Coronavirus #2

Dit lijkt wel goed nieuws in economisch opzicht. Ook voor oproepkrachten en nul-urencontracten dus.

6 likes

M’n ouders zijn op vakantie (vertrokken voor de hele shit storm) komen volgende week terug (georganiseerd). Ze maken zichzelf niet druk, ik ook niet, m’n oma wel. Ik hoor 't allemaal wel, wel super fijn dat je voort overal wel WiFi hebt qua contact leggen

haha wow zet het wel even mooi in perspectief! Hoewel dit natuurlijk nog ‘maar’ het begin is :grimacing:

Ik denk dat er in België ook een lock-down komt.

1 like

Ik had geen verwachting qua aantal en weet ook niet hoeveel er in totaal zijn maar 50.000 dat klinkt echt als heel veel.

Ze bekijken t hier ook per dag idd.
Ze formuleerden t ook wel als in; we doen meer dan wat het rivm heeft aangeraden.
Ik snap t ook allemaal wel. Alleen er zijn bij ons al zo weinig mensen over dat we misschien alleen daarom al dicht moeten.
Hopelijk komen er bij jou binnenkort ook wat meer aanpassingen waardoor je prettiger kan werken als t dan toch moet

Jeetje, wat rot voor je :frowning:

1 like

Echt sommigen mensen.Vandaag vertelde een collega dat bij haar man op het werk iemand dus positief getest is op corona.Vervolgens is hij naar zijn werk gegaan om te vertellen dat hij de komende tijd niet komt werken omdat hij het virus heeft.Niet te geloven.

9 likes

Pfff vrijdag door het corona een belsessie met mijn psychiater. Vind dat helemaal niet chill :sweat:

Iemand nog wc papier nodig?

16 likes

nu bij het coronaspreekuur op de NOS vertellen ze meer over dat soort consulten! Over het algemeen wordt het ervaren als positief en bereikt de psycholoog ook echt de patient.
In tegenstelling tot wat ze hadden verwacht dus eigenlijk.

Rond 18.40u persconferentie over de financiele maatregelen.

De ballentent gaat dicht!! Rip @Oprah

Wauw… :thinking: wtf denk je dan

Bij mijn vriend moeten ze solidair naar kantoor komen mits ze niet verkouden zijn, etc.
Om solidair te zijn voor de collega’s die niet thuis kunnen werken. Ik vind dat een bijzondere uitspraak van een werkgever…

Ik denk dat het voor sommigen wel werkt, maar ik ga er heel slecht op als ik iemands gezicht niet kan zien. Ik kijk het aan en anders zeg ik dat ik wel wacht tot ik haar in het echt kan zien

4 likes

Mijn behandelaar werkt op dit moment met videobellen, zou je dat wel prettig vinden? Dan is dat misschien een optie.

ik zit sinds vandaag officieel in quarantaine :+1:t2: vandaag bericht gekomen dat het buurdorp 15km verderop in quarantaine is, en iedereen die daar geweest is de afgelopen 14 dagen, in quarantaine moet. nu ben ik daar vorige week zaterdag geweest (8 maart) dus gelukkig al een heel eind met m’n 14 dagen. heb gelukkig ook 0 klachten dus dat scheelt ook! wel gek want ik ben daar met heel veel collega’s en vrienden geweest en die zitten dus nu ook allemaal thuis, raar idee

1 like

Geen idee of ze dat doen. Misschien zegt ze dat wel en dan zou dat wel iets fijner zijn

1 like