Inderdaad om handel te voorkomen! Er is bij dit soort concerten altijd meer vraag dan aanbod dus ze proberen te voorkomen dat de tickets opgekocht en voor woekerprijzen doorverkocht worden.
Mijn favoriete band speelt op een festival in Duitsland. Ik heb verder niemand in mân omgeving die ook fan is. Daarom leek het festival me ideaal (want ook artiesten die hij leuk vindt) zodat ik samen met mân vriend kon gaan. Het kwam hem qua datum niet zo lekker uit en ik miste wat enthousiasme. Maar nu komt er nog iets tussen en baalt ie nog meer dus ik zei: fuck it, ik ga zelf wel. Ik weet namelijk ook dat ik gerust lang bij het podium wil wachten om vooraan te staan bijvoorbeeld, fangirl . Heeft iemand dit wel eens alleen gedaan? Want hoewel het me aan de ene kant chill lijkt, is het wellicht toch wat eenzaam?
Het kan soms eenzaam en awkward zijn maar ik denk dan er is echt niemand die op je let. Ik ga vaker naar concerten alleen omdat mijn vrienden de artiest niet goed vinden of omdat ze de kaartjes duur vinden of geen tijd hebben. Ik kies dan vaak wel staanplekken want dan kan ik lekker dansen.
Na heel veel moeite is het bij mij ook gelukt Dinsdag stonden er 119.000 mensen voor me in de wachtrij, donderdag 50.000. Na een uur was ik aan de beurt en heb ik in paniek twee kaartjes gekocht. Ik zag alleen dat ze in dezelfde sector zaten en keek niet goed genoeg blijkbaar want de zitplaatsen zijn niet naast elkaar
Vrijdag weer geprobeerd en toen begon ik met 4000 mensen voor me en had ik na 3 minuten twee zitplaatsen naast elkaar.
Nu heb ik dus 2 kaartjes over, weet iemand wat de beste manier is om de kaartjes door te verkopen? Ik weet dat het nu nog niet kan hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe dat het best werkt tegen de tijd dat het wel kan.
Wat fijn dat het nog gelukt is! Wellicht kun je ze tzt ook via ticketmaster doorverkopen?
Ik zou wel interesse hebben!
Ik heb ook interesse
Iemand die vandaag de presale van de jonas brothers probeerde? Dit ging zo immens snel. Vriendin was er binnen 3 minuten doorheen en echt alles was al meteen weg. Zelfs de zitplekken?
EDIT: toch nog gelukt!!! Dit was een hele rare ticketsale. Volgens mij ging er het eea mis bij ze. Maar het is gelukt
Ik ging nu pas proberen (was t vergeten), maar zijn nu nog steeds genoeg plekken?? Heb kaartje voor mezelf gekocht, wordt eerste concert waar ik alleen heen ga.
Mocht iemand trouwens de link van de presale willen ontvangen, stuur maar berichtje!
Jaa volgens mij ging er echt wat mis. Want om 10:05 was er niks meer. Zelfs geen zitplekken. We konden ook niet oo plattegrond kiezen oid. Op een gegeven moment kon ik op de plattegrond in diverse vakken wel zitplekken vinden, ook 3 naast elkaar. Maar toen ik 3 zitplekken selecteerde, stond er dat er geen beschikbaarheid was. Uiteindelijk na een half uur wilde we het al opgeven. Toen heb ik de pagina gerefresht en toen kreeg ik ineens toch staanplaatsen?
Ik heb echt totaal gemist dat er een pre-sale was! Balen Hoe kreeg je daar toegang tot?
Fingers crossed voor morgenochtend
Aanmelden voor de mojo nieuwsbrief! Als je een artiest zoekt met mojo presale kom je er vaak wel. Ik stuur je een berichtje, er zijn nog tickets!
Heb echt super goede 1e ring zit plekken nog tijdens de pre-sale kunnen kopen! Thanks @Tamara & @Vlek !
Veel plezier!
Vond de zitplekken wel bizar, eerste 4 rijen ofzo waren vip en betaalde je 200+ euro voor en ik zit nu voor 95 in vak 110 rij 6 dus echt 2 rijen hoger
Ja echt bizar joh! Ik zit zelf ook op de 6e rij
Wat is alles duuuur. Ik keek alvast bij ADE en zag een leuk feestje, prijs 70 euro wtf.
De prijzen hier voor concerten liggen wel een stuk hoger, maar dit ben ik niet gewend
Net een kaartje voor Simple Plan gekoct met Mayday Parade en State Champs als support acts. Alle drie bands die ik op mijn âwil ik live zienâ lijstje heb. En de kaartjes zijn ook best okĂ© qua prijs, 42 euro.
Sick
@Vlek @Nightingale & iedereen die ook naar de Jonas Brothers gaat volgend jaar: vannacht was t eerste concert van de 5 albums 1 night tour en
vanaf hier komen tour spoilers dus alleen openen als je wel dingen over de setlist wil weten
ze spelen schijnbaar meer dan 60 liedjes hahahaha omg, maar wel ook veel oude liedjes dus daar ben ik heeeel blij mee!! En vannacht kwam Big Rob zelfs dat stukje van Burnin Up meerappen, zo leuk.
Dit is overigens de setlist, ik ga er maar een afspeellijst van aanmaken zodat ik kan oefenen voor volgend jaar pb maar als je een link naar de playlist wil hebben
Jonas Brothers Concert Setlist at Yankee Stadium, The Bronx on August 12, 2023 | setlist.fm