tegengeluid
huidhonger
springplank
klankbord
allemaal woorden die verschrikkelijk zijn.
tegengeluid
huidhonger
springplank
klankbord
allemaal woorden die verschrikkelijk zijn.
ja zag het ook net. Vind het echt wel zorgwekkend hoe die cijfers steeds maar weer toenemen. Hopelijk helpt dit een beetjeā¦
Test was weer negatief gelukkig. De vrouw van de GGD begon eerst allemaal vragen te stellen over of ik al gebeld was of ik in contact was geweest met een besmet persoon, of ik in een risicogebied was geweestā¦ik werd even zenuwachtig en toen zei ze āmaar je bent negatief getestā
Ik heb hier wel een beetje mixed feelings over als ik zie hoe verkeerd mondkapjes worden gedragen in het OV in Rotterdam
Morgen zouden we naar twee vrienden gaan (twee uur rijden in totaal) en 1,5 meter afstand houden. Nu zijn er vier anderen uit genodigd, waardoor niemand die afstand kan houden.
We hebben afgezegd en nu zijn onze vrienden boos en vinden ze ons kinderachtig.
Ben helemaal chagrijnig.
Ik las dit op een terras en ben gelijk maar mondkapjes gaan halen, aangezien ik anders volgende week niet meer naar buiten kan.
Heb tot nu toe nog geen mondkapje op gehad dus ben benieuwd. Was bang dat ik anders dit weekend al niks meer in de buurt kon vinden.
Dit had mijn man ook?! Snap niet waarom ze die vragen dan pas stellen en ook voordat ze de daadwerkelijke uitslag geven?!
@anon89918470 Iemand vertelde me laatst dat ze zich had laten testen en dat de vrouw die de test af nam zei dat ze toen ze net begonnen met testen, eerst de uitslag gaven en daarna vragen stelden maar super veel mensen hingen gelijk op. Ze kregen dus vaak niet eens de kans die vragen te stellen en die zijn wel belangrijk dus nu stellen ze de vragen eerst en dan pas de uitslag.
Waar halen jullie goed passende (wasbare) mondmaskers? Heb er nu 3 gehad, maar 1 te groot, ander te klein, en de laatste zat goed bij mij oren, maar sloot verder totaal niet aan.
Ah OkĆ©, maar het is toch logischer deze vragen te stellen voordat iemand de test doet? Dus dat dit telefonisch wordt afgenomen als iemand zich aanmeldt om te testenā¦
Ah okƩ, maar het gaf me niet echt een fijn gevoel
Wel lomp dat mensen blijkbaar zo snel ophangen.
Denk dat voor fng de corona een laatste push is geweest richting faillissement. Als ik het zo lees hebben ze het nu voor BE gevraagd en in NL voor uitstel van betaling.
Ik zag een instastory van Christina Curry, deze:
Ook vet kut als veel mensen denken ja laten we nĆŗ van alles doen want nu kan het nog. Ja als je dat denkt en nu geen afstand houdt en met iedereen knuffelt gaat dat idd gebeuren. Dat komt niet door de overheid, maar door jezelf domme kut met je āgenieten van augustusā
paradigm shifts, wat dat in deze context ook maar mag betekenen.
Gelukkig, mijn test was negatief!
Lol toen was ze zeker nog niet zo wakker als nu
Ik zag trouwens onder dat stuk op fb ook allemaal dingen over muilkorven zoals
Mooi ā¦je zal mij niet meer op die plekken zien. Ik weiger die muilkorf in openbare buitenruimtes te dragen
Waarom die veel te intense vergelijking zeg jezus
Ze gaan dus niet meer naar de stad? Of de markt?? Is dat net zoals Ze de Hema kapot gingen maken toen zwarte piet daar niet meer oke was?
Gamma, donker blauwe.
Ik vind ze goed zitten!!
Vraag me af wanneer een masker in de supermarkten verplicht gaat wordenā¦
Ik ben nu in IJsland en het was echt alsof corona niet bestond, gaf zelfs per ongeluk de ouders van mān vriendin 3 zoenen omdat ik het helemaal was vergeten
Maar nu zijn er toch wat cases (max 4 per dag de afgelopen dagen) en zijn de maatregelen direct aangescherpt: een festival waar we heen zouden gaan is gecanceld, max 100 mensen binnen en 2 meter afstand houden is weer verplicht. Hier reageren ze dus echt snel met maatregelen voor mijn gevoel.