Concertentopic

Rond de 150 voor zitplekken.

1 like

Ik heb lekker naïef mn hoop gevestigd op ticketswap :joy:

oja en nog een tip: bij gelschenkirchen kreeg ik steeds dat bepaalde dingen al uitverkocht waren dus toen werd ik weer teruggegooid naar t scherm waar je je code moet intypen, dus moest echt 5x code invoeren. Dus zorg dat je die gekopieerd hebt zodat je niet steeds daadwerkelijk hoeft te typen

8 likes

Dat kan toch niet omdat het zo strikt gepersonaliseerd is?

Aantal mensen voor je: 51326
Spannnnend

1 like

73501…:pleading_face:

12322…

1 like

74900 voor me. Pffff dat is een kleine kans. En sowieso kutplekken :sob:

85.570 :sweat_smile:

1 like

ik begon met 3200 nogwat en nu 2700 nogwat, gaat heel traag

1 like

Vraag mezelf wel eens af, wat kun je nog meer doen. Half 2 exact in de wachtrij met code. En dan toch 90000 hoe dan… 🫠🫠🫠🫠🫠

1 like

Vind het vooral dom dat ze niet eerst om de code gevraagd hebben, zeg maar toen je in de wachtrij geplaatst werd. Want denk dat er ook genoeg mensen in staan die geen code hebben of alleen even willen kijken (naar bijvoorbeeld de prijzen en aan de hand daarvan besluiten niet te gaan)

Ik kon via de link in mijn email wel in de wachtrij komen maar als ik naar ticketmaster ga en het via die weg probeer kom ik er niet in. Dus denk dat je er niet zomaar in kan. Ik hoopte dat er prijzen op de site zouden staan maar helaas nog niet.

2 likes

Je kunt niks doen. Wachtrij wordt gewoon om 14:00 aangemaakt en gewoon kwestie van geluk…

Gaat wel echt heel traag hè…

Wat @Sherlock ook zegt, om 14:00 wordt die wachtrij pas gemaakt, dus je kan ook om 13:59 de link openen en dan als eerst er door zijn zeg maar

3 likes

55000, dit wordt hem niet :frowning: kut ik baal echt heel erg

1 like

OMG ik heb kaarten. Stond op plek 129😱

18 likes

Ja ik snap het ook niet, is zo random. Ik had plaats 45000 ofzo.

En het gaat retetraag, dus ik verwacht er niet veel van. Duurt nu al 13 min en we zijn 2000 verder. Wat doen al die mensen, je mag toch max 4 tickets? Nou kopen en wegwezen dan…

3 likes

Wat fijn! Wat waren de prijzen? Ik sta niet in de rij, maar ben benieuwd of het erg verschilt met Duitsland.

@SleepingBeauty gisteren bij Stockholm had ik plek 68.000 en duurde het 2,5uur voordat ik erdoor was. Er waren toen nog wel VIP-kaarten beschikbaar, dus er is zelfs dan nog wel kans op kaarten!

1 like

Vriendin van mij stond er rond 1 uur al in en die werd 66.000, zegt echt helemaal niks hoe laat je er in gaat blijkbaar. Ik was na haar en had 3200 ofzo (inmiddels nog 1300 voor mij)

1 like