Concertentopic

Als iemand hier nog 2 tickets extra heeft, hit me up :grimacing:

Van wat ik van de VS heb gezien verkopen ze meestal tickets tot 111 en 117. Dan kun je nog wel de diamant en de hele catwalk zien, waar ze toch het meeste is. Maar het zou me ergens niet verbazen wanneer ze ook tickets achter het podium verkopen. Er zijn genoeg mensen gek genoeg om daarvoor te betalen.

2 likes

Same…zo kak dit

Hoe dan? Ze kunnen toch niet door verkocht worden? Gaat nu via de Ticketmaster app screenshot is volgens mij gelockt en twee weken ervoor krijg je pas de qr.

Ja ik hoop eigenlijk dat ik het gewoon kan zien… het was ook niet eens de slechtste rang, maar rang 7. Ik kon de plattegrond ook niet snel genoeg vinden (ja echt blinde paniek). Beetje dubbel, aan de ene kant heel blij dat het gelukt is en aan de andere kant beetje zuur dat ik mn hoofd niet koel wist te houden.

En ik duim voor iedereen die nog in de wachtrij staat!

2 likes

Hier ook al steady de afgelopen 5 min

Als iemand nog 1 kaartje over heeft, dan graag…sta nog steeds op plek 40.000

1 like

Ja stond in de advertentie transfer via ticketmaster alleen.

1 like

Toen ik op rang 8 klikte had ik zelfs een van die plekken aan de achterkant (vak 417), maar er zal vast wel animo voor zijn! Maar dan hoop je wel dat de show er een beetje op is ingericht

Ik heb de link uit de mail opnieuw aangeklikt en mijn nummer loopt weer af, misschien een tip

Ik ben er doorheen gekomen, maar die vriendin ziet er nu vanaf. Dus over 50 seconden komen twee tickets weer vrij ijg

1 like

Zeg je nou dat je door de wachtrij heen was, maar nu toch geen tickets gaat kopen? :sob:

3 likes

Ik zou voor een vriendin kopen (heb zelf al tickets voor Duitsland), maar die zag er toch vanaf door de prijs

Kreeg nog een link voor hamburg, alleen vip tickets a 400 euro per stuk ( vip 4) :cry:
Vip 1 waren 600.

Niet normaal

1 like

Ja gebeurde bij the weeknd ook. Dat waren wel listen only seats en die werde verkocht voor zo’n €20.
Als je fan bent maar niet veel te besteden hebt, is het opzich wel een optie denk ik.

En @Clancy ga er maar vanuit dat 9vd10 advertenties scam is :sweat_smile:

1 like

Ik krijg nu wel lichtelijke stress, ik sta op 8000 maar denk dat het niet gaat lukken eigenlijk

Oh dat sowieso

Positie 7000 :sweat_smile:

Sorry maar dat vind ik echt smerig man. Je fans met een kleine portemonnee niet eens zicht gunnen.

16 likes

Momenteel zijn er heel weinig tickets beschikbaar. VIP-pakketten zijn het best beschikbaar.

Ik gok dat Amsterdam em niet wordt voor mij :’( blijf nog wel hoopvol in de rij hangen maar ik heb echt nog nooit zo lang in een rij gezeten .