 kaartjes voor Coldplay verkoopt? :smiling_face_with_three_hearts: Kleine kans, maar not shot is always mis :wink:

Hoe gaat het met de Swifties in de trenches? Ik heb gefaald in ronde 1. Haat alle VIP packages met een passie.

Ohh heb je meer info? Qua prijzen enzo. En heb je nog meerdere kansen? Ik mag het morgen proberen voor Parijs

3 likes

UK prijzen voor de mensen die zich net als ik afvragen of ze een nier moeten gaan verkopen of niet:

Ticket prices are currently on sale for Friday, June 21 at Wembley Stadium:

• Ticket presale seated ticket - £58.65 - £194.75 each
  • Ticket presale general admission standing - £110.40 each
  • Tickets presale front standing left ticket - £172.25 each
  • Ticket presales front standing right ticket - £172.25 each

(volgend The mirrorhttps://www.mirror.co.uk/lifestyle/going-out/music/taylor-swift-ticket-prices-eras-30428820)

4 likes

@Olifantje95 dit klopt ja, prijzen voor Edinburg zijn ongeveer hetzelfde.

Met de album pre-sale heb je toegang tot alle UK/Ierland pre-sales tot je 4 kaartjes hebt gekocht. Dus mag het nog 12 keer proberen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dankje! Aan de ene kant wel fijn dat je zo veel kansen hebt maar lijkt me ook mega stressvol. Hopelijk gaat het lukken!

1 like

Thanks! Ja, aan de ene kant zal het beter zijn voor het systeem, aan de andere kant is het niet goed voor mijn gemoedstoestand :joy:

1 like

Hier is het gelukt! Kon uit alles kiezen.

7 likes

Wouw, wat voor plekken heb je?

HEBBES

6 likes

Zitplekken, helemaal prima. Jij?

Lower ring soort van aan de zijkant, had na 4 pogingen een lijstje met vakken die ik wou en dat is gelukt!

2 likes

@papierhier

Wat zijn jullie tips? Waren jullie al ingelogd voor je naar de wachtrij ging of erna pas? Hoeveel browsers en apparaten etc hadden jullie open?:grin:

Wauw! Gefeliciteerd :smiley:

Welke categorie had je geselecteerd (PL1? Vip packages?) en kon je dan lower ring selecteren? En via Axs of ticketmaster?

1 like

Was al ingelogd. 1 browser en 1 venster want dit was een pre-sale dus het had geen zin om er meerderen te openen. Zag zelfs mensen die helemaal geen kaartjes konden kopen doordat ze te veel tabbladen open hadden staan. Verder geen tips, het is vooral geluk hebben en afwachten!

3 likes

Wat fijn dat jullie tickets hebben!! Wij gaan morgen Parijs en Wenen proberen en dan woensdag Gelschenkirchen, Hamburg en Amsterdam… Je zou denken dat het met zoveel kansen wel ergens moet lukken maar ik vind t erg spannend :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Zelfde als wat @papierhier zegt, ingelogd en mijn betaalmethode al aan mn account gelinkt. Ik had de eerste sale tabbladen op meerdere laptops maar zag wel meteen dat mijn queue voor beide precies hetzelfde waren en volgens mij zorgt het inderdaad ook voor problemen als je dat doet. Mijne waren via Ticketmaster.

@Timeless Je kon niet echt iets specifieks selecteren. De opties waren de staan vakken, de VIP packages en dan seated, side seating en obscured seating.

Ik denk dat side seating meer naar de voor en achterkant van het stadium is maar weet het niet helemaal zeker, ik heb uiteindelijk seating gekozen en dus kaartjes een beetje in de hoek.

Je selecteert dus welke van de bovenstaande opties je wilt, hoeveel kaarjtes en dan krijg je (als er nog genoeg kaarten zijn) een selectie aangewezen en kun je op de kaart zien welk vak het is en heb je twee minuten voordat de kaartjes weer vrij gegeven worden. Voor de eerste twee presales had ik dus wel kaartjes aangewezen gekregen maar op plekken dat ik dacht, is dit wel wat?

Volgens mij was het in Amerika zo dat je ect stoelen moest selecteren en dan had je de kans dat iemand anders eerder door de betaling was met diezelfde stoelen, dus aan de ene kant wel beter maar voelt ook echt een beetje alsof je blackjack aan het spelen bent als je kaarten toegewezen krijgt die je niet wil en er voor moet kiezen opnieuw te zoeken :joy:

Volgens mij kun je alleen met VIP packages echt parallel aan het podium zitten, tijdens het zoeken heb ik een paar kaartjes bekeken en sommige van die plekken zijn niet eens dat ik denk, wouw dit zijn de extra kosten waard. En voor zover ik weet krijg je er ook alleen troep bij. Maar goed, Taylor krijgt geen geld van merch dus ze zal het ergens vandaan moeten halen :money_mouth_face:

Sorry als dit allemaal standaard is en ik open deuren sta in te trappen, ik realiseerde me afgelopen week dat ik nog nooit stadium kaarten zelf heb gekocht, iemand anders met wie ik ging was altijd eerder door een queue dan ik dus dit was voor mij allemaal nieuw haha.

3 likes

Bedankt! Dit helpt zeker haha. Ik ben ook compleet nieuw in de wereld van tickets kopen voor een groot concert.

3 likes

Hoe link ik mijn betaalmethode aan mijn account, ik kan nergens die optie vinden?

1 like