Als mensen nog opzoek zijn en toegang tot Gelsenkirchen hebben, zag vanavond reguliere tickets van 150-250 euro!
Zijn er hier nog meer mensen die woensdag naar Hozier gaan? Heb er best veel zin in!
Via welke website worden de tickets voor Duitsland verkocht? Ik kreeg meteen meerdere sites en wil niet bij een verkeerde kopen. En heb je daar ook een code voor nodig?
Loopt via eventim.de en daar heb je idd ook een link/code voor nodig. Momenteel zijn er alleen nog VIP-tickets beschikbaar.
Ah thanks! Nou ik hou dit topic dan wel in de gaten en afwachten tot april dan maar denk ik.
Ik heb nog een code voor hamburg, maar idd wel vip tickets.
Is iemand bij Coldplay geweest de afgelopen dagen, hoe vonden jullie het?
Twijfel of ik naar Luke Combs wil, ik luister zijn muziek wel eens en dan denk ik wat een prachtige stem maar ken nog niet veel liedjes
Ik ben net geweest en vond het echr geweldig. Leuke show en fantastisch met alles erop en eraan echt een ervaring
Ja ook vanavond, was ontzettend gaaf!
Ik was ook vanavond!
Zo een ontzettend gave show, echt nog nooit zoiets meegemaakt. Een van de tofste concerten waar ik ben geweest. Maar jeetje wat een emotionele rollercoaster, hoe hij ineens overging van fix you naar biutyful, laat mij even bijkomen ofzo
.
En dakota johnson liep vlak langs ons! ![]()
Ikke! Heel veel zin in!
Heb als een malle lopen refreshen want alle kaarten leken steeds uitverkocht, maar ik heb zitplaatsen voor Taylor Swift in Parijs! Meteen een hotel geboekt dus ik ben klaar om te gaan.
Morgen komen er extra kaarten voor Taylor in Amsterdam in de verkoop via ticketmaster.
Ik wil hem graag als verder niemand wil! Mn zusje is groot fan en heeft achter het net gevist, zou haar graag tickets geven.
Ik wou ook net komen posten dat er extra kaarten in de verkoop komen hahaha. Morgen om 10 uur!
Ik zou graag willen!!
Sorry, heb hem al weg gegeven. Heb m’n post even aangepast!
Dat is goed, zijn de extra kaarten trouwens voor mensen die al waren uitgenodigd. Ik sta helaas op de wachtlijst
Ja, je moet weer een link/code per mail ontvangen hebben om kaartjes te kunnen kopen.