Concertentopic

En mn code voor eventueel nog twee kaartjes werkt niet meer.

Wat zijn de betaal mogelijkheden eigenlijk? IDeal of is Klarna ook mogelijk?

1 like

IDeal zeker

2 likes

Ik heb plekken voor rang 5, erg benieuwd wat ik ga meekrijgen :joy: maar wel tof!

3 likes

Welk vak is ongeveer rang 5? Echt vervelend dat ze wel de vakken online gooien en prijs per ring, maar niet welk vak dan in welke ring valt?

#Durf te vragen, iemand toevallig 2 kaartjes “over”?

Met 5 mensen aan het proberen en niemand die er nog tickets heeft :sob: maar bij 1 iemand gelukt om door de wachtrij te komen maar die bleven foutmeldingen krijgen en zijn er uiteindelijk door het systeem uitgegooid. Zo stom!!!

1 like

Ja ik snapte er steeds niets van hahah. Ik zit in vak 407 ofzo dus wel wat naar boven. Ik had op sideview rang 7 geklikt (toen stond er nog 80 euro ofzo, maar bij afrekenen was het 110 euro)

2 likes

Als iemand 1 kaartje voor Amsterdam over heeft houd ik me ook aanbevolen :grimacing:

Mijn dochter gaat echt zo verdrietig zijn als we er niet door komen
ik vind het zelfs spannend haha

Gelukt! 2 kaartjes aan 80 euro voor de zaterdag. Door op “best tickets” te klikken kan je trouwens wijzigen voor welke categorieĂ«n/rangen je kaartjes wil (want kaartjes aan 200 euro zag ik niet zitten :sweat_smile:)

Edit: ik begon overigens aan plaats 20000 ongeveer in de wachtrij en er was nog heel veel beschikbaar!

2 likes

Vriendin was het gelukt dus ik had ook geen idee, maar dit is vak 405. Helemaal bovenin maar wel in het midden dus denk dat je iig niet tegen de achterkant/zijkant van het podium aankijkt.

Er staan nu al advertenties op marktplaats :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ah dat vind ik echt sneu. Een van m’n vriendinnen belde ook nog snel haar zusje (die heel graag wilde) maar die vond het al onhandig om zomaar met mij mee te gaan (wel met een vriendin van haar dan), maar met onbekende mensen is dat toch helemaal onhandig?

Ja er zijn altijd nog mensen die er geld uit proberen te slaan. Jammer voor de echte fans.

Ik hang nu ook helemaal vast

1 like

Zouden ze echt die kaarten ĂĄchter het podium, die vakken aan de linkerkant, ook verkopen? Als rang 9 a 60 euro? Dat zou wel echt bizar zijn

1 like

Voordat je betaalt kan je al wel zien welk vak je en rij enzo je hebt!

Jeetje mensen bieden gewoon al 500 euro op die kaarten op mp

Ik ook, geen beweging meer in geweest afgelopen paar minuten. Ga me niet vertellen dat ticketmaster nu alsnog klapt na 'n uur

3 likes