Coronavirus #2

Persco over het noodpakket voor ondernemers:

https://nos.nl/livestream/npo-nieuws

Is in eerste instantie om de eerste drie maanden door te komen…

Nou ik kan er echt niet bij.Je zou bijna denken dat het virus ook meteen de helft van je hersencellen wegneemt.Gelukkig hebben ze daar wel meteen iedereen naar gestuurd en moeten ze tot eind april thuiswerken.Maar dat je zo egoïstisch kan zijn,al die collega’s met gezinnen die wellicht in een risicogroep vallen.

1 like

Hopen dat die idioot niet rechtsomkeert heeft gemaakt en direct is doorgegaan naar een huisartsenpraktijk of eerste hulp/ziekenhuis om het daar te melden… :roll_eyes:

Oh echt? Is dit in Nederland?

https://www.grutjes.nl/2020/03/covid-19-stoppen-of-afremmen/?fbclid=IwAR2M4zsLp6cuyT1EOB6n3aPsp2zO1UXfaFBUNgCGwa93P3-a8KvHR2xqMTU

Een longread over het Coronavirus met veel diverse maatregelen.
Het begint met een samenvatting vh artikel, en ondanks dat het negatief en heftig klinkt eindigt die wel optimistisch.
Ik vond het iig prettig lezen :slight_smile: (en tis in het Nederlands en op Nederland gericht, ook fijn)

Waarom vind ik Wopke Hoekstra sexy? :thinking: Nooit geweten.

8 likes

Ik ben stiekem blij dat ik gewoon bij mijn psychologe mag langskomen morgen. Het is een ruim kantoor dus we zitten op meer dan 1,5 meter afstand van elkaar.

Ongerelateerd, maar ik ben sowieso bang dat de hele situatie nu mijn herstel belemmert. Vanaf april wordt mijn ziekteuitkering herberekent en of ik dan meer of minder krijg dan nu het geval is (zo’n 60% van mijn normale loon) is af te wachten :weary:

ik woon niet in NL! land in midden europa

1 like

Even heel random: Ik word hier altijd heel emotioneel van. Weet niet waarom🙈 Zo’n lief beeld ofzo, haha

2 likes

Misschien vinden jullie nu dat ik mijn aluhoedje moet gaan afstoffen maar ik betwijfel sowieso hoe eerlijk China over alles is…

11 likes

Zo lievig: mijn oma is hulpbehoevend en haar man is nu allemaal films voor haar aan het uitzoeken en spelletjes op haar tablet aan het zetten.Ze is al heel eenzaam en mag nu ook geen bezoek hebben,dus hij probeert nu van alles om haar wat af te leiden.Zo schattig.Probeer elke dag even te videobellen of een berichtje te sturen om te vragen of ze alles nog trekken zo met zijn tweeën.Echt blij dat hij zo goed is voor haar.

31 likes

Omg dit had ik ook

1 like

ik dacht echt precies hetzelfde! hallo :heart_eyes:

1 like

Wat fijn voor iedereen die ZZP’er is, dat het toch anders is dan Wiebes in eerste instantie zei!

4 likes

Nou petje af voor de maatregelen voor zowel ondernemers als zzp’ers :clap:t2: Is niet niks

19 likes

Dank je wel, lief! Ze hebben inmiddels papieren waarmee ze als het goed is donderdag naar huis kunnen komen gelukkig.

1 like

Hij lulde er wel dom omheen toen werd gevraagd naar zijn opmerking van het weekend. Alsof mensen dachten dat er niets werd gedaan omdat hij er niets over zei :roll_eyes:

1 like

crisis al die mensen achter/om Trump tijdens die toespraak.

De man zit in de risicogroep jongens…

Ik vond hem in zijn gezicht een beetje op Rico Verhoeven lijken

2 likes

:woman_facepalming:t3:

26 likes