Jeeeej staanplaatsen kunnen krijgen voor Coldplay in Düsseldorf!
Vorig jaar had ik zitplaatsen in Berlijn dus echt suuuuper blij dat het nu wel gelukt is.
Nice! Mag ik vragen hoe ver in de wachtrij je stond? Ik ben begonnen op 87k en sta nu op 15k, maar betwijfel of er nog kaarten gaan zijn zo.
Ik begon bij 48000 en toen ik aan de beurt was, was er nog super veel beschikbaar! Kreeg heel veel 1e en 2e ring zitplaatsen aangeboden en toen ineens staanplaatsen. Je kunt niet filteren op soort ticket dus het is de hele tijd pre sale code invoeren, aantal tickets selecteren en dan gaat het systeem zoeken op beschikbaarheid.
Ah okee, ik ben zo aan de beurt als het goed, ben benieuwd. Er is net een extra dag bijgekomen waar ik nu ook voor in de rij sta!
Ook gelukt! ![]()
Ik heb ook staplaatsen voor Dusseldorf ![]()
Had met mijn 1.60 liever zitplaatsen gehad maar we gingen voor 4 kaarten en die waren bij zitplaatsen al niet meer bij elkaar te verkrijgen😬 dus ben benieuwd.
Oehh nice dat jullie er doorheen zijn! Heeft iemand toevallig nog een presale code voor Coldplay over?
Ik ook! Zo blij mee. Uur gewacht en had het toen eigenlijk al niet meer verwacht
Er word gezegd dat er vandaag weer concerten voor 2024 van Bruce Springsteen aangekondigd gaan worden en ik ben gewoon (wéér) nerveus
Oehhh leuk. Dit keer wil ik wel echt gaan!
Vanmorgen kwamen er weer Taylor Swift tickets online en na lang twijfelen toch gekocht! Wordt m’n eerste concert alleen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Wel echt een super goede plaats, vak 103 rij 2!
Leuk, waar?
Amsterdam, 4 juli
Voor Gelsenkirchen had ik ook al tickets, dan ga ik samen met m’n vader haha.
DE JONAS BROTHERS HEBBEN EEN CONCERT AANGEKONDIGD 🥹
My inner child gilt hierom
Zit weer een beetje te kijken of ik binnenkort weer kaarten kan scoren. Welke plaatsen/ vakken in Ahoy zijn een beetje de moeite waard? Vind dat zelf altijd lastig haha, maar wil wel snel kunnen schakelen.
Jaaa zo leuk!! Was in 2009 mijn eerste “echte” concert hahaha, was daarvoor alleen naar K3 geweest. Heb niet echt vrienden die ook van de Jonas Brothers houden dus denk dat ik misschien maar alleen ga
Ja same helemaal aan 't fangirlen haha! Ik ben in 2020 geweest toen ze in de Ziggo Dome stonden, maar dat vond ik zo’n slecht optreden dus twijfel of ik nu ga
Natuurlijk ga je want ze gaan alle albums langs!!!
Maar in dat insta filmpje hebben ze het over 5 albums maar ik kom zelf op 7 uit?? Of zullen ze it’s about time en die JONAS L. A. geheel over slaan? Ik wil please be mine en mandy enzo eigenlijk ook wel gewoon horen hahahahha
Wil eigenlijk überhaupt alleen de oudere albums horen haha die nieuwe muziek van hun vind ik meh
Ik hoop dat ze idd die L.A overslaan haha