Concertentopic

Heb je de naam van 't account naar jouw naam gewijzigd? Of gaat de eigenaar van het account ook mee naar het concert? Want de kaartjes komen op naam van de eigenaar van het account te staan en in theorie kan het zijn dat je geweigerd wordt als diegene niet aanwezig is. Dit kan je voorkomen door de voor en achternaam te wijzigen in jouw naam

Dankje voor de tip! Had ik zelf al gedaan toen ik de accounts aanmaakte dus is geregeld maar misschien heeft iemand anders er nog iets aan :blush:

Succes vandaag allemaal! Ik zit al klaar voor Gelsenkirchen haha

3 likes

Ik ook, wat een stress weer. Succes iedereen!

3 likes

Tip: in de broncode kan je zien hoeveelste je in de wachtrij bent.

Rechter muis klikken, pagina bron, ctrl f, zoeken naar het woord ā€˜line’ en dan zie je het nummer staan bij ā€˜userinline’

Ik vind het rete irritant dat ik niet kan zien hoeveel mensen er voor me staan in de wachtrij bij Gelsenkirchen

ahh thanks haha

1 like

Ben er meteen door bij Gelsenkirchen maar 102 euro voor de goedkoopste tickets terwijl in andere EU landen het goedkoopst 70 was??

2 likes

24000🄲 help

Ik had echt in no time tickets WOEHOE

4 likes

Ja ik ook, dit ging bijna te makkelijk :see_no_evil:

2 likes

Echt jaloers ik zit al vanaf half 8 klaar en er staan er nog 7000 voor mij

Was erdoor maar creditcard failed??? Wat kut dit klarna kan ook niet

Ik had net ook plek 9000 en 2min later was ik er door :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik laat deze gaan denk ik, wilde ook voor Amsterdam proberen (en een vriend wil alleen naar AMS en niet naar DE), dus hier dan minimaal 102 en dan voor Amsterdam hetzelfde is me iets te veel van het goede lol

Ik heb tickets!!! Ging echt snel

5 likes

Gister Wembley gescoord, vandaag heel snel door Gelsenkirchen heen gekomen. Vind het nu wel mooi geweest, maar ga vanmiddag toch even in de rij kijken voor Amsterdam.

Had vooral niet van mezelf verwacht dat ik ooit zoveel uit zou geven aan tickets :clown_face:

2 likes

1000 jaar van mn leven kwijt maar het is gelukt 🄹

4 likes

Whoehoe, gelsenkirchen gelukt. Zitplekken redelijk recht voor het podium. N2.

Wat voor tickets hebben jullie gekocht?

2 likes

Wat gebeurt er eigenlijk als je in de wachtrij staat. Krijg je dan een mail als je nog kan proberen? :smiling_face_with_tear: heb voor hamburg en amsterdan wachtrij…

Edit: lees al dat je dan bericht krijgt.