Concertentopic

Welp, niks op Ticketswap en geen puf om toch maar naar Amsterdam en Paradiso te racen nu in de hoop dat er iemand daar nog een kaartje heeft zoals een paar jaar terug met de Manic Street Preachers. Jammer maar hopelijk komen ze nog terug als het nu uitverkocht is dus voor zij die gaan vanavond: heel veel plezier!

Jaa wat leuk ik ben er nu! Heb er zin in en ben benieuwd! :blush:

Als mensen me zien: saaie spijkerbroek met zwarte top en wit uniqlo tassie om op de trap bij de bar rechtsachter🙋🏼‍♀️

2 likes

Haha waitlisted voor Olivia :sob: wat stom zeg. Ik snap het systeem maar wel balen zo.

3 likes

Ik ook :sob::sob::sob: stom

1 like

Heb je het leuk gehad? Ik miste wel wat nummers maar heb echt genoten! Ze zingen echt mooi live. Heb helemaal zin om 00’s kleding te gaan dragen ook. Wijde broeken en hoge Spice girl-schoenen.

4 likes

Ik ook voor Amsterdam maar had ook aangemeld voor Antwerpen en daar wel een code gekregen!

2 likes

Was ook vanavond bij de Sugababes en vond het helemaal geweldig! En ze zongen goed ook.

Aah welke miste je? Ik zei tegen m’n vriendin, beter komen ze nog even terug voor Freak Like Me, Round Round én About You Now and thats exactly what they did! :heart_eyes: vond het fantastisch!`

1 like

Nee ik zeg het eigenlijk niet goed. Ze zongen ook een aantal nummers van andere artiesten maar ze hebben genoeg repertoire om oude liedjes van zichzelf te zingen. Alle grote hits hebben ze wel gedaan ja! En idd leuk dat ze nog terug kwamen voor die laatste nummers.

2 likes

Dit zeiden een vriendin en ik ook, meteen zitten zoeken thuis op cargobroeken :joy: Ik vond ze er uitzien als bratz-poppen, zo mooi!

3 likes

Oh jaaa inderdaad :star_struck:

1 like

Iemand die een presale code heeft voor jason derulo?

Ja ik vond het heel leuk en vooral Keisha kan echt bizar goed zingen zeg! zij is echt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Zonde dat ze die onbekende liedjes allemaal achter elkaar deden, maar verder heel leuk!
Vond het ook zo grappig dat ze van die corny (sorry if you disagree) danspasjes hadden steeds, echt heerlijk.

Ik verstond er trouwens niets van als ze gewoon praatten, jullie wel?

4 likes

Wat voor onbekende nummers deden ze gisteren? En @ZusjevanJoost jij had het ook over nummers van andere artiesten?

Ik vond de danspasjes trouwens heel leuk! Zo subtiel maar wel over nagedacht.

Ze deden iig hun nieuwe nummer en iets (Flatline geloof ik) uit de ‘MKS’ tijd, en Flowers van Sweet Female Attitude.

Ik vond alleen dat de muziek soms wel echt de microfoons wat te veel overstemde.

1 like

Kreeg net een email dat ik van de wachtlijst voor Olivia af ben maar elke keer als ik de rij probeer staat er dat mijn email adres geen toegang heeft :sob:

1 like

Ik sta nu op plek 2000 in de wachtrij van de echte kaartverkoop (had gister al een code gekregen). Gaat echt traag

1 like

ik sta op 4824, duurt lang :melting_face:

Oh wat stom! Kreeg je die email gewoon ineens? Ik hoop dat ik hem ook nog krijg.

Ik las op Twitter dat de Belgische en Nederlandse kaartverkoop helemaal mis is gegaan. Je kon dus blijkbaar via de TM website vrij gemakkelijk de wachtrij omzeilen en vervolgens zonder code kaartjes kopen. Best zuur voor iedereen die gewoon braaf in de wachtrij stond :sweat_smile:

3 likes