Ik kan me voorstellen dat je twijfelt, maar de drempel is heel laag iig. Hopelijk is het snel weg. Nee ik heb vanmiddag gebeld en kon vrijwel meteen terecht.
Ik heb de uitslag dus al binnen, super snel binnen 24 uur. Geeft wel aan dat het een stuk rustiger is met testen nu. Hij was negatief trouwens.
Gelukkig is het negatief! Word je trouwens tijdens werktijden gebeld of kan het ook in de avond? Ik heb namelijk vanmiddag getest.
Ik denk gewoon de werktijden, maar zeker weten doe ik het niet. Hopelijk word je morgen gebeld met een goede uitslag!
Haha ja dit, staat daar een tube meuk die ik juist niet kocht want niet genoeg alcohol.
Ik had er laatst een bij een winkel en die meurde als een malle. Ik heb nog een paar keer toen ik thuis kwam mijn handen gewassen en toch rook in elke keer die ranzige handgel.
En sinds het ikea verhaal ben ik ook geen fan om zomaar ergens wat in een winkel op mijn handen te doen.
Dan kun je wel je eigen gebruiken.
Ik heb dat laatst ook gedaan. Ook een nare geur gehad bij iets van de winkel. dus ik kan mijn eigen mee en dat was tot nu toe overal goed.
Er zouden toch per 1 juli indien mogelijk nog meer versoepelingen komen? Dacht dat Rutte dat aangaf in de laatste persco maar kan er niks over vinden.
Sportscholen en sauna’s gaan 1 juli ook weer open!
In sommige winkels moet je nu zelf de karren of mandjes reinigen. Dus iedereen moet de flacon met schoonmaakspul pakken + een microvezeldoekje pakken en daarmee kar of mand schoonmaken.
Wat is ‘viezer’?
- Flacon met schoonmaakspul
- Microvezeldoekje
- Kar of mand
0 stemmers
Nou aangezien een klein percentage positief is,lijkt mij het onbegonnen werk om alle mensen met een negatieve kweek te informeren.
Hmm ja ik vind het dubbel. Ik begrijp het vanuit het verhaal van @Eddie, maar er gaan nu zoveel mensen testen die geen klachten hebben waardoor er dus een piek is ontstaan.Ik hoop dat wanneer er sneller duidelijk is of je positief of negatief bent dat wellicht het beleid dan ook meer nageleefd wordt omtrent het informeren.
Echt van alle mensen die begin juni getest zijn had echt niet iedereen klachten. Ik zal morgen even zoeken of ik daar een bron van heb.
Edit: ik weet iig dat er ook veel mensen zijn gaan testen om " het uit te sluiten".
En iedereen die dit logisch beredeneert weet dat dat niet zo werkt, maar dat krijg je niet iedereen uitgelegd. Tevens is het natuurlijk eenvoudig om telefonisch te zeggen dat je klachten hebt.
Shit kan ik me nog bij een random groep aansluiten? Ik heb nog nergens geprotesteerd
Ik ben er heel blij mee dat zoveel mensen de laatste jaren gebruik leren maken van hun demonstratierecht, waardoor het niet meer zo’n anarchistisch karakter heeft maar iedereen kan gaan begrijpen waarom mensen de straat op gaan.
Edit : want stukje persoonlijke mening die niet relevant was verwijderd
Het protest van mensen die nog nooit hebben geprotesteerd. Wij eisen ook spreektijd op het malieveld!