Concertentopic

Oehh nice dat jullie er doorheen zijn! Heeft iemand toevallig nog een presale code voor Coldplay over?

1 like

Ik ook! Zo blij mee. Uur gewacht en had het toen eigenlijk al niet meer verwacht

1 like

Er word gezegd dat er vandaag weer concerten voor 2024 van Bruce Springsteen aangekondigd gaan worden en ik ben gewoon (wƩƩr) nerveus

3 likes

Oehhh leuk. Dit keer wil ik wel echt gaan!

Vanmorgen kwamen er weer Taylor Swift tickets online en na lang twijfelen toch gekocht! Wordt m’n eerste concert alleen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Wel echt een super goede plaats, vak 103 rij 2!

15 likes

Leuk, waar?

Amsterdam, 4 juli :slight_smile: Voor Gelsenkirchen had ik ook al tickets, dan ga ik samen met m’n vader haha.

4 likes

DE JONAS BROTHERS HEBBEN EEN CONCERT AANGEKONDIGD 🄹
My inner child gilt hierom

5 likes

Zit weer een beetje te kijken of ik binnenkort weer kaarten kan scoren. Welke plaatsen/ vakken in Ahoy zijn een beetje de moeite waard? Vind dat zelf altijd lastig haha, maar wil wel snel kunnen schakelen.

2 likes

Jaaa zo leuk!! Was in 2009 mijn eerste ā€œechteā€ concert hahaha, was daarvoor alleen naar K3 geweest. Heb niet echt vrienden die ook van de Jonas Brothers houden dus denk dat ik misschien maar alleen ga

5 likes

Ja same helemaal aan 't fangirlen haha! Ik ben in 2020 geweest toen ze in de Ziggo Dome stonden, maar dat vond ik zo’n slecht optreden dus twijfel of ik nu ga

1 like

Natuurlijk ga je want ze gaan alle albums langs!!!

1 like

Maar in dat insta filmpje hebben ze het over 5 albums maar ik kom zelf op 7 uit?? Of zullen ze it’s about time en die JONAS L. A. geheel over slaan? Ik wil please be mine en mandy enzo eigenlijk ook wel gewoon horen hahahahha

Wil eigenlijk überhaupt alleen de oudere albums horen haha die nieuwe muziek van hun vind ik meh

2 likes

Ik hoop dat ze idd die L.A overslaan haha

Als ik kijk naar hun albums op spotify kom ik op 6 uit, min die LA is 5. Ergens verwacht ik wel dat ze die overslaan.

Wat leuk en tof dat je alleen gaat!

Was de verkoop weer via Ticketmaster? Heb er helemaal niets over gezien of gehoord.

1 like

Was inderdaad weer via Ticketmaster, ik kreeg een mail dat er een beperkt aantal kaarten vrijkwamen. Kreeg de mail woensdagavond en ze gingen de volgende dag om 10.00 in de verkoop. Dit was trouwens al de tweede keer dat er weer kaarten vrij zijn gekomen. Ik heb het idee dat dit stoelen van de VIP-pakketten zijn die ze niet verkocht krijgen.

Zal ik het je laten weten mocht ik weer een mail krijgen dat er extra kaarten vrijkomen? Het waren beide keren trouwen wel alleen zitplekken van €200/€240 per stuk

1 like

De kaartjes voor Coldplay zijn trouwens nog niet definitief, hebben meer mensen daar last van? En enig idee wanneer dit definitief wordt? Word er een beetje zenuwachtig van :sweat_smile:

Hoe bedoel je niet definitief? Je krijg een paar dagen van tevoren pas de QR code!

Ohhh is dat gebruikelijk? Heb dat nog niet eerder meegemaakt, normaliter heb ik de kaartjes gelijk in pdf oid. Is dat om doorverkopen tegen te gaan ofzo?

1 like