Concertentopic

IK HEB KAARTJES!!! Ik was erdoor om 16:23 en heb toen maar een willekeurige uitverkochte dag aangeklikt, toen best available, kreeg eerst geen kaartjes, toen een melding met ‘‘mogelijk zijn je kaartjes niet naast elkaar’’ en weer geen kaartjes, toen nog een keer gerefresht en opeens 3 kaartjes naast elkaar!!! vak 401 rij 14 dus niet amazing maar IK GA ER NAARTOE MET M’N BESTE VRIENDEN :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: M’n beste vriendin en ik luisteren echt al sinds ons twaalfde (zijn met het concert 26) dus dit is echt een droom

37 likes

Het is mijn vriendin wel gelukt, dus toch kaarten gekregen. Kan zij ze als de verkoop afgelopen is wel doorsturen, weet iemand dit? Weet dat je ze niet kan doorverkopen

Ik heb net contact gehad met ticketmaster omdat ik via de link van iemand anders kaarten heb gekocht en automatisch inlogde op m’n eigen account, wat dus eigenlijk niet moest, maar vanaf april kunnen ze van naam veranderd worden kreeg ik als reactie.

3 likes

Ik zit in vak 424, ongeveer de andere kant dus. Vanaf die site die @punaise hierboven linkt ziet het er wel prima uit vind ik!

1 like

Ik ging geen VIP kopen. Nee hoor, veel te veel geld! Maar toen stond ik uren in de rij…nog geprobeerd of het toch lukte om normale kaartjes te krijgen maar dat ging niet dus ik ben gezwicht.

7 likes

Ah, maar wel superleuk dat je kunt gaan toch!

Ben wel benieuwd of de andere VIPS met wie je daar straks zit specifiek voor die VIP-package hebben gekozen (want omg een tote bag en posters en merch!) of dat iedereen daar zit van ‘damn, they got me’. Gok het laatste wel

5 likes

Dat had ik 3 sec na het kopen al maar ik moest en zou aanwezig zijn. Als ik volgend jaar niet kon terwijl het er was, had ik het extra geld er zo voor over gehad.

2 likes

Aangezien de vip kaarten overal over lijken te zijn heb ik niet het idee dat ze echt in trek zijn. Dus zullen veel mensen zijn zoals ik idd. Maar gelukkig is het pas over een jaar, dan is de pijn van het betalen al vergeten. Ik hoop wel dat ik helemaal vooraan kan staan en op zo’n barrière ding kan hangen want eerder naar binnen is chill, maar het is ook wel echt lang staan.

3 likes

Ja gelijk heb je hoor, en anders zit je waarschijnlijk volgend jaar als die concerten zijn alleen maar te balen dat je er niet bij bent!

Maar had helemaal niet door dat er ook vip-staplaatsen waren, had alleen die zitplaatsen gezien. Maar bij de stakaarten krijg je als vip dus ook nog eerder toegang?

Ja er waren twee soorten vip voor standplaatsen. Voor links en rechts en voor het vak daar achter. Je mag eerder naar binnen dan de andere mensen die staan dus je staat vooraan in het vak. Al heb ik geen idee hoeveel vip kaarten er beschikbaar zijn dus wie weet hoeveel mensen al eerder naar binnen morgen.

3 likes

Mocht iemand willen: ik heb één kaartje over voor Gelsenkirchen, tweede rang in de hoek van het stadion tegenover het podium, zitplaats - had deze uit paniek gekocht omdat niemand door de wachtrij kwam totdat ineens m’n moeder twee staanplaatsen heeft weten te fixen. Mag voor de gewone verkoopprijs weg (113,65 eu), wil 'm gerust reserveren en tegen de tijd dat ie dan verkocht mag worden kan je 'm overnemen :slight_smile:

6 likes

Ik stond eergisteren dus helemaal vooraan bij The Weeknd 🥹 Zelfs met early access tickets heb ik vanaf 13u30 moeten aanschuiven in de hitte. En van 15u tot middernacht heb ik één keer een kwartiertje kunnen zitten. Maar het was het waard haha.
We hebben moeten RENNEN maar uiteindelijk echt de beste plekjes aan de barricade kunnen bemachtigen, vlakbij het Sorayama-beeld. En hij is net zo cute IRL omg 🥹

15 likes

Ik kon gisteren voor Taylor alleen nog kaartjes voor 200 euro krijgen toen ik aan de beurt was. Zo’n fan ben ik niet en 200 euro kan ik ook niet missen, dus ik heb het maar laten gaan. Ik zie het concert wel op social media. :joy:

Haha nou dat laatste is wel echt een beetje waar. Ik ben helemaal geen taylor fan, maar mijn insta reels staan constant vol met Taylor videos. Probeer snel door te swipen, maar als je maar weer 1x kort kijkt zit je weer in zo;n fuik. Heb het gevoel dat ik alles al vanuit alle angles gezien heb :sweat_smile:

1 like

Denk dat het concert ook nog wel op Netflix gaat komen, kijken we die wel :sweat_smile:

4 likes

Heel graag! Heb je hem nog? :slight_smile:

Weet iemand hoe dit zit? Ik krijg vanaf vanmorgen ineens meldingen van ticketswap dat er parkeerkaarten verkocht worden voor Fred again… maar de prijzen liggen ongeveer rond de ticketprijs, zijn die toegangskaarten die verkocht worden als parkeerkaarten? Is het legit? Op Ticketmaster zijn nog geen resale kaarten beschikbaar.

1 like

:partying_face: Ik ga mijn favoriete band weer zien!

38 likes

Yes heb je een berichtje gedaan!

1 like

Ik snap je vraag niet denk ik? De tickets van parkeren via ticketswap waren rond de €26 zag ik, en de toegangstickets voor fred zijn 54