Ik denk dat ticketswap al heeft ingegrepen, ik zie het nu ook inderdaad! Ik heb blijkbaar meldingen aan staan voor alle soorten kaarten en werd vanmorgen overspoeld met meldingen voor parkeerkaarten met prijzen variërend van 40-130 euro, eikels. Ik wacht gewoon af tot de entreekaarten online komen.
Ik ga vanavond naar the sons of pitches. Een vriendin van mij wou graag dus ik ga mee, heb niks van tevoren opgezocht en weet alleen dat ze een acapella groep zijn? Dus ik verwacht een soort van Glee regionals aflevering
Jeetje! Niet normaal! Ik vertrouw ticketswap sowieso niet, maar daar heb ik al eens eerder over gepitcht hahaha
Ohh ja daar ben ik ook echt huiverig voor maarja moet toch iets aangezien ik de gewone verkoop gemist heb dus als iemand nog van z’n Fred kaartje af moet, hit me up!
Ja snap ik, en het kan ook gewoon goed gaan! Ik heb laatst nog een ticket gekocht voor Avril Lavigne dat ging ook goed. En zo niet krijg je wel netjes je geld terug!
Ik kreeg net alsnog een mail van Eventim voor Taylor Swift in Gelsenkirchen, stond daar op de wachtlijst. Zie ik ineens dat er gewoon front standing tickets zijn Zag op twitter dat ze voor meerdere avonden inderdaad meer kaarten hebben gereleased.
Heb nu zelf al stomme vip tickets voor 324 euro, deze zijn 240.
Als iemand dus nog op zoek is… ik heb een code.
Mocht iemand nog kaartjes hebben voor Duitsland houd ik me ook aanbevolen!! Ik zag de berichten hierboven te laat
Ik heb nog wel een code voor Hamburg, maar die kaarten zijn echt aan de prijs.
Hoe duur is duur ?
Vip3 (die is alleen nog beschikbaar) is 468 euro per kaartje.
Oeeef oké daar zie ik van af. Ik hoop dat er in april wat beschikbaar komt als je tickets van naam kan veranderen
Als mensen nog opzoek zijn en toegang tot Gelsenkirchen hebben, zag vanavond reguliere tickets van 150-250 euro!
Zijn er hier nog meer mensen die woensdag naar Hozier gaan? Heb er best veel zin in!
Via welke website worden de tickets voor Duitsland verkocht? Ik kreeg meteen meerdere sites en wil niet bij een verkeerde kopen. En heb je daar ook een code voor nodig?
Loopt via eventim.de en daar heb je idd ook een link/code voor nodig. Momenteel zijn er alleen nog VIP-tickets beschikbaar.
Ah thanks! Nou ik hou dit topic dan wel in de gaten en afwachten tot april dan maar denk ik.
Ik heb nog een code voor hamburg, maar idd wel vip tickets.
Is iemand bij Coldplay geweest de afgelopen dagen, hoe vonden jullie het?
Twijfel of ik naar Luke Combs wil, ik luister zijn muziek wel eens en dan denk ik wat een prachtige stem maar ken nog niet veel liedjes