Omg
Echt beschamend hoe blij ik ben Fly With Me er tussen te zien staan. Puber ik vond dat liedje ongeveer het meest romantische wat ik ooit gehoord had.
Zingt Kevin eigenlijk nooit meer mee? Of alleen de oude liedjes?
Volgens mij alleen beetje backing vocals, maar moet eerlijk zeggen dat ik ze al jaren niet meer echt volg haha. Moet nu maar weer eens verandering in komen.
Ik zit nu in een Jonas Brothers Facebook groep en daar staat de setlist op een andere manier in
de rest zeg ik voor de zekerheid maar in een spoiler
Maar ze lijken fly with me volledig te spelen! Er zijn best veel liedjes die ze niet volledig doen, die doen ze in een medley. Vind ik van de oudere liedjes wel erg jammer. Vooral Shelf en Still in love with you
Heb overigens een Spotify playlist gemaakt dus als je linkje wil, PB maar
OMG GOODNIGHT AND GOODBYE EN SOS .
Ik ga er niet vanuit dat Big Rob hier ook zal zijn, in amerika toveren artiesten altijd andere artiesten ergens vandaan tijdens een shiw. Maar zou wel leuk zijn als het op een scherm komt ofzo en we wel het geluid horen. Thanks hiervoor! Ik zou wel graag de link willen.
Graag!
Oeh zie een concert aangekondigd van Loreena Mckennitt (carré, 2 april 2024).
Oh gaaf! Ik ken niet alles van haar maar de nummers die ik ken vind ik super mooi (Dantes Prayer is favoriet). Lijkt me best cool om haar live te zien.
Ook nog een in Utrecht staat er op haar eigen site
OMG, Keane gaat weer touren! Die heb ik 15 jaar geleden voor het laatst gezien dus het wordt wel weer eens tijd.
Weet iemand wanneer ongeveer de data voor de terrasarrangementen van Andre Rieu online beschikbaar worden ?
Is dit een serieuze vraag?
Dit jaar in januari waren er nog wel een paar restaurants die een arrangement aanboden, maar de meesten al uitverkocht. Volgens mij wordt het serieus nu al aangeboden
Als ik op de site kijk staat dat er nog geen data bekend is voor 2024 maar hoorde onlangs van iemand dat het meestal in september is. Maar dacht misschien weet iemand het zeker.
@Jackie ja? Waarom verbaasd je dat? Omdat het voornamelijk klassieke muziek betreft? Het schijnt serieus een leuk feest te zijn.
Nou het is geen serieuze klassieke muziek, dan kun je écht veel beter naar het concertgebouworkest. Ben je mogelijk nog goedkoper uit ook denk ik .
Dat weet ik, maar voor de samenstelling met wie ik ga is dit precies genoeg.
@Sovereign lekker naar André Rieu gaan hoor!
Voor de rest: dat popliedjes op een viool en door een orkest worden gespeeld maakt ze geen klassieke muziek. Tegelijk speelt de beste man ook werken uit het lichte klassieke repertoire.
Gaat er nog iemand naar Rauw in Ahoy?
misschien! ik wacht op een wat goedkoper ticketswap kaartje. hopelijk heb ik geluk op de dag zelf
Ahh ja wij hadden gelijk al tickets gekocht, want niet nagedacht over dat in NL het niet zo hard zou lopen natuurlijk