Er staan nu al advertenties op marktplaats
Ah dat vind ik echt sneu. Een van mān vriendinnen belde ook nog snel haar zusje (die heel graag wilde) maar die vond het al onhandig om zomaar met mij mee te gaan (wel met een vriendin van haar dan), maar met onbekende mensen is dat toch helemaal onhandig?
Ja er zijn altijd nog mensen die er geld uit proberen te slaan. Jammer voor de echte fans.
Ik hang nu ook helemaal vast
Zouden ze echt die kaarten Ɣchter het podium, die vakken aan de linkerkant, ook verkopen? Als rang 9 a 60 euro? Dat zou wel echt bizar zijn
Voordat je betaalt kan je al wel zien welk vak je en rij enzo je hebt!
Jeetje mensen bieden gewoon al 500 euro op die kaarten op mp
Ik ook, geen beweging meer in geweest afgelopen paar minuten. Ga me niet vertellen dat ticketmaster nu alsnog klapt na 'n uur
Als iemand hier nog 2 tickets extra heeft, hit me up
Van wat ik van de VS heb gezien verkopen ze meestal tickets tot 111 en 117. Dan kun je nog wel de diamant en de hele catwalk zien, waar ze toch het meeste is. Maar het zou me ergens niet verbazen wanneer ze ook tickets achter het podium verkopen. Er zijn genoeg mensen gek genoeg om daarvoor te betalen.
Sameā¦zo kak dit
Hoe dan? Ze kunnen toch niet door verkocht worden? Gaat nu via de Ticketmaster app screenshot is volgens mij gelockt en twee weken ervoor krijg je pas de qr.
Ja ik hoop eigenlijk dat ik het gewoon kan zien⦠het was ook niet eens de slechtste rang, maar rang 7. Ik kon de plattegrond ook niet snel genoeg vinden (ja echt blinde paniek). Beetje dubbel, aan de ene kant heel blij dat het gelukt is en aan de andere kant beetje zuur dat ik mn hoofd niet koel wist te houden.
En ik duim voor iedereen die nog in de wachtrij staat!
Hier ook al steady de afgelopen 5 min
Als iemand nog 1 kaartje over heeft, dan graagā¦sta nog steeds op plek 40.000
Ja stond in de advertentie transfer via ticketmaster alleen.
Toen ik op rang 8 klikte had ik zelfs een van die plekken aan de achterkant (vak 417), maar er zal vast wel animo voor zijn! Maar dan hoop je wel dat de show er een beetje op is ingericht
Ik heb de link uit de mail opnieuw aangeklikt en mijn nummer loopt weer af, misschien een tip
Ik ben er doorheen gekomen, maar die vriendin ziet er nu vanaf. Dus over 50 seconden komen twee tickets weer vrij ijg
Zeg je nou dat je door de wachtrij heen was, maar nu toch geen tickets gaat kopen?