Concertentopic

Gaat er nog iemand naar Fred again deze week?

Hoezee! In eerste instantie wilde ik in Amsterdam of Keulen, maar mijn vaste concertmaatje stelde voor om Brussel te doen, dat kwam qua planning net beter uit voor ons beiden. Het wordt mijn eerste keer Brussel. Zo’n zin om Keane weer te zien! :partying_face:

11 likes

Ik!!! Was de hele tijd aan het azen in ticketmaster op 2 stoelen naast elkaar maar zojuist is het gelukt. Heb er echt veel zin in, vond het op DTRH zó vet :star_struck:

4 likes

Oooh circe royal is ook een leuke gezellige zaal. Veel plezier!

2 likes

Dank! Ben heel benieuwd, op foto’s ziet het er prachtig uit in ieder geval.

1 like

Olivia Rodrigo komt volgend jaar naar Amsterdam maar gaat ook met zo’n registratie werken

1 like

Oeeh wat leuk! Ik heb er ook zo veel zin in! :man_dancing:t3:

Heb me net aangemeld. Weet niet zeker of ik ook echt wil gaan, vond Sour niet mega goed behalve een paar nummers maar Guts vind ik top.

Ik wil ook zoooo graag naar Fred Again maar het is echt niet te doen qua tickets joh :pleading_face:

Check af en toe ook de ticketmaster site of er daar weer doorverkoop kaartjes vrij komen. Ik kwam voor een ander concert er bij Ticketswap echt niet tussen maar verschenen dasr soms weer plekken vrij :slight_smile:

1 like

Voor 1 stoel komen er wel de hele dag door tickets vrij! Maar als je 2 naast elkaar wil of een zaalticket: die zijn schaars. Maar m’n tip is om het via de browser te doen en niet de app! In de app zag ik de hele tijd niks verschijnen

@Anna88 deze tickets gaan alleen via ticketmasterC niet via ticketswap

3 likes

Ah shit, dan helpt dat ook niet.

2 likes

Ik heb gisteren kaartjes gewonnen voor Olivia bij Q!

27 likes

Ik heb me ook geregistreerd maar ben echt een beetje bang dat ik daar een beetje uit de toon ga vallen tussen alle tienermeisjes? Ik ben 26 dus helemaal niet zo oud maar toch haha.

3 likes

Zijn er hier meer mensen die via Spotify een presale code hebben gehad voor Keane maar waarbij geen tickets kunnen worden gevonden?

2 likes

Ja hier ook

1 like

Gek! Kan me haast niet voorstellen dat het na een half uur al was uitverkocht?

Neeeee gewoon gaan als je wil! Ik ben vorig jaar geweest en ik ben 30+. Toen was het publiek super leuk en iedereen is toch gewoon met zichzelf bezig hoor.

3 likes

Haha nee denk dat het wel mee valt! Ik ken veel mensen van mijn leeftijd (31) die zich ook geregistreerd hebben!

2 likes

Voor welk concert probeer je precies te boeken?
Gisteren heb ik al geboekt met een code en waren er ruimschoots kaarten voor Brussel, Keulen en Amsterdam beschikbaar.