Ik zit in block F, dus schuin vooraan. Heel blij mee!
Ik zit in blok 17, niet de beste kaartjes maar prima zo!
Blok O hier, volgens mij best prima plekken als ik het kaartje zo zie.
Hier ook gelukt, was even peentjes zweten omdat ie telkens aangaf dat er niets meer was. Maar toch nog 2 zitplaatsen 2e ring weten te bemachtigen
Weet iemand of ik de link op zowel telefoon als laptop kan openen of moet ik 1 van de twee kiezen?
Ik ben door de rij heen maar kan niets aanklikken!? Wat is dit
Dat heeft geen zin, je krijgt dezelfde plek in de wachtrij want het is gekoppeld aan jouw unieke code/link
Ja dat maakt ook niet uit maar ik ben aan het werk en dan kan ik mn telefoon op 4g zetten, aangezien internet hier soms onstabiel is. Maar het regelen en betalen van kaarten lijkt me handiger op een laptop.
Dus ik dacht doe ze beide aan maar nier als ik er dam juist uitgegooid word
Ah op die manier, ik zou het niet riskeren want ze waarschuwen overal dat je je plek in de wachtrij kunt verliezen als je meerdere browsers opent.
Toen ik het bij Axs deed (UK pre sale) kreeg ik automatisch een melding dat het niet kon, toen ik in de wachtrij wilde gaan staan. āWe hebben gezien dat je al bent ingelogd, sluit dit vensterā.
Bij Eventim Duitsland kon je wel meerdere tabs/vensters openen en dan inloggen, maar maakte het voor je plek in de wachtrij niks uit. Die bleef hetzelfde. Ik had het gedaan voor de verschillende datums.
Ticketmaster nog geen ervaring mee.
Ik was er ook om 09:01 al doorheen! Heb de duurste zitplekken gekocht, C1 rij 8, echt een rib uit mān lijf en nog nooit zoveel voor een kaartje betaald Maar zo blij!!!
Kunnen jullie dit niet op Hyves doen ofzo.
Wat een gezeik weer, we doen het toch in het daarvoor bestemde topicš begin gerust over je eigen concerten zou ik zeggen.
Ik heb geen kaartjes helaas en had voor Ams geen code gekregen. Mocht iemand er te veel hebben gekocht, hit me up! Of is er iemand die een code heeft voor Ams en maar 2 tickets nodig heeft en er nog 2 voor mij wil kopen?
Ik heb nog wel een code voor Hamburg die ik nu niet meer gebruik. Van mij mag je het proberen daarmee maar weet dus niet of dat werkt met kaartjes overzetten enz. Verkoop begint om 11:00.
Ik zou wel willen weten hoeveel jullie voor die kaartjes betalen
Wij hebben voor staanplaatsen in Wenen 100 euro per stuk betaald.
Iemand enig idee hoe die kaartverkoop voor Amsterdam werkt? Je kan in de link op de mail klikken, dan kom je rechtstreeks in een wachtruimte en kan je dus nog niet aangeven welke dag je wil, maar je kan op de website van ticketmaster ook een dag aanklikken en dan daar op de wachtruimte klikken⦠of zullen die 3 wachtrijen eigenlijk gewoon dezelfde wachtrij zijn? Iemand misschien ervaring met London ofzo?
@Banananana kaarten die ik heb gezien gaan tussen de 80 en 250 euro voor ānormaleā tickets, er zijn ook vip packages beschikbaar maar die prijzen heb ik niet bekeken.
Had met een ander concert pas dat je in de wachtrij stond en daarna pas de dag moest kiezen. Toen onze voorkeursdag uitverkocht bleek konden we die andere kiezen. Maar zal hier sneller gaan denk ik.
Ja ik hou het maar gewoon bij alleen die link uit de mail, die zou goed moeten zijnā¦