Concertentopic

Dat was met Eventim en niet met Ticketmaster toch?

Ik lees echt overal dat codes niet transferable zijn en aan je account gekopeld zijn. Bij Ticketmaster heb ik ook tot 2 keer toe mijn e-mailadres moeten bevestigen voordat ik überhaupt tickets kon kopen.

Maar alleen maar fijn als het wél kan! Ik zou het gewoon proberen. Vind het hele systeem vooral verwarrend.

1 like

Oh ja idd! Eventim :cry: dan denk ik inderdaad dat het bij ticketmaster anders is. Sorry voor de verwarring.

Als iemand sorry moet zeggen zijn het wel de ticketverkopers. Dit systeem heeft me 5 jaar ouder gemaakt.

5 likes

Dat dacht ik ook, maar toen realiseerde ik me dat ik een code heb ontvangen op een e-mailadres waar geen ticketmaster-account aan gekoppeld is. Inschrijving idd wel moeten bevestigen via een link, maar daarna geen account aangemaakt. Vraag me dus wel af of die codes echt gekoppeld zijn aan accounts. Lees op insta ook dat de codes in Europa wel overdraagbaar waren (ook al zegt ticketmaster van niet) dus lijkt me alsnog wel het proberen waard.

1 like

Nummer 122 in de wachtrij!

1 like

Was je voor 10.00 al ingelogd? Stond nu niet in de mail dat je een half uur van te voren kon wachten.

1 like

Ik ben nummer 15016, maar denk dat ik inderdaad de fout heb gemaakt om pas rond 10u in de wachtrij te gaan staan.
Wachtrij beweegt ook weer net zo langzaam als vorige week

Ik stond toevallig al om 9 uur in de wachtrij, heb mn plek kunnen houden. Was er dus heel snel doorheen en heb 2x goede kaarten voor zaterdag.

Had al kaartjes(slechte plekken) voor donderdag. Dus nu ga ik zaterdag met mn zoontje van 6 die gek is op muziek en armbandjes dus dit leek me wel heel leuk voor hem.

4 likes

Mocht je ze in april kunnen verkopen :eyes:

Succes allemaa!!

Yes! Sta plekken voor de vrijdag! Zo blij mee.

4 likes

Ja, ik was rond 9 uur in de wachtrij gaan staan. Toen waren er iets van 2000 wachtende voor mij. Die werden wel binnen gelaten (want VIP tickets waren nog beschikbaar) dus om half 10 was ik 127. Ik kneep hem wel even. Maar gelukkig werd toen de wachtrij op pauze gezet. Zodat ze denk ik de nieuwe kaarten konden uploaden.

Wat een gek systeem eigenlijk, maar dan heb je het wel perfect getimed dat ie net voor jou gepauzeerd werd!

1 like

Ja ik had precies hetzelfde, vorige keer werkte het niet zo. Bij mij ging hij ook rond plaats 150 op pauze, dacht dat ze wel een random plek zouden geven maar bleef gewoon staan.

3 likes

De vorige post ging niet goed haha

Jeeeej staanplaatsen kunnen krijgen voor Coldplay in Düsseldorf! :sparkling_heart: Vorig jaar had ik zitplaatsen in Berlijn dus echt suuuuper blij dat het nu wel gelukt is.

6 likes

Nice! Mag ik vragen hoe ver in de wachtrij je stond? Ik ben begonnen op 87k en sta nu op 15k, maar betwijfel of er nog kaarten gaan zijn zo.

3 likes

Ik begon bij 48000 en toen ik aan de beurt was, was er nog super veel beschikbaar! Kreeg heel veel 1e en 2e ring zitplaatsen aangeboden en toen ineens staanplaatsen. Je kunt niet filteren op soort ticket dus het is de hele tijd pre sale code invoeren, aantal tickets selecteren en dan gaat het systeem zoeken op beschikbaarheid.

Ah okee, ik ben zo aan de beurt als het goed, ben benieuwd. Er is net een extra dag bijgekomen waar ik nu ook voor in de rij sta!

1 like

Ook gelukt! :star_struck:

1 like

Ik heb ook staplaatsen voor Dusseldorf :raised_hands:
Had met mijn 1.60 liever zitplaatsen gehad maar we gingen voor 4 kaarten en die waren bij zitplaatsen al niet meer bij elkaar te verkrijgen😬 dus ben benieuwd.

4 likes