Concertentopic

Ik heb kaartjes voor Soulwax :partying_face: :older_woman:t3: :mirror_ball:

7 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Zijn er meer mensen gister naar The National geweest en wat vonden jullie ervan?

1 like

Ik ben geweest en ik vond het echt fantastisch! Matt was goed bij stem, had er duidelijk zin in en ze hebben zo lang gespeeld! Goeie afwisseling ook van het nieuwe album en oudere nummers. En dat einde was magisch :heart_eyes:

Ben jij ook geweest?

2 likes

Zijn er meer mensen hier die zondag naar blink-182 gaan? :heart_eyes: Ik heb er echt zoveel zin in!

3 likes

Ja ik was er ook, vond het mooi maar ben niet zo lyrisch als de meeste recensies. Waar ik zat vond ik het geluid vrij schel. Ik ben na weird goodbyes weggegaan om de drukte voor te zijn, maar ik hoorde al dat het nog een tijdje doorging. Wel veel waar voor je geld zo’n lang concert.

Yes! :smile: zin in

Ik ben nog nooit in ziggodome geweest. En Ajax speelt smiddags. Hopelijk niet te druk en hectisch, we komen met de auto….

2 likes

Is ook mijn eerste keer Ziggo Dome.

3 likes

Heb je al een parkeerplek gereserveerd? Dat kan ik wel echt aanraden

2 likes

Ga ik ff achteraan! En vriend van me was bij The National daar en zei dat hij makkelijk bij p2 kon parkeren en denk niet dat hij gereserveerd had maar kan met ajax ook dat het wel wat drukker is. Ga het even uitzoeken.

2 likes

ParkBee heeft ook fijne opties, succes!

3 likes

Al vaker hier gezegd, maar ik heb nog nooit van te voren een parkeerkaart gekocht, ook niet als er ook iets in de afas en/of arena was en ik heb nog nooit niet kunnen parkeren.

Ik weet niet wat een parkeerkaart kost, maar als je naar een van garage gaat is het (uit mn hoofd) 15 euro tijdens evenementen. Ik ga altijd naar P5. Ik ben ook niet iemand die extreem vroeg aanwezig is bij een concert, dus kom meestal wat later aan ook en ook dan geen problemen.

2 likes

Dat klinkt goed!

Jaaa, echt zin in! Het voorprogramma is één van m’n favoriete bands dus dat die samen met Blink optreedt is voor mij echt perfect. Aanrader dus :smile:

1 like

In Antwerpen was het echt zo leuk en goed en fijn en :heart_eyes: Veel plezier!!

2 likes

Het is echt een beetje afhankelijk van of je vroeg heen gaat of niet inderdaad. Als je vroeg heen gaat kan je denk ik wel beter/net zo goed een parkeerkaart van tevoren kopen. Laatst bij 50 cent kwamen wij om half 8 aan bij de parkeergarage van de ArenA. Kosten om uit te rijden was iets van 13/15€, en een parkeerkaart kost iets van €30/€33 ofzo.

Het ligt ook aan het evenement en of Ajax speelt. Het is namelijk niet altijd mogelijk om in de Arena te parkeren zonder vooraf een parkeerkaart te kopen. Ik vind P2 altijd een fijne parkeerplaats. Het is dichtbij de Ziggo Dome en altijd wel plek, ook als je later komt. Je hoeft hier ook niet van tevoren te reserveren en kost 15 euro.

Ik ken ze niet tbh haha.

Bij die garages kan je tijdens evenementen een speciale evenementen kaart bij de betaalautomaat halen en die kosten 15 euro. Hoef je niet van te voren te reserveren en nog nooit gehad dat ik die kaart niet kon kopen.

@Nashville ik parkeer zelf nooit bij de arena of P2, altijd P5 en heb nog nooit gehad dat ik er niet in kon rijden of van voren heb moeten reserveren.

Edit: Zie nu op de website van qpark dat het evenementen tarief verhoogd is naar 20 euro.

Evenemententarief

Parkeren tijdens evenementen in Ziggo Dome, AFAS Live of ArenA.

• Evenementen: € 20,-
  • Verloren kaart: u betaalt voor de tijd die u geparkeerd stond. Als uw kenteken niet te scannen is, betaalt u 3 keer het dagtarief.

Let op: het evenemententarief is geldig vanaf 4 uur voor de officiële starttijd van een evenement tot 2 uur na het evenement.

Mooie prijsverhoging van ruim 30% haha. Bij P2 en P5 is vooraf reserveren inderdaad niet nodig. Je kunt daar altijd inrijden. Het ging om de Arena. Daar kunnen ze je weigeren als je niet van tevoren een kaart hebt gekocht. Zeker als er meerdere evenementen zijn in het Arenagebied.

1 like