Ik kon op Ticketmaster.nl nergens vinden hoe het moest… mijn pre-sale kaartjes waren via de Engelse website.
Ik doe een poging om TS tickets voor Parijs te kopen. Slechts 127.000 wachtenden voor me!
Deze ronde gaat hem vast niet worden, dus om 11:00 uur poging twee.
Edit: Ik lees dat sommige mensen zelfs meer dan 500.000 wachtenden voor zich hebben. Hoeveel codes heeft Ticketmaster wel niet verstuurd dan? Er kunnen max 40.000 mensen in dat stadion.
Is dit pre-sale ook of general sale? Want als dit de pre-sale is moet je nagaan hoeveel mensen gaan proberen met de general sale 🫠
Ik heb er 641861 voor me momenteel
General sale! Zelfde proces als Amsterdam morgen (daar heb ik alleen geen code voor).
@Olifantje95 Holy fuck
Wow, bizar?!
Als ik op die link klink nu, dan kom ik gewoon in dezelfde wachtrij waar ik al sinds 09.00 in sta. Zie ik iets verkeerd om de sale van 11.00 in te gaan?
Zijn er nog steeds geen prijzen bekend voor amsterdam?
Ik zag dat de Parijs prijzen tussen de €70-€250 liggen en de vip pakketten tussen de €277-€827. Weet niet zeker of het klopt hoor!
Oh krijg nu een mail dat de verkoop voorlopig gestopt is
Ik vind het zo irritant dat daar niks duidelijk over is, geen plattegrond geen prijzen niks. Een vriendin van mij is uitgeloot en wilt heen, en ik ga met haar mee. Voor haar maken de prijzen niks uit maar voor mij wel maar ik kan nu niet echt een schatting wat nog oke is.
En het vervelende is het zijn ook dynamische prijzen dus ze kunnen de hele tijd veranderen
Waar haal je deze informatie vandaan? Bij de UK presale was dit niet het geval
Omdat het uitverkocht is of gaat er weer van alles mis?
Dat stond in een faq van ticketmaster
Er gaat van alles mis sws een wachtrij van 900.000 mensen voor een stadion waar 40.000 mensen in kunnen. En veel mensen kunnen niet inloggen of betalen
Je hebt sowieso weinig keuze en het je moet pakken wat je pakken kan. In die zin heeft het dus amper nut om prijzen/plekken te weten. Het is helaas niet dat je uitgebreid je plek kan uitzoeken.
Dit was bij harry styles ook! In de presale waren sommige tickets de helft goedkoper dan de regular sale
Nee dat van de plekken weet ik, dat is gewoon meer nieuwsgierigheid. Maar het gaat mij wel om de prijzen.
Buiten de duurdere pakketten (die moet je wel echt los selecteren) heb ik qua zitplekken geen keuze gekregen qua sectie waar je zat. Oftewel, ook daar krijg je willekeurig een plekje toegewezen en dat kan toevallig de dure eerste ring zijn, maar ook goedkopere met obstructed view. Ik denk dat je je erop moet instellen dat het duur wordt. Zitplekken waren rond de 100 van wat ik kon zien tijdens de sale. Veel goedkoper gaat niet lukken vrees ik.
Bij mij kwamen er trouwens ook best wel wat extra fees bij, 60 pond bovenop 4 kaartjes