Ik lees in een andere groep dat voor Hamburg nu paar uur later opeens weer tickets beschikbaar komen die eerst op waren, dus je zou het de komende paar uren nog eens kunnen bekijken
Goed dat je het zegt. Dan blijf ik nog even een tijdje aan mn computer geplakt zitten.
Listen Only seats in de Arena? Juist qua geluid is het daar echt rampzalig toch mag toch hopen dat ze dan iig nog een scherm ophangen ofzo
Volgens mij worden voor nu kaarten verkocht van vak 417 tot vak 409, heb geen kaarten voor áchter het podium gezien iig, of die moeten later komen. Ik vond de prijzen in Arena nog meevallen met wat ik voor andere landen zag. Redelijk wat opties voor < 100 euro.
Ja mee eens!
Ik zou ook zo graag weten hoe die prijzen en vip pakketten bedacht worden en wat de artiesten er over te zeggen hebben.
Je moet wel in zekere mate megalomaan zijn om dit soort faam überhaupt te willen, en dat ze niet vies is van een beetje geld is ook niet in twijfel (hallo Midnights moonstone, mahogany’s jade green, 3 am, til dawn, overmorgen editie enzovoort). En toch voelt dit een beetje als een deceptie haha.
- Gaat iets te hard.
Uitverkocht regular.
Zijn alle regular tickets uitverkocht? Voot alle dagen?
Wat we te zien krijgen wel ja.
Volgens mij worden die voor de meeste shows ook niet eens aangeboden (en terecht) dus sowieso vreemd dat ze beschikbaar zijn. Vooral als je in de haast/paniek niet door hebt wat je nu precies koopt.
Ik ben eruit gegooid toen ik bepaalde tickets (slechte vakken en ook niet in hetzelfde vak met zijn 2) niet wilde. Nu sta ik weer in een wachtrij van 68000 man…
Nou ja ik heb t opgegeven, ben zelf geen echte fan, vriend wilde er erg graag heen. Ik knap vooral af op het hele gedoe eromheen. Ga liever naar iets minder bekende artiesten en hierdoor nog liever wat een gedoe zeg.
Maar ze zijn dus volgens mij ook niet beschikbaar. Wel limited view, maar niet listen-only. Ik heb dat sowieso nog nooit gezien in de ArenA, maar volgens mij als ze het al zouden doen, releasen ze die eigenlijk altijd apart.
Weet ook niet hoe blij ik zou worden van listen-only in de arena
Ik heb 2 vip kaarten voor m’n dochters, kadootje van mij voor hun
Oh zo leuk dat het je nog gelukt is!!
Ik wilde zelf ook wel heen maar het is zo duur!
ahh zijn er toch nog bij!
Eigenlijk stond er uitverkocht voor normale tickets maar ik dacht ik blijf gewoon m’n 10 minuten refreshen en toen vielen er toch nog tickets terug.
Vak 418 dus wel side view maar via https://aviewfrommyseat.nl/photo/219246/Johan+Cruyff+Arena/section-418/row-11/seat-22/ lijkt het alsof je het vanaf daar best kan zien dus ik heb de gok maar gewoon gewaagd!
Ik heb nog steeds 31.000 wachtenden voor me hahah. Inmiddels wel duidelijk dat dit hem nooit meer gaat worden.
Wel leuk dat het toch voor een heel aantal mensen gelukt lijkt te zijn!