Concertentopic

Ahh leuk allemaal! Bob Vylan zou ik zeker aanraden, iedereen waarmee ik was heeft na afloop van de show op DTRH een kaartje voor de Melkweg gekocht omdat ze het zo tof vonden :grin: En veel plezier vanavond!

2 likes

Heb inmiddela 3 mails! Alleen geen smsjes van Amsterdam, maar volgens mij staat in de mail alles al.

M’n vriend heeft net ook de mail voor Amsterdam gehad dus ze zullen toch wel aan het uitrollen zijn nu

Ik heb de mails ook allemaal binnen maar nog geen sms.

1 like

Ben je al eerder in wembley geweest? Anders een tip, probeer een hotel naast wembley te boeken. Ik had dat met de spice girls gedaan en was daar zo blij mee. Anders sta je een hele hele grote menigte te wachten voor de metro(staan veel filmpjes van online)

Inmiddels mail gehad! Ik kan zelf tot 9:45 uur in de wachtrij staan (ivm werk), geen idee of het binnen 45 min potentieel lukt. Wat een gekut zeg.

Dankje voor de tip! Nee ben nog nooit daar geweest voor een concert. Aan de ene kant lijkt me dat idd ideaal, maar wil er ook een weekendje van maken om wat vrienden te bezoeken. Misschien dat ik niet hetzelfde hotel doe voor het hele weekend :blush:

2 likes

Inmiddels ook sms binnen, die alleen maar zegt ā€œcheck je email voor link en codeā€. Voor mij wel een opluchting want de mensen wiens account ik gebruik zijn telefonisch niet geweldig bereikbaar morgen haha

2 likes

Heb je de naam van 't account naar jouw naam gewijzigd? Of gaat de eigenaar van het account ook mee naar het concert? Want de kaartjes komen op naam van de eigenaar van het account te staan en in theorie kan het zijn dat je geweigerd wordt als diegene niet aanwezig is. Dit kan je voorkomen door de voor en achternaam te wijzigen in jouw naam

Dankje voor de tip! Had ik zelf al gedaan toen ik de accounts aanmaakte dus is geregeld maar misschien heeft iemand anders er nog iets aan :blush:

Succes vandaag allemaal! Ik zit al klaar voor Gelsenkirchen haha

3 likes

Ik ook, wat een stress weer. Succes iedereen!

3 likes

Tip: in de broncode kan je zien hoeveelste je in de wachtrij bent.

Rechter muis klikken, pagina bron, ctrl f, zoeken naar het woord ā€˜line’ en dan zie je het nummer staan bij ā€˜userinline’

Ik vind het rete irritant dat ik niet kan zien hoeveel mensen er voor me staan in de wachtrij bij Gelsenkirchen

ahh thanks haha

1 like

Ben er meteen door bij Gelsenkirchen maar 102 euro voor de goedkoopste tickets terwijl in andere EU landen het goedkoopst 70 was??

2 likes

24000🄲 help

Ik had echt in no time tickets WOEHOE

4 likes

Ja ik ook, dit ging bijna te makkelijk :see_no_evil:

2 likes

Echt jaloers ik zit al vanaf half 8 klaar en er staan er nog 7000 voor mij