Nou petje af voor de maatregelen voor zowel ondernemers als zzp’ers  Is niet niks
 Is niet niks
Dank je wel, lief! Ze hebben inmiddels papieren waarmee ze als het goed is donderdag naar huis kunnen komen gelukkig.
Hij lulde er wel dom omheen toen werd gevraagd naar zijn opmerking van het weekend. Alsof mensen dachten dat er niets werd gedaan omdat hij er niets over zei 
crisis al die mensen achter/om Trump tijdens die toespraak.
De man zit in de risicogroep jongens…
Ik vond hem in zijn gezicht een beetje op Rico Verhoeven lijken
Normaal heb je als zzp’er geen toegang tot de bijstand toch? Vind dat echt een goede maatregel. En daarnaast verruiming van de werktijdverkorting.
Bij xs4all krijg je nu een aantal filmzenders gratis. Lief!

Huh, ik lees hier echt weinig optimistisch in eigenlijk.
Ik vind de maatregelen in Frankrijk beter (en Italië en Spanje).
(mensen hoeven geen huur, geen gas,water en licht te betalen. Geen belasting en kunnen een regeling krijgen als compensatie).
Zzpers met een pand zijn vaak al 800€ per maand kwijt aan huur daarvoor.
En ik vraag me af hoe ze dit qua fraude gaan oplossen, want ik ken zat Zzpers die maar 5 facturen per jaar sturen.
Ik las vanmiddag dat die maatregelen in Frankrijk alleen gelden voor bedrijven, niet voor werknemers/burgers.
Ik heb even gezocht, vanaf dat dikgedrukte testen testen testen! Onderaan.(vond ik dan hé)
Het ging nu toch ook over de maatregelen voor bedrijven?
Oh woow wat een lelijke streek.
Deze hele situatie laat echt in z’n volledigheid zien waarom ik het kapitalisme verafschuw.
Maar als bedrijven op die manier geholpen worden, zorgt dat er wel voor dat veel minder burgers hun baan kwijtraken.
Als ze die gewonnen kosten gebruiken voor hun werknemers wel, ik vraag me af of dat verplicht is (en of iedere onderneming het beste voor heeft met z’n werknemers of enkel met z’n onderneming)
Is het niet bizar hoeveel er veranderd is in drie weken? Echt ongelofelijk. Ik merk gewoon dat ik het aan de ene kant niet kan bevatten en aan de andere kant steeds besef hoe heftig dit is.
Ik doelde op iedereen idd!
Ik ben gestopt met lezen toen ie zei dat ie geen arts of viroloog is en dus misschien ook geen recht had om er iets over te zeggen, maar toch een artikel ging schrijven