Haha ik had echt niet gedacht dat er zoveel details in die achtergrond zaten.
Klopt ben het er helemaal mee eens
Ik heb momenteel zoveel werk ik voel mij er gewoon bijna schuldig over
Mensen hebben bewondering voor mij omdat ik in de zorg werk (zelfs 76 deze week) maar ik bevind mezelf in zo’n luxe positie
Ik durf niet meer op mn aandelenrekening te kijken, laatste keer twee dagen geleden was ik 3000 euro kwijt. Mn ouders nog vele, vele malen meer.
Pff heb nu elke keer als ik in de supermarkt kom dat mensen totaal geen afstand houden en vrolijk staan te rochelen en te hoesten terwijl er ook ouderen rondlopen. Vind dat echt zo egoïstisch
Groepsimmuniteit, hints in de achtergrond… was dit maar het extra seizoen van WIDM.
hahaha dit was precies wat bij onze online vergadering gebeurde, iedereen ff zn huisdieren showen
Is deze hier al gedeeld?
Ze gaan dit nu waars testen bij mijn vader! Fingers crossed dat het helpt
Je bent het pas kwijt als je nu gaat verkopen Niet naar kijken is nu de beste strategie. Relax, het komt goed. En als het goed is heb je er geld in gestoken dat je op korte termijn niet nodig hebt.
Ik hoop dat het werkt en hij snel weer beter is!
Wij drinken met vrienden die thuiswerken elke dag even samen ‘koffie’ via skype. Werkt best goed, voel me gelijk wat socialer
Graag!
Vind dit mega brutaal als ik eerlijk ben. Voor het zelfde geval mis jij ook een groot deel van je inkomen.
Mijn gastouder vertelde ook dat ik gewoon MOEST betalen op een hele rare toon. Terwijl ik contractueel gezien alleen voor de eerste week had gemoeten en voor de overige weken niet. Was sowieso wel van plan gewoon te betalen omdat wij ook gewoon 100% van ons inkomen houden. Maar stel ik had zelf een groot deel gemist en in zwaar weer gekomen had ik daar misschien wel anders in gestaan. Maar ik vind dat dwingerige zelf een beetje naar.
Oke leuk!! Ik zit niet in isolatie maar zou ik wel willen
Aangezien er niet meer online besteld kan worden, wordt er voor onze cliënten (10) ook in de winkel gekocht, lijkt waarschijnlijk ook op hamsteren.
Ja ik kan het echt aanraden! Kan zelf slecht tegen de hele dag tussen 4 muren zitten maar even met wat anderen praten en samen (online) je koffie drinken (alsof je dus met collega’s bij de koffie automaat staat) werkt al zo goed merk ik, ben gelijk opgewekter en het breekt de dag een beetje. We gaan het ook inzetten voor de vrienden die alleen wonen en zich juist tijdens het koken/avond eten eenzaam voelen, dus dan gaan we met wie wil online samen eten
Voel me voor het forum te onbekend om het te organiseren (en al was ik hier bekender dan was ik wrs nog steeds te verlegen) dus hopelijk pakt iemand anders het op
Mijn vriend moeten beide thuis werken. Nu is ons appartement niet groot genoeg om beide comfortabel te werken. Dus een zit op de bank en de ander aan de eetkamertafel. Heeft iemand al een goede oplossing gevonden? Ik krijg bijna zin om een douche gordijn op te hangen in het midden van de woonkamer.
Heb nu al zin in (als m’n hoest weg is) boodschappen doen en als iemand dan te dichtbij komt in de rij “AFSTAND!!!” te schreeuwen
Aanrader is de app Downdog. Is nu een tijd lang gratis en je kunt je level op beginner zetten. Ik ben nu al iets minder stijve hark hier door😁.
Hier hebben we op de slaapkamer maar snel iets in elkaar geflanst. Ik mag ivm privacy niks horen dus dat is de enige oplossing
Dat doen we al We hebben ook veel skype calls dus dat werkt ook niet echt lekker. @mercurysummer ooh dat lijkt helemaal shit haha. Wie is er naar de slaapkamer verbannen? Er mag trouwens wel een hr boek komen over hoe je tijdens een quarantaine je werk nog naar behoren kan uitvoeren.