Amsterdam! Ik kreeg de code pas vanmorgen via Spotify.
Ah oke. Hopelijk lukt het je nog!
Ja ik blijf het proberen vandaag en anders via de reguliere sale morgenā¦
Yesss sta nu in de rij
Iemand interesse in kaartjes voor de jeugd van tegenwoordig in Ahoy? Ik heb ze te koop staan via guts
Wil je naar De Jeugd Van Tegenwoordig - AHOY RTM / ZA 28 OKT op zaterdag 28 oktober 2023 20:00 in Rotterdam Ahoy, Rotterdam? Mijn tickets zijn te koop via GUTS. GUTS Tickets
Mocht iemand zān kaartje voor Raye kwijt willen voor Paradiso in november hou ik me aanbevolen! Bij Ticketswap ben ik elke keer te laat.
Fred was vettt! Echt leuk ook dat ie āweāve lost dancingā speelde, want ik las op reddit dat hij die bij heel veel steden niet heeft gedraaid. Wij stonden op het 2e balkon vooraan, eigenlijk vlakbij het podium dus dat was heel nice!
Fred was heel leuk, superleuke mensen ook om ons heen
Pff ik probeer kaarten voor Keane in Amsterdam te scoren maar om 10.03 kreeg ik al de melding dat de kaartjes die ik had geselecteerd niet meer beschikbaar waren
Ja same! Nu wel āerdoorā maar er lijkt niks meer te zijn
Waardeloos he. Zou er dan al zoveel in de presale verkocht zijn? Ik hoop stiekem op een extra datum want in Keulen en Brussel zijn die wel aangekondigd
Ja echt heel stom. Zou kunnen van die presale⦠zat ook al te denken aan Keulen idd, dat is voor mij ook nog op prima rij-afstand
Ik was erdoor ik had kaarten, maar ik was wat verward door de staplaatsen (wou zit, mag niet lang staan) en toen was alles al weg ik zit ook te wachten op een extra datum maar dan zou dat nu wel bijna moeten komen
Ja ik stond helemaal vooraan was echt mega vet!
Ik heb mij ook geregistreerd. Ik ben behoorlijk verslaafd geraakt aan haar nieuwe muziek.
Waren er nog meer bij de sugababes vanavond???
Ik vond het zooo leuk en iedereen was aan het meezingen. De sfeer was echt top!
Wacht die zijn weer bij elkaar en touren weer?! Wat cool! Dat wist ik helemaal niet haha maar zie dat ze morgen ook weer in Paradiso staan. Ga eens kijken, mits geen mobiele ticket, er een kaartje te scoren valt morgen. Thanks voor de tip.
Ik hoop nog steeds at er trouwens doorverkoopkaartjes voor Blink 182 en Madonna (laatste al eerder gezien en vond ik heel tof) verschijnen die niet halve orgaandonatie vereisen aan kosten
Wat leuk! Ik ga morgen!
Jahaa ik was er! Vond het echt leuker dan verwacht, sfeer was inderdaad echt top. Wel iets korter dan verwacht (ruim een uur), maar goed ik moest nog een stuk met de trein dus prima