Concertentopic

Ik ben net geweest en vond het echr geweldig. Leuke show en fantastisch met alles erop en eraan echt een ervaring

2 likes

Ja ook vanavond, was ontzettend gaaf!

1 like

Ik was ook vanavond!
Zo een ontzettend gave show, echt nog nooit zoiets meegemaakt. Een van de tofste concerten waar ik ben geweest. Maar jeetje wat een emotionele rollercoaster, hoe hij ineens overging van fix you naar biutyful, laat mij even bijkomen ofzo :joy:.

En dakota johnson liep vlak langs ons! :drooling_face:

4 likes

Ikke! Heel veel zin in!

1 like

Heb als een malle lopen refreshen want alle kaarten leken steeds uitverkocht, maar ik heb zitplaatsen voor Taylor Swift in Parijs! Meteen een hotel geboekt dus ik ben klaar om te gaan.

19 likes

Morgen komen er extra kaarten voor Taylor in Amsterdam in de verkoop via ticketmaster.

3 likes

Ik wil hem graag als verder niemand wil! Mn zusje is groot fan en heeft achter het net gevist, zou haar graag tickets geven.

2 likes

Ik wou ook net komen posten dat er extra kaarten in de verkoop komen hahaha. Morgen om 10 uur!

Ik zou graag willen!!

2 likes

@Paddington

3 likes

Sorry, heb hem al weg gegeven. Heb m’n post even aangepast!

Dat is goed, zijn de extra kaarten trouwens voor mensen die al waren uitgenodigd. Ik sta helaas op de wachtlijst

Ja, je moet weer een link/code per mail ontvangen hebben om kaartjes te kunnen kopen.

1 like

Coldplay probeert om hun concerten zo duurzaam mogelijk te doen, dmv dansvloeren en fietsen die energie opwekken, zonnepanelen, voedsel omzetten in energie etc. Maar hoe zit dat met hun vuurwerk?
Ik vind het supergoed dat ze er mee bezig zijn, en dat ze dit doen maar vuurwerk is toch gewoon vuurwerk?

1 like

Omg bedankt!!

He, is dat dan voor mensen die eerst geen code hadden of wel?

1 like

Maar codes/links zijn niet overdraagbaar toch? Dan komen de tickets alsnog op naam te staan van diegene van wie de code oorspronkelijk was. En dan moet je dus hopen dat t.z.t de namen op de tickets kunnen worden aangepast. Dat mag nu sowieso niet en als ze het al gaan toestaan dan pas na april 2024 volgens de voorwaarden.

En natuurlijk dat diegene betrouwbaar is en niet stiekem de tickets zelf houdt.

Voor iedereen die een code heeft ontvangen. Dus zowel mensen uit de eerste “lichting” als mensen die van de wachtlijst zijn gehaald.

@Timeless codes zijn niet overdraagbaar idd, dan zou het hele account overgedragen moeten worden eigenlijk zodat je ook de naam van het account kan wijzigen. Volgens mij is de code gekoppeld aan het emailadres en werkt t niet bij een ander emailadres (maar durf dit ook niet met 100% zekerheid te zeggen)

1 like

Klopt volgens mij ja. Van wat ik begrijp is de code gekoppeld aan het e-mailadres + het bijbehorende account van ticketmaster. Ik denk dat je geen tickets kunt kopen als die informatie niet allemaal klopt óf je krijgt tickets op naam van degene die de oorspronkelijke code had.

1 like

Ik heb wel met de code van iemand anders
(hier op het forum) kaarten voor gelsenkirchen kunnen kopen gewoon op eigen naam en @jasmijntheetje dus ook. @Hiphopopotamus
Er konden gewoon niet meer dan 4 gekocht worden.

2 likes