Ja, vraag me nu af of die per ongeluk te vroeg gestuurd is aangezien de verkoop nog niet lang begonnen was; kan me niet voorstellen dat iedereeen die wel geselecteerd was al door de wachtrij is.
Hoe gaat dit ook fout, het is niet alsof ze dit niet eerder zo gedaan hebben…
Oh hoe dan, want mij lukte het niet? Hahah
Wow echt? Verklaart wel waarom de wachtrij zo traag ging. Het is mij uiteindelijk wel gelukt voor Amsterdam!
Je moest via de TM website naar de artiestenpagina van Olivia Rodrigo en dan kon je een dag kiezen en vervolgens kwam je er schijnbaar gelijk in! Dus niet via de ticketlink. Weet niet of het nu nog werkt
en @paraplu jaa volgens mij gebeurde dat tegelijk! En niet dat het één minuutje was, maar echt de hele verkoop lang vgm
Oh ik had het zo al eerder geprobeerd, maar miss was het probleem toen al opgelost!
Ah kom er nu eindelijk doorheen. Goedkoopste optie is £197, das meer dan ik voor Taylor heb betaald
Dat zag ik ook en toen heb ik de wachtrij verlaten om gewoon via Ticketmaster tickets te kopen
Kaartjes gekocht voor Jason Derulo en James Arthur . ZIN IN!
Ik ga morgen naar Ben Barnes, ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn. Hoe dan ook geen straf om naar te kijken.
Oeh ben barnes
Oh zingt hij nu??? Wat leuk!! In de stardust tijd waren ik en mijn zusje mega fan!!
Mocht iemand een pre sale link hebben voor Kane, let me please know
Op hun eigen website kun je ze al kopen (je komt dan bij de ing presale)
Wooow mega bedankt voor de tip!! Ik heb net kaarten kunnen kopen
Bedankt! Ik heb ook gekocht.
Ik heb ook kaarten gekocht. Ik ben eigenlijk kamp hate it, maar mn man is kamp love it, dus ga voor hem mee. We hebben gister ook die docu zitten kijken en ik zei nog tegen mn man dat ik de muziek best leuk vind, maar die stem van Dinand trek ik slecht. Dus vandaar dat ik toch wel mee wil/ga.
Ik zit juni 2024 bijna een week lang in de ziggodome want ik heb zowel kaarten voor beide Anouk concerten als tickets voor Kane. En ik heb er nu al zoveel zin in.
Echt zo bedankt, nu heb ik ook tickets voor Kane