Concertentopic

Dat was bij Lana Del Rey ook! Er hing echt nog een zielige shirtje, verder was alles al weg en alsnog stond de rij tot om de hoek, echt bizar

1 like

Ik heb op het laatste moment nog tickets gescoord en had boven verwachting goed zicht. Ik was wel omringd door Engelsen trouwens. Ik kende niet alle liedjes maar vond het wel een gave show!

@wompie ja zo cringe he ‘hij zei anal hihaho’ en die mom-jokes :sob:

3 likes

Ik heb me wel vermaakt maar wat een publiek soms, ze werden boos als je langs ze wilde, boos als je ergens ging staan want “wij staan hier en nu sta je voor me”, en toen mensen gingen moshen in circle pit werden ze ook boos :joy:

Er was hard en slecht geluid. In ieder geval waar ik stond. Geen idee hoe het klinkt achterin de zaal. Maar goed heb me wel vermaakt op zich omdat ze er wel een showtje van maken met die props en vuurwerk etc ook al kon ik vaak niks zien :+1:

fotos

10 likes

Heh zonde! Dat is natuurlijk wel erger bij staplaatsen. Ik had ook wel zwaar onderschat hoeveel fans blink 182 eigenlijk heeft? Dat zij het ook echt willen zien? Want bij de wc en bar vond ik het juist wel chill.

Wij zaten nog te lachen dat er zo’n laffe pit was, maar dat verklaart het😂 Wel lame als je staplaatsen hebt je niet eens de pit accepteert.

Geluid vond ik wel ok. Wel drum erg hard tov van gitaar.

@Zonnestraaltje ja die waren het ergst idd🙄 maar ook van die pizza party enzo. Ha ha ok. Jij zat denk ik niet zo ver van mij trouwens (ik vak 102)

4 likes

Oh ik ben jaloers!! Ik heb geprobeerd voor Afas rickets te krijgen maar ze waren ZO snel uitverkocht had ik niet gedacht! Ben gelukkig al in 2020 geweest maar baal nog steeds want ze zijn zo fantastisch live. Heel veel plezier iig, ik hoop nog op ticketswap

6 likes

Ja de random mensen die ik toevallig aansprak of mij iets vroegen waren ook allemaal Engels. :rofl:

1 like

Ik vond het geluid op mijn zitplek wel prima en vond dat ik nog veel kon zien ook. Achteraf zeker geen spijt van dat ik zitplek had.

@wompie De puberopmerkingen en bewegingen van Tom horen gewoon bij blink-182. Ik vond het juist leuk want ze hebben zichzelf nooit mega serieus genomen en dat heb ik altijd leuk gevonden aan ze.

Jep dit was mijn halve leven wachten waard. :heart:

4 likes

Klopt, daar zat ik ook!

@Fenayi : ik heb dit vroeger nooit echt doorgehad denk ik, wel dat ze sarcastisch waren (bijvoorbeeld de parodieën in All the Small Things) maar dit is gewoon niet helemaal mijn humor denk ik. Gelukkig doen ze geen comedy :sweat_smile:

Mark en Tom blijven stiekem altijd jongetjes van 18. Volgens mij hebben ze Travis bij deze show niks laten zeggen? Of ik heb niet opgelet.

Ik heb hem niets horen zeggen inderdaad, hij ‘hing’ alleen maar wat rond (bdum tss :drum: )

2 likes

Mocht iemand naar één van de vandaag aangekondigde concerten van Racoon willen, ik heb een link voor pre-sale.
Stuur maar een PM als je wilt.

Vaak maken ze zo’n flauwe grap van kijk Travis kan ook praten.

2 likes

Heeft er iemand twee (of meer) kaarten te koop voor Jungle in november?

Ik heb een poos terug de memoir Travis gelezen en van wat ik me herinner is dat hij zichzelf zo op het drummen stort praktisch geen energie meer overheeft om te socializen zoals Mark en Tom dat wel doen. Zo jammer dat ik ze weer gemist heb maar was pas laat thuis en dan nog een kaartje proberen te scoren + Ziggo? Helaas pindakaas voor mij maar via jullie verslagen toch mee kunnen genieten dus thanks daarvoor :slight_smile:

1 like

Meer dan hey zegt die ook niet hoor haha.

Ik ga vanavond naar Fall Out Boy. Echt zoveel zin om nostalgisch mee te blèren.

19 likes

Jaaa ik ook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh jaloers, veel plezier!

3 likes

Was leuk! Vond ze wel een beetje routineus spelen. Maar de hitjes waren lekker en het decor was heel vet.

3 likes

Ik ga vanavond naar fall out boy in Brussel! Nagels zwart, checkerboard vans en streepjes shirt liggen klaar! Heb ze nog nooit live gezien dus ben benieuwd

7 likes