Was erdoor maar creditcard failed??? Wat kut dit klarna kan ook niet
Ik had net ook plek 9000 en 2min later was ik er door
Ik laat deze gaan denk ik, wilde ook voor Amsterdam proberen (en een vriend wil alleen naar AMS en niet naar DE), dus hier dan minimaal 102 en dan voor Amsterdam hetzelfde is me iets te veel van het goede lol
Ik heb tickets!!! Ging echt snel
Gister Wembley gescoord, vandaag heel snel door Gelsenkirchen heen gekomen. Vind het nu wel mooi geweest, maar ga vanmiddag toch even in de rij kijken voor Amsterdam.
Had vooral niet van mezelf verwacht dat ik ooit zoveel uit zou geven aan tickets
1000 jaar van mn leven kwijt maar het is gelukt đ„č
Whoehoe, gelsenkirchen gelukt. Zitplekken redelijk recht voor het podium. N2.
Wat voor tickets hebben jullie gekocht?
Wat gebeurt er eigenlijk als je in de wachtrij staat. Krijg je dan een mail als je nog kan proberen? heb voor hamburg en amsterdan wachtrijâŠ
Edit: lees al dat je dan bericht krijgt.
Ik zit in block F, dus schuin vooraan. Heel blij mee!
Ik zit in blok 17, niet de beste kaartjes maar prima zo!
Blok O hier, volgens mij best prima plekken als ik het kaartje zo zie.
Hier ook gelukt, was even peentjes zweten omdat ie telkens aangaf dat er niets meer was. Maar toch nog 2 zitplaatsen 2e ring weten te bemachtigen
Weet iemand of ik de link op zowel telefoon als laptop kan openen of moet ik 1 van de twee kiezen?
Ik ben door de rij heen maar kan niets aanklikken!? Wat is dit
Dat heeft geen zin, je krijgt dezelfde plek in de wachtrij want het is gekoppeld aan jouw unieke code/link
Ja dat maakt ook niet uit maar ik ben aan het werk en dan kan ik mn telefoon op 4g zetten, aangezien internet hier soms onstabiel is. Maar het regelen en betalen van kaarten lijkt me handiger op een laptop.
Dus ik dacht doe ze beide aan maar nier als ik er dam juist uitgegooid word
Ah op die manier, ik zou het niet riskeren want ze waarschuwen overal dat je je plek in de wachtrij kunt verliezen als je meerdere browsers opent.
Toen ik het bij Axs deed (UK pre sale) kreeg ik automatisch een melding dat het niet kon, toen ik in de wachtrij wilde gaan staan. âWe hebben gezien dat je al bent ingelogd, sluit dit vensterâ.
Bij Eventim Duitsland kon je wel meerdere tabs/vensters openen en dan inloggen, maar maakte het voor je plek in de wachtrij niks uit. Die bleef hetzelfde. Ik had het gedaan voor de verschillende datums.
Ticketmaster nog geen ervaring mee.
Ik was er ook om 09:01 al doorheen! Heb de duurste zitplekken gekocht, C1 rij 8, echt een rib uit mân lijf en nog nooit zoveel voor een kaartje betaald Maar zo blij!!!
Kunnen jullie dit niet op Hyves doen ofzo.