Concertentopic

Mag ik vragen wat je hebt betaald? En weet je de andere prijzen nog?

Ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoor :slightly_smiling_face:

1 like

Er is een capaciteit van 55.000 ofzo per avond dus ik zou nog niet opgeven!

Ik stond net op 15.800 en nu op 13.700 nogwat.

Weet iemand wat de prijzen zijn?

Damnnn wat een bizar geluk heb je dan

1 like

@Bailey Ik heb voor 4 juli gehaald. Ik heb alleen naar de volgende gekeken:

Staan (link en rechts voor podium) - 224 (volgens mij. In ieder geval over de 200)
Staan (verder naar achter) - 104
Zitten - 54 tot 224.
Ik kon hier geen stoelen selecteren, dus kwam meteen uit bij kaarten van 224.

4 likes

Oh super, fijn! Ik ga met een vriendin en we hadden wel een beetje als mentale grens rond de 100 euro voor tickets, maar dat is wel haalbaar dan (als die tickets er tzt nog zijn hahah)

2 likes

Ja wtf, zo traag! Vergeleken met Gelsenkirchen vind ik het echt bizar. Ik sta nu op 21.000 (ik sta nu voor vrienden in de rij)

Edit: en de drie Gelsenkirchen shows waren binnen 20 minuten helemaal uitverkocht terwijl die capaciteit groter is

2 likes

omggggg ik heb kaartjes voor de zaterdag, vak 121 dus echt aan t einde van de catwalk, 224 euro per stuk aaaaaahhhhhhh

ps iemand enig idee of de nummering van de rijen vanaf het veld gaat of vanaf bovenaan naar beneden? denk vanaf t veld naar boven toch?? heb rij 5 namelijk

16 likes

Vraag me af of dit de sloomste wachtrij is die ik ooit in m’n leven gezien heb, jezus wat gaat dit langzaam haha

5 likes

Nee dat was het aanvragen vh stapbudget

12 likes

Nee meestal begin je gewoon op plaats 60000 en dan is het binnen 10 min uitverkocht of je gaat van 60000 binnen 4 min naar kaartjes kopen.

Swifties zijn sloom of TM is sloom met die codes ofzo.

1 like

Ja het is echt belachelijk traag, ik was nummer 3200 nogwat en was om 14:22 klaar met betalen

1 like

Als je een dag hebt gekozen en daar zijn bijvoorbeeld geen staanplaatsen meer beschikbaar, kan ik dan nog terug naar een andere dag? Of moet ik dan weer in de rij staan?

1 like

ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij opende hij bij mij een nieuw venster toen ik op zaterdag klikte. Dus als je het eerste venster open laat staan kan je denk ik gewoon op donderdag klikken

2 likes

Jaaaaa gelukt!

Edit: ik kon idd terug om een andere dag te selecteren

8 likes

Yes, zie mijn andere bericht hierboven!

1 like

Ik raakte in paniek en wist niet wat side view precies was, dus dat heb ik maar aangeklikt, ben benieuwd of ik er überhaupt wat van meekrijg (vak 117)

160€ voor 2 kaarten

1 like

Nou hier ook gelukt! Ik heb 2 zitplekken en ook de prijs valt me mee (110 euro per stuk).

2 likes