Concertentopic

Haha kut ik was hoopvol na de berichten van gisteren maar word nu alweer zenuwachtig voor morgen. Wat een ellende.

4 likes

Positief bericht : in Wenen was ik er wel met 25 doorheen! :partying_face::partying_face::partying_face:

7 likes

:cry: Ik had pre sale code voor UK, maar nu ben ik geblokkeerd omdat hij denkt dat ik een bot ben.
Dan moet je contact opnemen met de klantenservice, maar dat gaat natuurlijk nooit opgelost zijn voor de andere verkopen van vandaag

Ik heb een mail gekregen dat ik ‘toegelaten’ ben voor de verkoop voor Gelsenkirchen en dat ik nog een mail zou ontvangen met een code maar dit heb ik vooralsnog niet gehad. Iemand anders wel? Voor Ams sta ik op de wachtlijst. Wat een gedoe zeg :frowning:

1 like

Ik dacht dat die mail vanavond zou komen maar i k weet niet meer precies waar ik dat heb gezien.

Edit. Stond in de mail

1. Du erhÀltst eine E-Mail bis 17 Uhr am Tag vor Beginn des Vorverkaufs
2 likes

Wij hebben ook kaartjes voor Taylor in WenenđŸ©” Toen ik (na een kwartier) er doorheen was waren de hot seats al weg. Er waren nog wel prima zitplekken geloof ik maar geen idee waar je dan zou zitten en nu hebben gewoon lekker staan plekken in general admission. Nu al zoveel zin in!!

6 likes

Leuk lijstje! Ik ga ook naar Arlo Parks (alleen), Charlotte Cardin, Raye, en wilde misschien naar Bob Vylan want die heb ik tijdens DTRH gemist maar leek me wel goede sfeer. En vanavond naar Sampa the Great in de Melkweg! (gratis voor jaarleden trouwens)

3 likes

Ik ga Taylor in Wembley zien :partying_face:

13 likes

Ik heb van Gelschenkirchen, Hamburg en Amsterdam nog niks gehoord voor morgen

1 like

Duitsland mailt rond 5 uur, voor Amsterdam:

Je ontvangt één e-mail en twee sms-berichten in de middag voordat de verkoop begint. De e-mail en sms-berichten bevatten details over de starttijd van de verkoop, een link naar waar je je tickets kunt kopen en je unieke toegangscode.

Morgen dus

1 like

Amsterdam deed de mails van de voorselectie precies om 17:59 dus zou nu niks anders verwachten :sweat_smile:

Dit probleem is opgelost.

En ik ga naar Liverpool! Zitplekken tegenover de diamant :heart_eyes: Ik was na 3 minuten al aan de beurt!

5 likes

Ahh leuk allemaal! Bob Vylan zou ik zeker aanraden, iedereen waarmee ik was heeft na afloop van de show op DTRH een kaartje voor de Melkweg gekocht omdat ze het zo tof vonden :grin: En veel plezier vanavond!

2 likes

Heb inmiddela 3 mails! Alleen geen smsjes van Amsterdam, maar volgens mij staat in de mail alles al.

M’n vriend heeft net ook de mail voor Amsterdam gehad dus ze zullen toch wel aan het uitrollen zijn nu

Ik heb de mails ook allemaal binnen maar nog geen sms.

1 like

Ben je al eerder in wembley geweest? Anders een tip, probeer een hotel naast wembley te boeken. Ik had dat met de spice girls gedaan en was daar zo blij mee. Anders sta je een hele hele grote menigte te wachten voor de metro(staan veel filmpjes van online)

Inmiddels mail gehad! Ik kan zelf tot 9:45 uur in de wachtrij staan (ivm werk), geen idee of het binnen 45 min potentieel lukt. Wat een gekut zeg.

Dankje voor de tip! Nee ben nog nooit daar geweest voor een concert. Aan de ene kant lijkt me dat idd ideaal, maar wil er ook een weekendje van maken om wat vrienden te bezoeken. Misschien dat ik niet hetzelfde hotel doe voor het hele weekend :blush:

2 likes

Inmiddels ook sms binnen, die alleen maar zegt “check je email voor link en code”. Voor mij wel een opluchting want de mensen wiens account ik gebruik zijn telefonisch niet geweldig bereikbaar morgen haha

2 likes